jezus wat een haat op dit forum hier... zijn zeker allemaal van die arrogante gladjakkers die denken dat ze wat zijn met een beetje massa. ik kom ook voor het eerst in aanraking met dit forum hier en dan krijg je meteen dit. slecht forum, echt slecht. beetje respect hebben voor mensen die net beginnen ho maar.
Uitteraard.Deze reactie was zo te verwachten.
De zelfingenomenheid waarmee jij denkt ons,arrogante
gladjakkers met een beetje massa,te kunnen dissen met lulverhalen over je 100kg prestatie,getuigt van respectloosheid en infantiliteit.
Je schijnt te vergeten dat de mensen die hier commentaar leveren in jouw sneue topicje, al wat langer dan een paar weken aan het ijzer trekken en zich niet zo gauw iets op de mouw laten spelden door iemand die net een keer een sportschool van binnen heeft gezien.
Je zou niet de eerste zijn die na een paar blufpostjes en wat van de toren geblaas het hazepad kiest en nimmer weder keert.
Maar goed, sommigen hier geven je blijkbaar het voordeel van de twijfel, om mij te overtuigen zul je toch echt een deugdelijke video moeten posten.
Tot die tijd krijg jij van mij het predikaat
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Mocht je onverhoopt toch deugdelijk video materiaal kunnen overleggen om je boute
1x100 kilogram benchpress uitspraak te kunnen staven, neem ik alles wat ik gezegd heb terug.
Succes.
EDIT: Lol, nou lees ik dit net
ja ik kan 100kg drukken, maar niet zonder no xplode.
[afbeelding niet meer beschikbaar]