Dawg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.636
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de bulk drink ik tijdens de training 80 gram dextro, rondom je training is er niets mis met suikers, ook niet in een clean bulk.Kcal uit drinken is wel meestal heel veel suiker dus niet zo clean![]()
#zuivelisdeduivel

Super vooruitgang! Echt top en respect dat je het zo lang hebt volgehouden! Als ik een puntje van verbetering/kritiek mag noemen, het valt me op dat je traps wat achter lijken te lopen. Ik denk dat als je die meer laat groeien, je fysiek beter uit komt.

Wat een massa bij zulke bar slechte kracht statsSinds m’n laatste post hier ben ik weer bijna 10kg aangekomen, schommel nu tussen de 90 en 92kg.
Ben sinds enkele maanden ook fanatiek legday aan het doen en merk dat ik nu ook met andere oefeningen sterker ben geworden.
Compounds zijn nu:
Squat: 80kg (5x5)
Bench: 93kg (1rm)
Deadlift: 140kg (1rm)
Ben nog steeds aan het bulken, zit nu op 4500 calorieen. Ik doe nu elke avond n shotje olijf olie aan het drinken omdat ik t anders gewoon niet haal qua calorieen.
Planning is om te gaan cutten op 7 januari.
![]()
Bekijk bijlage 436093
Bekijk bijlage 436095
?? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
? Meeste met deze stats zijn pas net bezig maar je fysiek is al zeer behoorlijk....Wat een massa bij zulke bar slechte kracht stats?? Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
? Meeste met deze stats zijn pas net bezig maar je fysiek is al zeer behoorlijk....