AndroidHealthClinic

Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet met wie jullie mijn vergelijken maar ik geloof toch echt dat jullie de verkeerde voor jullie hebben, ik ben zelf een surinamer, dus iemand die maar af en toe in nl woond en af en toe in suriname want heb daar ook een huis en ook hier in nl.

Hahaha, wat een idioot ben je toch ook he. De dbb-ers hier zullen waarschijnlijk wel niet helemaal volgen waar het over gaat, maar mensen die ook op bn (en eventueel br) actief zijn zullen wel duidelijk in de gaten hebben dat dit ludo/luppie/mofo is. Hij zal denk ik een nieuwe start willen maken aangezien die het op bn een beetje vern**kt heeft. Vandaar dat ontkennen. Lekker bezig man.

Gen = luppie
Daar durf ik zo me geld op te verwedden.
Kan toch geen toeval zijn dat hij hetzelfde typt
qwa, vlink etc
, het constant heeft over zijn stijgende vvm en dalende vet en precies dezelfde stats heeft.

Plus hij zei paar dagen terug op een ander forum dat hij hier weer mocht komen van de mods ;)

Welkom Gen!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, oeff wat een boel onzin gepiep hier, trainen jullie wel eens of houden jullie iedere nieuwe member in de gaten? Voor de mensen die denken dat ik luppie ben ben ik maar luppie, maar zelf weet ik wel beter, en de mensen die mij serieus nemen ook suc6 en bedankt voor de goede reacties.
Ik heb helaas niet veel tijd wat ik ben nog al vaak op reis. Enkel savonds heb ik wel eens tijd na het trainen.

Welkom en suc6 man :thumbs:

Hello there gorgeous :kiss:

Welkom :p

pics??

Kloon!

kloon! i dont know who the **** luppie is maar jij bent het zeker! ;)

Thnx, oeff wat een boel onzin gepiep hier, trainen jullie wel eens of houden jullie iedere nieuwe member in de gaten? Voor de mensen die denken dat ik luppie ben ben ik maar luppie, maar zelf weet ik wel beter, en de mensen die mij serieus nemen ook suc6 en bedankt voor de goede reacties.
Ik heb helaas niet veel tijd wat ik ben nog al vaak op reis. Enkel savonds heb ik wel eens tijd na het trainen.

Welkom!

Ik had hetzelfde gister. Werd ook al Kloontje genoemd :rolleyes:

11100pc.jpg

is luppie nou nog niet gebent?

• Topic Starter Topic Starter
Mischien wel als ik de echte luppie was maar goed, ik ken die gast niet dus kan er niets over zeggen.

welkom, good luck met je doelen!

Iedereen wordt gebashed als die een topic opent om zich voor te stellen. Het is ook beter om gewoon niet voor te stellen op DBB en langzaamaan ertussen te sluipen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven