- Waardering
- 18.834
Tot drie scoops oude formule toe had hier 0 effect
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot drie scoops oude formule toe had hier 0 effect

Ook een pilletje voor het neuken nodig?
Ook daar zal ik het effect niet van ontkennen, maar waarom zou je t nemen als je het niet nodig hebt. Iedereen wordt zo snel afhankelijk. Pilletje voor neuken, feesten, slapen voor dit, voor zus en zo. Gebruik je het eenmaal wordt het gewenning en krijg je een reverse placebo effect.
Ook een pilletje voor het neuken nodig?
Ook daar zal ik het effect niet van ontkennen, maar waarom zou je t nemen als je het niet nodig hebt. Iedereen wordt zo snel afhankelijk. Pilletje voor neuken, feesten, slapen voor dit, voor zus en zo. Gebruik je het eenmaal wordt het gewenning en krijg je een reverse placebo effect. Zoals Harpep al zei, als er niks mis is in je bovenkamer heb je dit echt niet nodig om wat motivatie op te brengen.

Breek de tent af god***domme scoopie erbij, gaan voor goud. Ja dat is hem.
Dat dit kan in Nederland.tjongejonge,en dat ze hier dan ook nog voor betaald krijgen,ongelooflijk
Wie zegt dat hij daar niet voor heeft moeten betalen?![]()
Ik heb hier nog een paar potjes Black Booster met 1,3-DMAA staan. PM me maar indien je interesse hebt. Werkt prima tegen een lage hartslag.
Ik heb liever monster ipv blackbooster. En dan een scoop of 3 met alcohol nuttigen. Dit gaat echt heerlijk. Heel soms kom ik wel bij de spoedeisende terecht. Nog maar 16x in 2018 dus valt mee.Ik heb hier nog een paar potjes Black Booster met 1,3-DMAA staan. PM me maar indien je interesse hebt. Werkt prima tegen een lage hartslag.