XXL Nutrition

vreemde log

haha, ok. Sterkte met pols he!

Nou ... heb het een week zonder raad van jou moeten doen en het ging een pak moeilijker! :(

• Topic Starter Topic Starter
je heb mijn raad heelemaal niet nodig, je luister steeds niet naar me weer 21'ers met 16 herhalingen gedaan ;)

gewicht omlaag volgende keer?

gisteren niet getraind omdat hard in werkie gewerkt, met mijn pools gaat steeds beter :)

Hey harde werker. Wat ging er niet goed met je Pools dan?

Hoe lang woon je al hier eigenlijk?

eerst paar dagen spier in mijn hand dat duim controleert deed pijn, dan mijn pols overbelast (probeerde lege kantelbak omhoog gooien toen hij nog beetje zaken was en mijn arm kwam tussen em en container voor ogenblikje voor k kon het omhoog gooien, uitslag was ,denk ik, beetje geperst pols ;) pols voelde raar en twee dagen erna was ik mijn kind te veel on handen nemen en speelen met hem en toen deed mijn pols echt pijn er was ik gestopt met trainen

ben in eigen gehuurde huisvanaf januari

Laatst bewerkt:
Au! Voelt niet lekken. Even rust nemen dus.

training van gisteren

dumbbell schouder press
4x16x3kg

isometrisch/statisch training van onderrug

comment: licht dag in werkie dus kon training veroorloven, met pols word steeeds beter, kijkend op dsp vrag k me af of ben ik zo in 2 weken verzwakt of met minder gewicht doe ik het strikter en schouder zijn beter belast :/

vandaag

kuiten: dumbbell calf rise 4x31x7kg

benen: sit downs 4x15xBW

k was dinsdag effe schutting onderdelen lopen en het was zwaar :p k*t greep, was dat met een man lopen ik was buiten adem en hij niet :p maar wij was hooger dan ik en woog zeker >100kg

verder ben ik weer aan t trainen

vrijdag ff onderrug gedaan, gisteren benen met full squat 14kg (7kg per dumbbell) en vandaag effe kuiten met standing calf rise 14kg (7kg per dumbbell)

mijn gezin (ouders en broer) waren heele week met bezoek bij me was lekker :)

juhu... k leef nog :p

was posie inactief in mijn log vanvege luiheid :P

met mn pols is alles goed en k train ok waneer k kan :p (soms ben ik zo verotten na mn werk dat k b geen zin in training)

vandaag effe crunches gedaan voor buikie ;) laat de sixpack komen... lol niet met mn bf% :P maar k zie wel iets onder dat "vette" buikie :p

Heb je nou al wat meer weights eigenlijk?

welkom terug oude vriend :p

nee, steeds 2 dubs van 7kg :p maar k train steeds, ff zware weeken achter me in werk maar niets verkeerd, voorlopig heb ik nek pijn in rechte kant van mijn nek maar k denk dat t gaat in paar dagjes weg :P

welkom terug oude vriend :p

nee, steeds 2 dubs van 7kg :p maar k train steeds, ff zware weeken achter me in werk maar niets verkeerd, voorlopig heb ik nek pijn in rechte kant van mijn nek maar k denk dat t gaat in paar dagjes weg :P

Hmm. Je traint wel, maar veel reps maken met lage weights heeft ook niet veel zin. Boek je nog veel vooruitgang?

Hmm. Je traint wel, maar veel reps maken met lage weights heeft ook niet veel zin. Boek je nog veel vooruitgang?

maar hoe kan k t vooruitgaang meten? ;)

mijn voeding is niet optimaal, noch mn rust en training dus ook t vooruitgaang is niet optimaal. tuurlijk betekent t niet dat k in plaats staan dan ben k ver van :) k zie aan mn lichaam dat t word gespierder

maar hoe kan k t vooruitgaang meten? ;)

mijn voeding is niet optimaal, noch mn rust en training dus ook t vooruitgaang is niet optimaal. tuurlijk betekent t niet dat k in plaats staan dan ben k ver van :) k zie aan mn lichaam dat t word gespierder

Vooruitgang zie je in spiegel en op weegschaal he :D

Wanneer ga je alles optimaliseren? Of is dat niet wat je wilt? Want nu "verlies" je tijd door het zo kalmpjes aan te doen ..

geen omstandigheden om alles te optimaliseeren :P

misschien verlies ik wat... misschien niet ;)
soms kan k zien dat grote spieren zijn ook niet alles ;) bv. gaast in mn werk ongeweer 100kg vol met spieren (en ook ff vet dus niet alleen spieren) na knielen in knie beschermers heeft moeite met loopen terwijl ik ben lichter en na dezelfde tijd knielen heeft minder last van ;) dus met mij gaat t wel, k weet dat k ga nooit arnold worden maar t scheelt me helemaal niet k ben blij met wat k b nu bereiken en dat k boekt steeds vooruitgaang zelfs als het traag is, en jammer genoeg k b geen weegschaal thuis, k denk dat k rond 75kg nu ziet maar kan ook verkeerd mn gewicht schaten

Terug
Naar boven