MuscleMeat

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes

Ook een pilletje voor het neuken nodig?
Ook daar zal ik het effect niet van ontkennen, maar waarom zou je t nemen als je het niet nodig hebt. Iedereen wordt zo snel afhankelijk. Pilletje voor neuken, feesten, slapen voor dit, voor zus en zo. Gebruik je het eenmaal wordt het gewenning en krijg je een reverse placebo effect.

Dat is ook mijn punt in dit verhaal.

Dat je een keer een extra stimulus gebruikt om (makkelijker) een piekprestatie te leveren, daar kan ik prima inkomen.
Frequent stelselmatig middelen gebruiken om gemotiveerd te raken om goed/productief te kunnen trainen is in principe echt nergens voor nodig.

Ook een pilletje voor het neuken nodig?
Ook daar zal ik het effect niet van ontkennen, maar waarom zou je t nemen als je het niet nodig hebt. Iedereen wordt zo snel afhankelijk. Pilletje voor neuken, feesten, slapen voor dit, voor zus en zo. Gebruik je het eenmaal wordt het gewenning en krijg je een reverse placebo effect. Zoals Harpep al zei, als er niks mis is in je bovenkamer heb je dit echt niet nodig om wat motivatie op te brengen.

Nodig=/=positief effect ervaren.

Ik ken niemand de preworkout echt nodig heeft om te trainen, maar het kan nog wel een positief effect hebben. Net als al het andere wat je beschrijft.

Als je het nodig hebt om uberhaupt te kunnen sporten heb je een ernstige verslaving.

Je moet met preworkout indd oppassen met afhangekelijkheid, net als met Alcohol, koffie, pilletjes voor in bed, pilletjes voor op feestjes, pijnstillers, neusspray ect ect.

Ik neem op het moment trouwens bijna geen preworkout, alleen 200mg caffeine als ik erg moe ben,maybe eens per 1-2 weken.

nou, hier is het dan

Laatst bewerkt:
edit,zie juist dat het ene Emil is... nvm

Vind die joel echt een randdebiel, maar hij pakt wel weer mooi zijn kans voor wat gratis reclame ja.

Wie zegt dat hij daar niet voor heeft moeten betalen? ;)

Klopt, maar een nieuwsartikel moet ook objectief zijn.

Fair enough :roflol:

Ik heb hier nog een paar potjes Black Booster met 1,3-DMAA staan. PM me maar indien je interesse hebt. Werkt prima tegen een lage hartslag.

• Like
Waarderingen: hk95
Ik heb hier nog een paar potjes Black Booster met 1,3-DMAA staan. PM me maar indien je interesse hebt. Werkt prima tegen een lage hartslag.
Ik heb liever monster ipv blackbooster. En dan een scoop of 3 met alcohol nuttigen. Dit gaat echt heerlijk. Heel soms kom ik wel bij de spoedeisende terecht. Nog maar 16x in 2018 dus valt mee.

Terug
Naar boven