1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Vragen m.b.t. een trainingsschema

Discussie in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door dDa, 12 jun 2006.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. dDa

dDa Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    12
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    97kg
    Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen m.b.t. een trainingsschema.

Sinds 2 weken ben ik (eindelijk na een jaar willen maar niet snel kunnen ivm omstandigheden :D) begonnen met fitnessen en wil ik dit graag serieus gaan aanpakken, puur voor spiermassa.
    Trainen doe ik in principe al vrij lang, train nu ruim 9jaar +- 3dagen in de week Jiu-Jitsu/Karate en mijn conditie is wel ok.

Nu wou ik me gaan houden aan een goed trainingsschema, maar hier kom ik niet bepaald goed uit aangezien ik nog niet echt ervaring hier mee heb en van alle verhalen niet echt wijs wordt, in principe kan ik alle dagen trainen behalve zaterdag.

Verder weet ik niet wat nou slim is met trainen, 1 spiergroep per zoveel dagen.. of iedere training alle (voor zover mogelijk) trainen.

Nu zag ik dat er hier veel ervaren mensen zijn, is er misschien iemand bij die mij een beetje opweg kan helpen.

Hartelijk dank,

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  2. dDa

Leuk Bevonden:
    12
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    97kg
    oke het is duidelijk dat de ervaren mensen van het forum niet op dit soort topics staan te wachten :D

3. Luukie23

Luukie23 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Als ik jou was zou ik beginne met fullbody schema's waarbij je dus op iedere training je hele lichaam onder handen neemt. Zo leer je je lichaam en de verschillende oefeningen in een razend tempo kennen. Ik zal kijken of ik straks een schematje kan plaatsen. Als dat bevalt kun je over een aantal maanden overstappen op spiltschema's, dus bepaalde lichaamsdelen per training aanpakken

4. dDa

Leuk Bevonden:
    12
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    97kg
    Ok dank je! :)

5. 18fitie

18fitie Huge Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    hier in de sectie staat er een fullbody schema, na een maand ofzo of langer kan je dan een eigen schema opmaken. En vooral heel veel lezen over voeding en training. succes

6. Grotesuriman

Grotesuriman Huge Freak Elite Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    ik train ook jiu jitsu + al wat jaartjes krachttraining
    ik train een maand lang een full body-schema daarna een spilt-schema en daarna een superset-schema , en dan beginnen we weer opnieuw - werkt bij mij goed

alleen je moet goed in de gaten houden wanneer je jj -trainingen vallen , want dan kan je bijv de dag ervoor nou niet lekker gaan deadliften

sterkte

7. dDa

Leuk Bevonden:
    12
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    97kg
    ah nice! :)

de jiu-jitsu trainingen komen wel goed, kan daar gewoon zelf me dagen kiezen door de weeks

8. dDa

Leuk Bevonden:
    12
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    97kg
    ik snap hier nu helemaal niets van, heb me net gewogen en ben nu nog maar 80.2kg, terwijl ik dus niets aan cardio heb gedaan, en ben dus gewoon 4kg afgevallen in 2 weken tijd.. is dit vooral vocht ofzo (door et weer..) dacht toch zeker dat ik was aangekomen na dat vele eten..

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie