DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes Edgar, laat je deze keer niet zo de kop gek maken! Doorzettingsvermogen is in ieder geval aanwezig.
Ik ben benieuwd naar maaltijd 2, zou je daar een keer pic van kunnen maken?
Krijg jij last van acné/stroeve huid door huttenkase en melk?
Ik zal het binnekort wel even maken. En nee ik heb geen last van acne, ik neem eigenlijk niet zo heel vaak zuivel, alleen als ik heel laag ben in me carbs op een bepaald dag.

Thx. Is er een specifieke reden waarom je huttenkase eet en geen magere kwark?![]()
Wel duur spul toch?Huttenkase vind ik persoonlijk lekkerder, kwark smaakt helemaal nergens naar en als ik het mix met wat whey dan wordt ik er meestal misselijk van.
Je moet maar eens dat huttenkase kopen bij de AH echt super lekker vind ik het. Heel laag in vetten en hoog in eiwit.
En zelf ben ik niet iemand die bijv echt op 300 gram eiwit op een dag zit. Ik vind dat eerlijk gezegd niet helemaal waar, want ik ken mensen en ook verhalen van andere bekende Bodybuilders die helemaal niet zo hoog in de eiwitten hebben gezeten.
Dorian Yates nam volgens mij ook nooit veel eiwit. Hij zat rond de 220 gram? Dacht ik? Ergens gelezen te hebben?
Of dit nu een natuurlijk / een kuurfysiek is..
Dat slaat niet weg dat er geen hard werk voor nodig was,
Hoeveel kcal heb je nou gegeten? lijkt 2000 of eronder
Daar heb ik het helemaal niet over, het is een reactie in het algemeen aangezien je naar uw log komen om te bashen.. Ze vinden je fysiek bruut maar denken meteen aan kuren dus daarom mijn reactie, meeste zien alsof je door kuren alles voor niets krijgt.. Je moet er heel veel voor doen, je moet met heel veel dingen rekening houden. Of jij natuurlijk bent/niet dat maakt mij niets uit, het gaat om de reacties die hier niet passenNooit en never gekuurd. Goede aanleg ervoor. Vraag Mascha of Robbie maar zij kunnen herkennen of iemand kuurt of niet. Daarnaast heb ik niet zo'n dikke nek als meeste mensen die kuren.
Daar heb ik het helemaal niet over, het is een reactie in het algemeen aangezien je naar uw log komen om te bashen.. Ze vinden je fysiek bruut maar denken meteen aan kuren dus daarom mijn reactie, meeste zien alsof je door kuren alles voor niets krijgt.. Je moet er heel veel voor doen, je moet met heel veel dingen rekening houden. Of jij natuurlijk bent/niet dat maakt mij niets uit, het gaat om de reacties die hier niet passen

Je moet er heel veel voor doen? de standaar is gewoon rust, eten en trainen dat hoor je als natty ook te doen alleen een juicer hoeft in principe minder goed op de 3 te doen en krijgt nog steeds gains.Daar heb ik het helemaal niet over, het is een reactie in het algemeen aangezien je naar uw log komen om te bashen.. Ze vinden je fysiek bruut maar denken meteen aan kuren dus daarom mijn reactie, meeste zien alsof je door kuren alles voor niets krijgt.. Je moet er heel veel voor doen, je moet met heel veel dingen rekening houden. Of jij natuurlijk bent/niet dat maakt mij niets uit, het gaat om de reacties die hier niet passen