Mijn vraag luidt : Vormt het aftrainen a.k.a droogtrainen overal op je lichaam meer definitie ??
Dus zowel op je buik/borst, als op je armen??
En gaat je borstkas hier nu meer door bovenuit steken?
Zoals je hier merkt heb ik mezelf nog nooit na een BB-Bulk fase droog getraind. Ik heb de afgelopen maanden enorme progressie geboekt, zo ben ik in 4 maanden tijd van 35 cm armen naar 39 cm armen gegaan, 6 kilo erbij gekomen.. of te wel goede progressie. Train onwijs hard, en zet me altijd 100% in.
Echter wil ik in January al gaan beginnen met "cutten" dit om er zeker van te zijn dat ik in de zomer droog sta, en eventueel nog een "kuurtje" ga nemen vlak voor de zomer.
(kuurtje niet in de zin van AS, maar crea, o.i.d)
Nou goed, hoop dat mijn vraag(en) duidelijk is en jullie antwoorden duidelijker
Thanks,
Dus zowel op je buik/borst, als op je armen??
En gaat je borstkas hier nu meer door bovenuit steken?
Zoals je hier merkt heb ik mezelf nog nooit na een BB-Bulk fase droog getraind. Ik heb de afgelopen maanden enorme progressie geboekt, zo ben ik in 4 maanden tijd van 35 cm armen naar 39 cm armen gegaan, 6 kilo erbij gekomen.. of te wel goede progressie. Train onwijs hard, en zet me altijd 100% in.
Echter wil ik in January al gaan beginnen met "cutten" dit om er zeker van te zijn dat ik in de zomer droog sta, en eventueel nog een "kuurtje" ga nemen vlak voor de zomer.
(kuurtje niet in de zin van AS, maar crea, o.i.d)
Nou goed, hoop dat mijn vraag(en) duidelijk is en jullie antwoorden duidelijker

Thanks,