MuscleMeat

voortgang van 2 maanden intensieve training

Na 2 maanden trainen zit ik op 50 kg (5 reps). Getallen zeggen mij niks, gaat om de vorderingen die je maakt. Die 100 kg kom ik, met de doelen die ik me nu gesteld heb, nog lange niet aan.

Hmm...TS was vandaag om 12.30 uur ingelogd maar neemt blijkbaar niet de moeite om in z´n eigen topic te reageren.
Zegt mij wel voldoende eigenlijk.

slotje

ik train minimaal 8x in de week ('s ochtends en 's avonds). het weekend neem ik voor de rust en voor de rest train ik alleen maar. in de ochtend train ik meestal met 25 reps, en in de avond 12.

bankdrukken 2 maanden terug: 40kg 12x, nu 65kg 12x. 100kg 1x

Jaaaaaaaaaaaaaa is ook.
Na 2 maanden 100 kilo, denk jij dat je Rambo bent? :roflol:
Wtf minimaal 8x per week? Heb je ooit gehoord van rust nemen?

Laatst bewerkt:
moeuilijk te zien...

@ TS: Je laatste activiteit op dit forum was vandaag om 14.32 uur.
Het feit dat je niet de moeite neemt om in je eigen topic te reageren cq. te posten doet mij vermoeden dat je de staart tussen de (spille-)beentjes hebt getrokken en ons gaat teleurstellen.
Waar blijft je filmpje van die 1x100 BP?:mad:

zeg TS, heb je al weer een nieuw PR? 105 of zo:roflol:

tja, juist hier ook nog ergens gelezen, 14 jarige die wat zat aan te kloten met dumbbells van 15kg, die hebben imo nog nooit geen 15kg dumbbell vastgehad :gek:

doe dat haar weg van onder je oksels,
en btw 100kg op de bench wil ik eerst met eigen ogen bezien !

Ik snap ook niet dat mensen zo moeilijk doen om een filmpje te maken... elke telefoon heeft tegenwoordig wel een camera functie.

Als ik zeg dat ik 100 kilo bankdruk en iemand geloofd me niet.. zou ik de dag erna het filmpje erop gooien.

Moet je natuurlijk wel er vanuit gaan dat ik niet een ander beest in de gym film xD

Ik snap ook niet dat mensen zo moeilijk doen om een filmpje te maken... elke telefoon heeft tegenwoordig wel een camera functie.

Als ik zeg dat ik 100 kilo bankdruk en iemand geloofd me niet.. zou ik de dag erna het filmpje erop gooien.

Moet je natuurlijk wel er vanuit gaan dat ik niet een ander beest in de gym film xD

Ja, behalve als je bluft en geen 100 kilo kan drukken, zoals TS, dan valt er weinig te filmen.:)

jezus wat een haat op dit forum hier... zijn zeker allemaal van die arrogante gladjakkers die denken dat ze wat zijn met een beetje massa. ik kom ook voor het eerst in aanraking met dit forum hier en dan krijg je meteen dit. slecht forum, echt slecht. beetje respect hebben voor mensen die net beginnen ho maar.

they see me benchin'
they hatin'

ja ik kan 100kg drukken, maar niet zonder no xplode.

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven