AndroidHealthClinic

voortgang van 2 maanden intensieve training

• Topic Starter Topic Starter
jezus wat een haat op dit forum hier... zijn zeker allemaal van die arrogante gladjakkers die denken dat ze wat zijn met een beetje massa. ik kom ook voor het eerst in aanraking met dit forum hier en dan krijg je meteen dit. slecht forum, echt slecht. beetje respect hebben voor mensen die net beginnen ho maar.

Laatst bewerkt:
jezus wat een haat op dit forum hier... zijn zeker allemaal van die arrogante gladjakkers die denken dat ze wat zijn met een beetje massa. ik kom ook voor het eerst in aanraking met dit forum hier en dan krijg je meteen dit. slecht forum, echt slecht. beetje respect hebben voor mensen die net beginnen ho maar.

We hebben respect voor je, maar je zou niet de eerste persoon zijn die op dit forum komt aankloppen en zegt dat hij 1 ton kan benchpressen en 40kg weegt.

We willen hier enkel mensen die het serieus menen en zijn dus, in sommige gevallen, een beetje sceptisch.

Trouwens, als je echt 100kg kan benchen, wees dan blij, want er zijn er vele hier op dit forum jaloers op je en dat maakt jou unieker ;)

• Topic Starter Topic Starter
ja ik kan 100kg drukken, maar niet zonder no xplode.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

fail :roflol:

vader-fail.jpg

misschien verrekent hij zich gewoon? hoeveel denk jij dat die stok weegt jonge? en wat voor nummertjes (niet naar lbs kijken he, naar kg) staat er op de zijkant van de gewichten die jij aan deze stok hangt?

Heb geen idee wat "no xplode" is, dus kan me er niet over uitspreken, maar ik weet wel dat 100kg enorm veel is voor iemand die net 2 maanden intensief traint en, met alle respect, die er niet zo indrukwekkend uitziet.

Er zijn mensen met meer massa, meer training en die het niet kunnen.

Anyway, respect als je het kan. :o

Uitteraard.Deze reactie was zo te verwachten.
De zelfingenomenheid waarmee jij denkt ons,arrogante gladjakkers met een beetje massa,te kunnen dissen met lulverhalen over je 100kg prestatie,getuigt van respectloosheid en infantiliteit.
Je schijnt te vergeten dat de mensen die hier commentaar leveren in jouw sneue topicje, al wat langer dan een paar weken aan het ijzer trekken en zich niet zo gauw iets op de mouw laten spelden door iemand die net een keer een sportschool van binnen heeft gezien.
Je zou niet de eerste zijn die na een paar blufpostjes en wat van de toren geblaas het hazepad kiest en nimmer weder keert.
Maar goed, sommigen hier geven je blijkbaar het voordeel van de twijfel, om mij te overtuigen zul je toch echt een deugdelijke video moeten posten.
Tot die tijd krijg jij van mij het predikaat

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mocht je onverhoopt toch deugdelijk video materiaal kunnen overleggen om je boute 1x100 kilogram benchpress uitspraak te kunnen staven, neem ik alles wat ik gezegd heb terug.
Succes.

EDIT: Lol, nou lees ik dit net

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
100 kg eraf tillen, 1cm laten zakken en weer terug duwen en leggen. YEAH 1x100 gedaan !! :D

Die zien we nooit meer terug.

No Xplode is zijn spinazie! :zuip: :lifter:

Hoe de f*ck voeren jullie 16 jarigen de Benchpress uit dan? 1x100kg na 2 maanden met zulke stats. Niets persoonljks hoor, maar niet de eerste keer dat ik jonge gastjes zonder massa (en borst) stats zie hebben 10x80, 8x90 enz enz na een paar maanden trainen.

Is dat met spotter die 40 kilo meelift ofzo?:D

Zullen wel halve reps zijn, zie ik hier ook altijd in mijn gym gasten die komen trainen en iedere 5 min ff een halve rep 50 kilo benchen.:roflol:

Of hij is gewoon ****ing sterk, kan altijd.

Toch vreemd dat in mijn gym alle gasten die 100kg benchen best wel groot zijn terwijl op dit forum elke ecto dat blijkbaar met gemak haalt. Dus ik weet niet..mischien ben ik wel een jaloerse hater omdat mijn eigen top kwa bankdrukken op 2 keer 75kg ligt terwijl ik 90 kilo weeg maar ik geloof er echt niks van als ik lees dat dit soort gastjes 100kg benchen.

Sinds dat ik no explode gebruik, maak ik de gains van me leven !!

Toch vreemd dat in mijn gym alle gasten die 100kg benchen best wel groot zijn terwijl op dit forum elke ecto dat blijkbaar met gemak haalt. Dus ik weet niet..mischien ben ik wel een jaloerse hater omdat mijn eigen top kwa bankdrukken op 2 keer 75kg ligt terwijl ik 90 kilo weeg maar ik geloof er echt niks van als ik lees dat dit soort gastjes 100kg benchen.
Dont worry ik kom geneens boven de 70

Dont worry ik kom geneens boven de 70

Ja het zou me verder ook niks moeten kunnen schelen maar het irriteert me toch wel ergens. Ik ben zelf iets langer dan een half jaar geleden begonnen met trainen en een van mijn doelen is juist dat ik graag 100kg wil benchen en ik weet ondertussen dat het gewoon keihard werken en eten is als je met een ecto figuurtje begint om die 100kg te benchen. Dus het zou ergens wel prettig zijn als mensen wat eerlijker zouden zijn over wat ze benchen en geen verhalen ophouden over dat ze na twee maanden 8 keer per week trainen die 100kg halen.

• Like
Waarderingen: AKX
Ja het zou me verder ook niks moeten kunnen schelen maar het irriteert me toch wel ergens. Ik ben zelf iets langer dan een half jaar geleden begonnen met trainen en een van mijn doelen is juist dat ik graag 100kg wil benchen en ik weet ondertussen dat het gewoon keihard werken en eten is als je met een ecto figuurtje begint om die 100kg te benchen. Dus het zou ergens wel prettig zijn als mensen wat eerlijker zouden zijn over wat ze benchen en geen verhalen ophouden over dat ze na twee maanden 8 keer per week trainen die 100kg halen.

ik train 4 maand nu rippetoe, begon met 40 kg, zit nu op 60, en men doel is eerst maar es de 80 kg te halen. Ik doe dan wel 5 herhalingen in drie setjes.

Tuurlijk is het irritant, maar niks van aantrekken no way dat die 100kg bencht denk zelfs de helft niet.

Ik train nu kleine 4 maand en doe Dumbbell Bench Press met 26kg'tjes.

Je kan dus nog trots zijn op jou 75, ik haal de 60kg niet eens ;)

Terug
Naar boven