XXL Nutrition

Voorstellen en Borats supersexy powerlog :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes Edgar, laat je deze keer niet zo de kop gek maken! Doorzettingsvermogen is in ieder geval aanwezig.

• Topic Starter Topic Starter
Succes Edgar, laat je deze keer niet zo de kop gek maken! Doorzettingsvermogen is in ieder geval aanwezig.

Thanks man :thumbs:

Voeding vandaag zag er zo uit:

Maaltijd 1: Drie hele eieren (gekookt)
Maaltijd 2: 4 snede bruin brood (getoost) 250 gram huttenkase en 4 sneedjes tomaat (echt heerlijk, low fat kaas, bordenvol eiwit en smaakt alsof je broodje pesto eet)

Maaltijd 3: 1 banaan 200 gram kipfilet
Maaltijd 4: 50 gram whey
Maaltijd 5: 250 gram kipfilet 90 gram gekookt rijst

Maaltijd 6 (voor het slapen gaan): Eiwit shake met melk

Transformatie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben benieuwd naar maaltijd 2, zou je daar een keer pic van kunnen maken?
Krijg jij last van acné/stroeve huid door huttenkase en melk?

Ik ben benieuwd naar maaltijd 2, zou je daar een keer pic van kunnen maken?
Krijg jij last van acné/stroeve huid door huttenkase en melk?

Ik zal het binnekort wel even maken. En nee ik heb geen last van acne, ik neem eigenlijk niet zo heel vaak zuivel, alleen als ik heel laag ben in me carbs op een bepaald dag.

Ik zal het binnekort wel even maken. En nee ik heb geen last van acne, ik neem eigenlijk niet zo heel vaak zuivel, alleen als ik heel laag ben in me carbs op een bepaald dag.

Thx. Is er een specifieke reden waarom je huttenkase eet en geen magere kwark? :)

Thx. Is er een specifieke reden waarom je huttenkase eet en geen magere kwark? :)

Huttenkase vind ik persoonlijk lekkerder, kwark smaakt helemaal nergens naar en als ik het mix met wat whey dan wordt ik er meestal misselijk van.

Je moet maar eens dat huttenkase kopen bij de AH echt super lekker vind ik het. Heel laag in vetten en hoog in eiwit.
En zelf ben ik niet iemand die bijv echt op 300 gram eiwit op een dag zit. Ik vind dat eerlijk gezegd niet helemaal waar, want ik ken mensen en ook verhalen van andere bekende Bodybuilders die helemaal niet zo hoog in de eiwitten hebben gezeten.

Dorian Yates nam volgens mij ook nooit veel eiwit. Hij zat rond de 220 gram? Dacht ik? Ergens gelezen te hebben?

Huttenkase vind ik persoonlijk lekkerder, kwark smaakt helemaal nergens naar en als ik het mix met wat whey dan wordt ik er meestal misselijk van.

Je moet maar eens dat huttenkase kopen bij de AH echt super lekker vind ik het. Heel laag in vetten en hoog in eiwit.
En zelf ben ik niet iemand die bijv echt op 300 gram eiwit op een dag zit. Ik vind dat eerlijk gezegd niet helemaal waar, want ik ken mensen en ook verhalen van andere bekende Bodybuilders die helemaal niet zo hoog in de eiwitten hebben gezeten.

Dorian Yates nam volgens mij ook nooit veel eiwit. Hij zat rond de 220 gram? Dacht ik? Ergens gelezen te hebben?
Wel duur spul toch?

edgar terug? succes!

zieke genen man, hoevaak kuur je ?

Of dit nu een natuurlijk / een kuurfysiek is..
Dat slaat niet weg dat er geen hard werk voor nodig was,

Hoeveel kcal heb je nou gegeten? lijkt 2000 of eronder

Of dit nu een natuurlijk / een kuurfysiek is..
Dat slaat niet weg dat er geen hard werk voor nodig was,

Nooit en never gekuurd. Goede aanleg ervoor. Vraag Mascha of Robbie maar zij kunnen herkennen of iemand kuurt of niet. Daarnaast heb ik niet zo'n dikke nek als meeste mensen die kuren.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 21:11 ----------

Hoeveel kcal heb je nou gegeten? lijkt 2000 of eronder

Ik tel geen kcal man. Meestal schat ik rond hoeveel gram carbs en eiwitten goed zijn voor me.

Nooit en never gekuurd. Goede aanleg ervoor. Vraag Mascha of Robbie maar zij kunnen herkennen of iemand kuurt of niet. Daarnaast heb ik niet zo'n dikke nek als meeste mensen die kuren.
Daar heb ik het helemaal niet over, het is een reactie in het algemeen aangezien je naar uw log komen om te bashen.. Ze vinden je fysiek bruut maar denken meteen aan kuren dus daarom mijn reactie, meeste zien alsof je door kuren alles voor niets krijgt.. Je moet er heel veel voor doen, je moet met heel veel dingen rekening houden. Of jij natuurlijk bent/niet dat maakt mij niets uit, het gaat om de reacties die hier niet passen

Daar heb ik het helemaal niet over, het is een reactie in het algemeen aangezien je naar uw log komen om te bashen.. Ze vinden je fysiek bruut maar denken meteen aan kuren dus daarom mijn reactie, meeste zien alsof je door kuren alles voor niets krijgt.. Je moet er heel veel voor doen, je moet met heel veel dingen rekening houden. Of jij natuurlijk bent/niet dat maakt mij niets uit, het gaat om de reacties die hier niet passen

;)

Ik volg ftw !

Je moet er heel veel voor doen? de standaar is gewoon rust, eten en trainen dat hoor je als natty ook te doen alleen een juicer hoeft in principe minder goed op de 3 te doen en krijgt nog steeds gains.

Weer de juice gezeik verder, laat de gast zijn log gewoon schoon, elk persoon weet btw (als je naar progressiefotos kijkt) in 1,5 wat hij heeft gedaan niet mogelijk is, ik heb mijn kcals etc allemaal lopen tellen en nog nooit een training overgeslagen behalve door mn onderarmblessure) en zoveel heb ik niet eens gegained als je het met edgar vergelijkt. 1.83 en 100kg+ met 10-11 % en

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven