simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je heb mijn raad heelemaal niet nodig, je luister steeds niet naar me weer 21'ers met 16 herhalingen gedaan![]()

wil niet 

pols voelde raar en twee dagen erna was ik mijn kind te veel on handen nemen en speelen met hem en toen deed mijn pols echt pijn er was ik gestopt met trainen
k*t greep, was dat met een man lopen ik was buiten adem en hij niet
maar wij was hooger dan ik en woog zeker >100kg

(soms ben ik zo verotten na mn werk dat k b geen zin in training)
laat de sixpack komen... lol niet met mn bf%
maar k zie wel iets onder dat "vette" buikie 
welkom terug oude vriend
nee, steeds 2 dubs van 7kgmaar k train steeds, ff zware weeken achter me in werk maar niets verkeerd, voorlopig heb ik nek pijn in rechte kant van mijn nek maar k denk dat t gaat in paar dagjes weg
![]()

Thanks
Hmm. Je traint wel, maar veel reps maken met lage weights heeft ook niet veel zin. Boek je nog veel vooruitgang?

k zie aan mn lichaam dat t word gespierdermaar hoe kan k t vooruitgaang meten?
mijn voeding is niet optimaal, noch mn rust en training dus ook t vooruitgaang is niet optimaal. tuurlijk betekent t niet dat k in plaats staan dan ben k ver vank zie aan mn lichaam dat t word gespierder

bv. gaast in mn werk ongeweer 100kg vol met spieren (en ook ff vet dus niet alleen spieren) na knielen in knie beschermers heeft moeite met loopen terwijl ik ben lichter en na dezelfde tijd knielen heeft minder last van
dus met mij gaat t wel, k weet dat k ga nooit arnold worden maar t scheelt me helemaal niet k ben blij met wat k b nu bereiken en dat k boekt steeds vooruitgaang zelfs als het traag is, en jammer genoeg k b geen weegschaal thuis, k denk dat k rond 75kg nu ziet maar kan ook verkeerd mn gewicht schaten