MuscleMeat

vraagje over borstkas (tepel)

fabiodelhaye

Cool Novice
Waardering
8
hale bestte BB'ers
ik train nu ongeveer 5 maand en heb al een nette progressie gemaakt
vooral rug , borst en benen
maar ik heb is een vraagje voor jullie
als ik train in de gym bv. borst zoals eergisteren ziet men borst er echt lekker strak uit echt harde pomp enzo maar als ik thuis ben , en de pomp neem af, of als ik gewoon thuis zit dan heb ik nog altijd een dikke borst maar zo rond de omgeving van men tepel heb ik presies zo een klein kwakje vet ofzo het is aleen op te tepel zo Mss een klier ofzo, moeilijk uit te leggen is niet veel maar het stoort me toch als ik kippenvel krijg en me huid spand op dan heb ik zo een mooie borst en tepel zonder vetkwaje aan me tepel mensen hier ervaring mee of wat ik hier kan tegen doen want vind het echt maar nix en wil er zo snel mogelijk vanaf, Liefst gewoon reageren geen gezeik geen geen gelul gewoon tho the point
dank je wel hoop hier snel meer over te weten te komen
dank je

Man ik krijg bijna een harde hoe je het beschrijft!!!

ga door!

lekkere strakke borst met een kwakje op je tepel ???

:roflol:

Maare is dus gewoon vet, heb ik ook. Nog droger trainen om het weg te krijgen

suc6!

• Topic Starter Topic Starter
Man ik krijg bijna een harde hoe je het beschrijft!!!

ga door!

lekkere strakke borst met een kwakje op je tepel ???

:roflol:

Maare is dus gewoon vet, heb ik ook. Nog droger trainen om het weg te krijgen

suc6!

hey hey
dank je voor die rappe en toch goede reactie van je thx man :cool:

zou dit echt niet anders kunnnen verholpen worden met je meer te consentreren op je borst te trainen en lager in bf gaan
of zoi het echt operatief moeten weggesneden worden niet dat ik er supper supper veel last van heb maar als me borst niet opgepompt of als me huid nie strak is dan zie je het de tepel en de huid daarrond zijn een beetje puffy nja das wel het juiste woord de rest van me borst is keihard ondertussen mss nog meer trainen borst en lager in BF gaan
iemand nog tips of er medicijnen tegen bestaan zalfjes ofzo geen idee :cool:

niemand geen reacties meer ?:eek:

2 maal per dag je sperma op je tepels smeren. Wissel dag na dag om, 1 dag je linkertepel daarna de volgende dag je rechtertepel. Na je borsttraining zeker dubbel smeren

haha nja nice
en nu sserieus een test kuurtje kan dat helpen

maar ik heb geen gyno e ?
ik heb geen knobbeltje onder me tepel en het doet ook geen pijn en het is helemaal niet gevoelig
gewoon de huid rond de tepel is een beetje boller dan de rest
volgens mij is het vetophoping ofzo en ben nu nog aant door bulken
en als ik vind dat ik genoeg massa heb ge ik eens serieus cutten en dan kijken als het weg gaat zo niet leren mee leven of opereren indien nodig :cool:

Wordt waarschijnlijk minder als je weer gaat cutten. En zoals BSBSBS al zei hebben heel veel mensen hier last van, ik zelf ook btw. Ik vind operen wel een beetje overdreven.

Wordt waarschijnlijk minder als je weer gaat cutten. En zoals BSBSBS al zei hebben heel veel mensen hier last van, ik zelf ook btw. Ik vind operen wel een beetje overdreven.

nja mss wel maar is vind het zo k*t als ik een T-shit aan heb da je het dan ziet maar nja iets aan de doen ik ulk gewoon door :D we zullen later wel zien

Ga anders eens langs bij de dokter voor anti-biotica. Had het probleem dat jij beschrijft ook en na de anti-biotica te gebruiken was het weg.
Denk dat het Clamoxil was dat hij had voorgeschreven.

Ga anders eens langs bij de dokter voor anti-biotica. Had het probleem dat jij beschrijft ook en na de anti-biotica te gebruiken was het weg.
Denk dat het Clamoxil was dat hij had voorgeschreven.

Oke thx man ga ik zeker is een keer doen thx voor de info man :cool:

Sommige mensen hebben last van opgezette klieren onder de tepels ik had het vroeger ook het gaat meestal weg als je echt helemaal uit de pubertijd bent hoeft niet persee vet dus te zijn ik zelf heb het niet meer maar zit nog wel in de pubertijd soms gaat het dus weg en soms duurt het langer ik zou zeggen gewoon wachten en cutten voor het geval het toch vet is en als het echt als een kliertje aanvoelt dan ff langs de huisarts gaan suc6 ermee:)

thx man ;)
ik denk wel dat het vet of vocht is bij mij omdat ik echt niets voel onder me tepel maar het komt wel goed dan
ga gewoon nog ff doorbulken tot ik 80-85 kg ben endan maar is lekker cutten
thx voor de reactie man :cool:

ik zit een beetje met het probleem dat ik nog wil gaan kuren
ik ou graag binnen enleke maandjes beginner er mee maar ik zit te twijfelen of het niet erger word dan
zou aan een kuurtje Test e - deca - Dbol nemen en nakuren met nolvadex de juiste hoeveelheden moet ik nog zien
engste waar ik aan twijfel is of het niet serieus erger word dan met een kuur

mss ben je gewoon gevoelig voor gyno dus oppassen als je kuurt

nog maar is ik voel niets hard en ik voel helemaal geen klier gewoon vet rond de tepel dan denk ik

Terug
Naar boven