AndroidHealthClinic

Voorstellen: 19jr 1.94m 113KG, van Powerlifting naar Bodybuilding, ADVIES GEVRAAGD! + Foto

Goeie progressie op kracht, vooral die bench is een mooi voorbeeld ja! Verder goed pak massa alleen zou ik nu wel gaan cutten als ik jou was (was je wel van plan neem ik aan). Lees je op de voedingsectie op dit forum in, hier staan veel tips om een schema op te stellen. Succes in ieder geval!

Je lijkt een flink pak massa te hebben, ik zou ook eerst voor een goede cut gaan en daarop verder bouwen binnen redelijke vetpercentages.
De info waar je om vraagt staat redelijk goed uitgewerkt op dit forum.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie progressie op kracht, vooral die bench is een mooi voorbeeld ja! Verder goed pak massa alleen zou ik nu wel gaan cutten als ik jou was (was je wel van plan neem ik aan). Lees je op de voedingsectie op dit forum in, hier staan veel tips om een schema op te stellen. Succes in ieder geval!

Ik wil inderdaad gaan beginnen met cutten, ik weet niet wat mijn vetpercentage nu is, zal wel aan de hoge kant liggen.

Je lijkt een flink pak massa te hebben, ik zou ook eerst voor een goede cut gaan en daarop verder bouwen binnen redelijke vetpercentages.
De info waar je om vraagt staat redelijk goed uitgewerkt op dit forum.
Succes!
Zou ik veel op spiermassa moeten inleveren als ik ga cutten, ook als mijn voeding op orde is? mijn doel is om 10kg te gaan afvallen.

Toevoegingen aan mijn voeding zijn op dit moment:

Magere kwark
rundergehakt
vis (witvis, zalm)
noten
banaan
volkoren brood
karnemelk
water

Mijn dagelijkse caloriebehoefte komt uit op 3805 calorieën, ik dacht zelf dan om er 1500 tot 2000 onder te gaan zitten.. kracht zal ik geheid verliezen maar dat is logisch, ik ga mij nu meer concentreren op herhalingen en spierdefinitie

Je kan ook powerliften en op je voeding letten. Snap niet dat je naar zo'n korte periode alweer gaat switchen.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook powerliften en op je voeding letten. Snap niet dat je naar zo'n korte periode alweer gaat switchen.

Het bodybuilding is voor mij nog onbekend terrein vergeleken met het powerliften en ik denk dat ik best veel aanleg heb om spiermassa te bouwen, kan helaas geen oude foto's vinden van toen ik begon.

Ik wil graag meer ervaring opdoen en resultaten zien op lichamelijk gebied, meer aftekeningen.

Powerlifting heb ik altijd verslavend gevonden maar als ik nu in de spiegel kijk lijkt het net alsof ik een dikke jas draag en die wil ik graag een keer uit doen.:cool:

Terug
Naar boven