AndroidHealthClinic

1 Year Chest Transformation

Kcal uit drinken is wel meestal heel veel suiker dus niet zo clean :D

Melk is goed voor elk !

Chocomel :o:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Sinds m’n laatste post hier ben ik weer bijna 10kg aangekomen, schommel nu tussen de 90 en 92kg.

Ben sinds enkele maanden ook fanatiek legday aan het doen en merk dat ik nu ook met andere oefeningen sterker ben geworden.

Compounds zijn nu:
Squat: 80kg (5x5)
Bench: 93kg (1rm)
Deadlift: 140kg (1rm)

Ben nog steeds aan het bulken, zit nu op 4500 calorieen. Ik doe nu elke avond n shotje olijf olie aan het drinken omdat ik t anders gewoon niet haal qua calorieen.
Planning is om te gaan cutten op 7 januari.

B4948773-6A01-4029-846B-8110ECFF3789.png

Laatst bewerkt:
Fysiek met veel potentie! Je ziet er al goed uit bro.

bedankt kerel! hier nog fotootje van tijdens m’n bicep workout. Ik ga proberen om voor januari nog n kilootje of 3 te pakken. ;)

7F6F7FEB-203D-4AE5-B140-59C7F288D299.jpeg

Goed bezig!!! Flinke progressie!

Erg mooie transformatie. Thanks voor dd motivation!

Het is weer tijd voor een update. Inmiddels weeg ik ruim 98kg, dat betekend dat ik de afgelopen 2 jaar precies 41kg ben aangekomen!

De komende 3 a 4 maanden ga ik cutten, ik hoop straks rond de 80/85kg te zitten op 9% bodyfat.

Op de foto het eindresultaat van de bulk (98kg) en dag 1 (57kg)

12F97C1D-9710-44BF-9A2A-0FBAFD35A529.png

B7316AF8-3978-4ACA-805B-6560AF457911.jpeg

Erg goed bezig geweest!
Hoeveel % vp zit je nu? 41 kilo aanzetten is niet niks :D

Ik gok nu wel rond de 18%, maar heb nooit een meting gedaan.

Super vooruitgang! Echt top en respect dat je het zo lang hebt volgehouden! Als ik een puntje van verbetering/kritiek mag noemen, het valt me op dat je traps wat achter lijken te lopen. Ik denk dat als je die meer laat groeien, je fysiek beter uit komt.

• Like
Waarderingen: Pren
Super vooruitgang! Echt top en respect dat je het zo lang hebt volgehouden! Als ik een puntje van verbetering/kritiek mag noemen, het valt me op dat je traps wat achter lijken te lopen. Ik denk dat als je die meer laat groeien, je fysiek beter uit komt.

Precies dit idd. Ook een relatief dunne nek. Doe je genoeg deadlifts en squats? Dat zou moeten helpen.

Verder goede progressie. je komt van ver :)

Dat is zeker nog n verbeter puntje, ik isoleer traps eigenlijk nooit en doe maar eens in de zoveel tijd deadliften.

Mij is het nooit zo opgevallen dat ze wat achter liggen maar ik hoor het wel vaker. Bedankt voor de tip! ;)

Sinds m’n laatste post hier ben ik weer bijna 10kg aangekomen, schommel nu tussen de 90 en 92kg.

Ben sinds enkele maanden ook fanatiek legday aan het doen en merk dat ik nu ook met andere oefeningen sterker ben geworden.

Compounds zijn nu:
Squat: 80kg (5x5)
Bench: 93kg (1rm)
Deadlift: 140kg (1rm)

Ben nog steeds aan het bulken, zit nu op 4500 calorieen. Ik doe nu elke avond n shotje olijf olie aan het drinken omdat ik t anders gewoon niet haal qua calorieen.
Planning is om te gaan cutten op 7 januari.

B4948773-6A01-4029-846B-8110ECFF3789.png

Bekijk bijlage 436093

Bekijk bijlage 436095
Wat een massa bij zulke bar slechte kracht stats????? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar???? Meeste met deze stats zijn pas net bezig maar je fysiek is al zeer behoorlijk....

Ik weeg nu wel 98kg maar dat is rond de 18% bodyfat hè. Als ik straks lean ben blijft er misschien 80/85kg over en dan vallen die stats niet tegen toch?

Ik heb meestal n rep range van 8-12 dus train ook weinig op kracht trouwens.

Wat een massa bij zulke bar slechte kracht stats????? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar???? Meeste met deze stats zijn pas net bezig maar je fysiek is al zeer behoorlijk....

Ja dat zegt niet alles hoor, als je mijn lichaamscompositie ziet (niet dat ik nou zo´n monster ben) zou je me ook meer stats toedichten waarschijnlijk (als dit werkelijk het geval is).

Zet 2 haast identieke fysieken naast elkaar op een podium, kan er toch een heel groot verschil in de max 1rm zitten van de beide personen

Terug
Naar boven