Fitness Seller

1 Year Chest Transformation

Ik weeg nu wel 98kg maar dat is rond de 18% bodyfat hè. Als ik straks lean ben blijft er misschien 80/85kg over en dan vallen die stats niet tegen toch?

Ik heb meestal n rep range van 8-12 dus train ook weinig op kracht trouwens.
Ja ook dan vallen die stats tegen... Je hebt echt wel wat massa, je zou op het oog minimaal 60% sterker moeten zijn volgens mij :P

Ja dat zegt niet alles hoor, als je mijn lichaamscompositie ziet (niet dat ik nou zo´n monster ben) zou je me ook meer stats toedichten waarschijnlijk (als dit werkelijk het geval is).

Zet 2 haast identieke fysieken naast elkaar op een podium, kan er toch een heel groot verschil in de max 1rm zitten van de beide personen
I know, dat zie ik ook wel eens. Maar als nog heeft hij wel een erg gevormd fysiek voor deze stats, 5x80 squat en 1x140 deadlift zijn 1e half jaars stats niet iets wat je bij iemand met dit fysiek zou verwachten :-p

• Like
Waarderingen: Inb4
Hij heeft iig wat betreft een bb fysiek erg veel potentie goede trapezius er op en bam..

• Topic Starter Topic Starter
idd, Jay Cutler en Ronnie Coleman hadden in hun prime ook n vergelijkbare physique maar Ronnie was bijna twee keer zo sterk. ;)

• Like
idd, Jay Cutler en Ronnie Coleman hadden in hun prime ook n vergelijkbare physique maar Ronnie was bijna twee keer zo sterk. ;)
Haha, dat is wel een beetje overdreven, je hebt een redelijk fysiek maar overdrijven kan natuurlijk ook;p Anyway, je zou wat mij betreft ongeveer 1x135 moeten kunnen benchen 5x150 kunnen squatten en toch in ieder geval 200 moeten kunnen deadliften maar je ziet wel dat je traps nog niet mooi ontwikkeld zijn, veel traps trainen !!!

• Topic Starter Topic Starter
ik vergelijk Ronnie met Jay hè kerel :D

Ronnie en Jay zijn qua mass te vergelijken maar de een heeft n 945lbs deadlift staan en de ander doet 585 voor 3 reps.

Ik zou best wat extra op kracht kunnen gaan trainen maar om nu te zeggen “je zou wat mij betreft 135kg moeten benchen” :rolleyes:

21471ECA-A65E-4F5E-9056-3493816B5BB6.jpeg

ik vergelijk Ronnie met Jay hè kerel :D

Ronnie en Jay zijn qua mass te vergelijken maar de een heeft n 945lbs deadlift staan en de ander doet 585 voor 3 reps.

Ik zou best wat extra op kracht kunnen gaan trainen maar om nu te zeggen “je zou wat mij betreft 135kg moeten benchen” :rolleyes:

21471ECA-A65E-4F5E-9056-3493816B5BB6.jpeg
Wou al zeggen, die is maf.. Haha....... Geen idee hoe deze stats komen verder maar iig bijzonder.. Ook wel lekker makkelijk om niet zo zwaar te kunnen denk ik;-p

Is mij zo vaak opgevallen dat er heel wat binnen lijkt te wandelen en dat opwarmsetjes van 80kg bankdrukken opeens een 3rm bleek te zijn waarbij trainingsmaat nog 3 reps mee gaat helpen. :D

Ik drukte 5x120kg na 2,5 jaar trainen als 20 jarige. Mijn armen zijn 15 jaar later nog niet eens 40cm in omtrek. Ieder lichaam is anders, zo kan je dus groeien en niet heel sterk worden maar andersom ook heel sterk worden maar zeer moeilijk aankomen in gewicht. Zal altijd een wolf in schaapskleren blijven als natural, mager frame blijkbaar.

Ik zou ts aanraden vooral niet naar kracht te kijken als dat ook geen doel is. Dat werkt alleen maar demotiverend als dat een minder punt is.

Dit ja

Je hebt flink wat potentie en oogt sowieso al goed, voor de rest "f**k it"

Precies. Ook training hoeft er niet altijd mee te maken te hebben.
15 jaar geleden begon ik op dezelfde dag als mijn trainingsmaat en hebben de eerste 10 jaar samen getraind, zelfde schema en dus alles hetzelfde gedaan.

Zijn fysiek is heel anders dan dat van mij, hij is 20kg zwaarder geworden en stond ook vaak zelfs ook nog droger. Zijn sterke punten waren mijn zwakke en andersom en dat bleef het ook altijd. Qua kracht bleef ik altijd mijn voorsprong behouden, je zou denken dat iemand die zwaarder wordt hierin de ander voorbij zal gaan maar nee. Zelfde training, hij komt veel kg's in gewicht aan maar komt in kracht niet dichtbij.

Zwakke punten blijven dat vaak ook altijd en heeft meestal meer met aanleg te maken dan met training.

• Like
Super vooruitgang! Echt top en respect dat je het zo lang hebt volgehouden! Als ik een puntje van verbetering/kritiek mag noemen, het valt me op dat je traps wat achter lijken te lopen. Ik denk dat als je die meer laat groeien, je fysiek beter uit komt.
Lijkt op zn vorige foto echter niet. traps komen ook niet echt goed uit in een foto genomen van onderaf.

Precies. Ook training hoeft er niet altijd mee te maken te hebben.
15 jaar geleden begon ik op dezelfde dag als mijn trainingsmaat en hebben de eerste 10 jaar samen getraind, zelfde schema en dus alles hetzelfde gedaan.
Ik kom ze inderdaad ook wel tegen die in verhouding echt rete slap zijn maar wel stuk breder.. Maar ik heb ze wel nog nooit zo zien rondlopen met zulke stats :P Hij heeft iig erg veel geluk met zijn genetics qua massa en verdeling.. Heel erg veel geluk zelfs
Zijn fysiek is heel anders dan dat van mij, hij is 20kg zwaarder geworden en stond ook vaak zelfs ook nog droger. Zijn sterke punten waren mijn zwakke en andersom en dat bleef het ook altijd. Qua kracht bleef ik altijd mijn voorsprong behouden, je zou denken dat iemand die zwaarder wordt hierin de ander voorbij zal gaan maar nee. Zelfde training, hij komt veel kg's in gewicht aan maar komt in kracht niet dichtbij.

Zwakke punten blijven dat vaak ook altijd en heeft meestal meer met aanleg te maken dan met training.

Terug
Naar boven