MuscleMeat

Vormt Droogtrainen overal meer definitie?

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mijn vraag luidt : Vormt het aftrainen a.k.a droogtrainen overal op je lichaam meer definitie ??
Dus zowel op je buik/borst, als op je armen??
En gaat je borstkas hier nu meer door bovenuit steken?

Zoals je hier merkt heb ik mezelf nog nooit na een BB-Bulk fase droog getraind. Ik heb de afgelopen maanden enorme progressie geboekt, zo ben ik in 4 maanden tijd van 35 cm armen naar 39 cm armen gegaan, 6 kilo erbij gekomen.. of te wel goede progressie. Train onwijs hard, en zet me altijd 100% in.
Echter wil ik in January al gaan beginnen met "cutten" dit om er zeker van te zijn dat ik in de zomer droog sta, en eventueel nog een "kuurtje" ga nemen vlak voor de zomer.
(kuurtje niet in de zin van AS, maar crea, o.i.d)

Nou goed, hoop dat mijn vraag(en) duidelijk is en jullie antwoorden duidelijker ;)

Thanks,

geef eens wat meer info over jezelf. Op basis van dit kan ik geen antwoord geven.

Stats! stats! stats! ... :cool: ;)

Als je succesvol cut raakt je vet kwijt en behoud je spier wat dus meer definitie als resultaat heeft, das het hele idee achter cutten he

WesleyBBB zei:
Mijn vraag luidt : Vormt het aftrainen a.k.a droogtrainen overal op je lichaam meer definitie ??
Dus zowel op je buik/borst, als op je armen??
En gaat je borstkas hier nu meer door bovenuit steken? Zoals je hier merkt heb ik mezelf nog nooit na een BB-Bulk fase droog getraind. Ik heb de afgelopen maanden enorme progressie geboekt, zo ben ik in 4 maanden tijd van 35 cm armen naar 39 cm armen gegaan, 6 kilo erbij gekomen.. of te wel goede progressie. Train onwijs hard, en zet me altijd 100% in.
Echter wil ik in January al gaan beginnen met "cutten" dit om er zeker van te zijn dat ik in de zomer droog sta, en eventueel nog een "kuurtje" ga nemen vlak voor de zomer.
(kuurtje niet in de zin van AS, maar crea, o.i.d)

Nou goed, hoop dat mijn vraag(en) duidelijk is en jullie antwoorden duidelijker ;)

Thanks,
In principe is dat het doel van cutten ja, dus zorgen, dat je goed droog wordt, zodat al je spieren beter zichtbaar worden (definiëren).
Ik weet niet, wat je bedoelt met, dat je borst gaat uitsteken, maar ik denk, dat je bedoelt, dat je borst eruit gaat springen???
Dat hangt er een beetje vanaf of die goed ontwikkeld is. Als je een hele dikke borst hebt en je bent droog, springt die er wel uit. Als je een redelijke borst hebt, zal die ook redelijk zijn, als je droog bent. Snappie?

Wat betreft je "kuurtje". Dat is in principe niet nodig. Er staan hier op het forum genoeg voorbeelden van hoe je met je voeding goed droog kan worden. Daar moet je het ook mee doen, met je voeding en niet met supps.
Succes!

Hoe heb jij je armen getraint waardoor ze 4 cm in 4 maanden zijn gegroeid?

WesleyBBB zei:
Mijn vraag luidt : Vormt het aftrainen a.k.a droogtrainen overal op je lichaam meer definitie ??Thanks,

Als je uitgaat van de theorie dat lokaal vetverbranden niet mogenlijk is, dan houd dat in dat als je vet verbrand dit evenredig over je hele lichaam is.

Alleen is het zo dat sommige delen van je lichaam meer vet bevatten als andere delen en dat de groote van de vetcel niet overal hetzelfde is (wat dus betekend dat het langer duurt voor deze leeg is)

Verbranding is dus overal hetzelfde, maar je perssonlijke aanleg bepaaldd dat sommige delen eerder "droog" zijn als andere

Vooral de onderrug is een hardnekkig gebied en bij vrouwen de heupen

• Topic Starter Topic Starter
Stats :
177 cm.
Armen : 39 cm
Gwicht : 80 kg
Vet % : 15%

Mijn armen in 4 maanden zo erg opgepomt? Door de volgende redenen:

1) Mijn armen samen trainen (Biceps/Triceps) -- Laatste dag v.d week
2) Door samen te trainen met een trainingspartner..
3) Door kei- en keihard te trainen
4) Voldoende rust
5) veel eten ...:D

Terug
Naar boven