Fitness Seller

Vraagje ivm borsttraining

Victoro Loco

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Hey! Ik ben momenteel al 4 maanden bezig met krachttraining, momenteel ga ik 4x per week trainen. Ik heb al wat zichtbaar resultaat geboekt, waar ik al redelijk tevreden over ben, maar er is toch 1 iets wat me stoort.
Ik merk namelijk dat mijn linkerborst iets gespierder is dan de rechter (die een klein beetje groter lijkt). Het is niet echt een groot probleem, maar ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit (gehad) hebben, en of hier iets aan te doen is.

komt goed met tijd, goeie form blijven gebruiken en dan trekt het recht, verschilletjes in vorm zijn eerder genetisch en trekken niet zo makkelijk recht, i.e. nooit helemaal (bv: 1 rechthoekige pectoral en de andere iets boller)

• Topic Starter Topic Starter
komt goed met tijd, goeie form blijven gebruiken en dan trekt het recht, verschilletjes in vorm zijn eerder genetisch en trekken niet zo makkelijk recht, i.e. nooit helemaal (bv: 1 rechthoekige pectoral en de andere iets boller)

thx!

Ik heb dat probleem ook, wat ik wel merk is als ik bench press doe is mijn rechterarm ietsjes hoger dan de linker. Probeer nu beide armen op het zelfde hoogte te houden.

Dat hebben zoveel mensen! Is in zekere zin 'normaal'.

Terug
Naar boven