Fitness Seller

voortgang van 2 maanden intensieve training

humanpower

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
ik ben nieuw hier op het forum, maar ik train al 2 maandjes intensief. ik train minimaal 8x in de week ('s ochtends en 's avonds). het weekend neem ik voor de rust en voor de rest train ik alleen maar. in de ochtend train ik meestal met 25 reps, en in de avond 12.

bankdrukken 2 maanden terug: 40kg 12x, nu 65kg 12x. 100kg 1x, maar net niet over mn dooie punt heen.
squads en deadlift kan ik niet doen ivm een scheenbeenvliesontsteking. ik wil namelijk niet dat daar te veel druk op komt te staan.

ik ben zelf wel tevreden, vooral voor me rug en borst. ( ik weet niet of de borst goed te zien is?)
misschien nog een foto van me armen erbij? alleen die heb ik niet van 2 maanden terug

12042010014.jpg

28052010021.jpg

Laatst bewerkt:
Is moeilijk te zien. Compleet andere lichtinval, en andere pose. Het feit dat je in de tweede foto je camera hoog houdt, komen je lats er beter uit.

Maar het is onmogelijk om de eerste twee maanden training geen vooruitgang te boeken, dus deze zal er zeker inzitten!
Maak in het vervolg gelijkaardige foto's, en probeer een groter tijdsinterval te gebruiken.

2 maanden :o
kom over een jaar (half) terug , zo kan je toch amper verschil zien...

niet echt verschil op te merken, 2 maand is dan ook zeer kort heb geduld :)

8 keer trainen in de week, wtf?

Hoe de f*ck voeren jullie 16 jarigen de Benchpress uit dan? 1x100kg na 2 maanden met zulke stats. Niets persoonljks hoor, maar niet de eerste keer dat ik jonge gastjes zonder massa (en borst) stats zie hebben 10x80, 8x90 enz enz na een paar maanden trainen.

Is dat met spotter die 40 kilo meelift ofzo?:D

Hoe de f*ck voeren jullie 16 jarigen de Benchpress uit dan? 1x100kg na 2 maanden met zulke stats. Niets persoonljks hoor, maar niet de eerste keer dat ik jonge gastjes zonder massa (en borst) stats zie hebben 10x80, 8x90 enz enz na een paar maanden trainen.

Is dat met spotter die 40 kilo meelift ofzo?:D

Mja, vind ik ook soms gek, maar wat is het nut van te liegen vraag ik me dan af?

Tis niet dat we hem kennen en het interesseert ons dus ook niet, of mij toch niet, of hij nu 1x100kg of 1x10kg kan heffen :D

• Topic Starter Topic Starter
oke, tja beter wel om het half jaar, maar ik vond het zelf al wel wat verschil met 2 maanden terug, maar dat is wel een korte tijd.

haha, ik had het zelf ook niet gedacht dat ik 100kg 1x kon drukken. misschien dat het aan no xplode heeft gelegen? ik voer de benchpress gewoon uit zoals het hoort: laten zakken tot tegen de borst met de ellebogen naar buiten en dan uitdrukken he.

en oh ja, misschien denk jullie dat ik hiervoor nooit gesport heb, maar dat heb ik wel... en ik fitness al een maandje of 4 maar dan op school en niet zo intensief.

Laatst bewerkt:
oke, tja beter wel om het half jaar, maar ik vond het zelf al wel wat verschil met 2 maanden terug, maar dat is wel een korte tijd.

haha, ik had het zelf ook niet gedacht dat ik 100kg 1x kon drukken. misschien dat het aan no xplode heeft gelegen? ik voer de benchpress gewoon uit zoals het hoort: laten zakken tot tegen de borst met de ellebogen naar buiten en dan uitdrukken he.

2 maanden training, 16 jaar en no xplode? hmm oke
Naja het maakt mij ook niks uit alleen 100kg voor een "ecto" van 16 die 2 maanden traint is gewoon niet echt geloofwaardig te noemen.

en oh ja, misschien denk jullie dat ik hiervoor nooit gesport heb, maar dat heb ik wel... en ik fitness al een maandje of 4 maar dan op school en niet zo intensief.

MOVIE OR IT DIDN't happen...

;)idd wil wel is die 1 x 100 zien eigenlijk, ik zie trouwens niet echt progressie:o beetje vaag genomen ook de foto,s

geloof er weer geen **** van.. 100kilo bench

Ben je toevallig de komma vergeten?

10,0 kg bench.

• Topic Starter Topic Starter
haha, waarom ongeloofwaardig? 1x 100kg is gewoon te doen hoor. ik zal eens zien of ik het kan filmen de volgende keer.

bankdrukken op de goede manier en de slechte manier, 2 verschillende dingen, Ik twijfel enorm dat jij het op de goede manier op zoveel kilo kan. Durf ik zelfs met je om te wedden.

haha, waarom ongeloofwaardig? 1x 100kg is gewoon te doen hoor. ik zal eens zien of ik het kan filmen de volgende keer.

Gefeliciteerd!Jij topt gewoon deze laffe herder die ook een filmpje zou posten en toen maar gewoon een slotje op z´n eigen topic gooide, om van het gezeik af te zijn..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/feyosos-extreme-progression-244954/#post4904279
(Lees het topic even rustig door,dan snap je wel waar het over gaat.)

Iets dergelijks zie ik in jouw geval ook wel gebeuren want gewoon no-fokking-way dat jij met zulke stas 100kg bencht fullrom.
Tot die tijd geldt: Vids or we don´t believe you.

Terug
Naar boven