MuscleMeat

vreemde log

• Topic Starter Topic Starter
ahahahahahaha... vanaf afgelopen dinsdag 6 boterhammen naar werk genomen en voila 78kg afgelopen zondag

Woooohoooo :D

Waarvoor die 5kg halterschijven?

je kunt toch wel deftige spullen kopen voor wat je verdient in die kas? Of heb je zo een baas die Polen uitbuit?

Ja idd, koop gewoon zo'n rack en een complete halterset. Kan je iig squatten, schouderdrukken, etc. Rubberen mat erbij en kan je ook deadliften, rowen etc. Met een verstelbare bankje kan je ook meer dumbbelloefeningen doen (zoals dumbbell press). Zo'n Pullup/Dip ding voor aan de muur en je hebt al een heel compact, hoeft niet eens zo duur te zijn, homegym.

was vanddag naar delft met fiets geweest
dus (heen en terug)

trip time: ~1:01
distance: ~18,5km
avg speed: ~18km
top speed: 32km

was een epic fail, kortom:
we wilden met mijn vrouw en kind naar delft om voor kind en mij schonen te koopen. bedoeling was dat ze met bus gaan en ik op de fiets, goede weer maar... we wisten niet dat op maandag ze openen rond 13:00 en we waren daar ~9:30 lmao, dus we kerden terug

als het gaat over mijn werkgever... die is de beste werkgever in nederland volgens effectory in 2010 en volgens hillenraad in 2009 dus ik voel me daar helemaal niet uitgebuit, verder ben ik heel trots dat ik kan daar werken. mijn financiele positie is meer bepaald door mijn hooge huurprijs dat ik moet betalen op particuliere markt

en dat extra 20kg van schijven dat ik kortom krijgen moet ik eerst evalueeren (ik denk al dat ik misschien ga nog 2x10kg schijven kopen)

die 2 keer 7kg dumbbells dus samen 14kg was alleen genoeg om triceps voor kracht te trainen en ik vermoed dat extra 20kg zou nu voldoend zijn voor: biceps, triceps, schoulders, (misschien dankzij grijp kan ik een 5kg schijv gebruiken voor crunches)
die gewichten denk ik zouden niet voldoend zijn voor: onderrug (deadlift), kuiten, en squatten maar zeker kan ik die spiergroepen beter pakken met 34kg dan met 14kg dat ik nu ter beschikking heb ;)

en als het gaat over pullups ik kan ze op kinder speel tuin uitvoeren ;) lmao en trouwens doe ik pullups niet veel en ga in korte toekomst niet meer dan ik nu doe doen ;) vind ik het een beetje nutteloze oefening

en ik ben een week vrij nu ;)

ook wacht ik voor mijn nsd spierbal te komen, die heb ik al maand terug bestelld maar dan het retrour verzend omdat ik dacht dat het is iets mis met haar dus kortom verwacht ik morgen die terug http://www.spierbal.nl/webwinkel?pa...page_lite_pdf.tpl&product_id=22&category_id=6

nee ik denk niet dat dat bal gaat me met spieren helpen ik heb alleen vorig kerst pluim voucher van mij werkgever als cadeau ontvangen en voond die ding gaafste dat ik kan het voor verzilveren

Laatst bewerkt:
door dat traage tnt heeft alleen pas 30 min geleden mijn schijven ontvangen maar als het gaat over fitness seller ze hebben hun best gedaan dus mandaag geld ontvangen en mandaag schijven verzonden:)

dus voor dat ik mijn schijven ontvangen heb ik biceps gepakt

dumbbell hammer curl
8kgx8
9kgx8
10kgx8
11kgx8
(mijn oude gewichten waren onvoldoend voor biceps te pakken omdat ik had max 11kg dumbbell, maar ik denk dat met 12kg kan ik 8 reps niet hallen)

soort concentration curl (elleboog zit niet vast en ik doet het "bent")
6kgx8
7kgx8
9kgx8
10kgx8
11kgx5
dus voor gewoone curl was 11kg nog voldoend

###edit###
was in staat hammer curl met 12kgx5 doen

###edit2###
Triceps lying extension
6kgx8
7kgx8
8kgx8
9kgx8
10kgx8
11kgx6

Shouder dumbbell press
8x12kg
8x13kg
8x14kg
7x15kg

Laatst bewerkt:
gisteren brandend linke triceps gehad toen ik slaap ging

vandaag:
dumbbell deadlift in dat geval total gewicht vermeld dus 2 dumbbells a17kg
2x8x34kg
17x34kg
15x34kg
12x34kg
15x34kg
21x34kg
16x34kg

34kg is blijkbaar niet genoeg :p

##edit##
nog allerei soort oefeningen voor schouders gedaan

dan wat one leg calf rises

en one leg squat maar geen pistol die kan ik niet gewoone met steun

squat en calf rise kan ik met 1 been doen en het is beter

nu zou ik kunne standing calf rise doen met 34kg (2 dumbbells a 17kg) maar het is zwaar voor handen en eidenlijk het is ~78kg+34kg dus ~112kg per 2 kuiten dus 56kg per een kuit maar als ik het met alleen mijn een kuit uitvoert zonder extra gewichten het is dan ~78kg per kuit. dezelfde geld voor squat

Laatst bewerkt:
hammer curl
4x8x10kg
6x11kg

biceps curl
4x8x9kg
7x10kg

lying triceps extensions
4x8x9kg
7x10kg

##edit##
dumbbell schouder press
4x8x13kg
2x8x14kg
volgend keer moet ik 4x8x14kg doen

db side rise cheatmodeon
4x8x4kg
ook volgend keer moet omhoog

bent over side rise cheatmodeon
15x4kg
15x5kg
11x6kg
8x7kg
volgend keer met 7kg beginnen

s'avond met lichte gewicht alles gechekt en linker biceps was moe ook schouders en tricepsen dus lekkere training gehad

Laatst bewerkt:
gisteren brandend linke triceps gehad toen ik slaap ging

vandaag:
dumbbell deadlift in dat geval total gewicht vermeld dus 2 dumbbells a17kg
2x8x34kg
17x34kg
15x34kg
12x34kg
15x34kg
21x34kg
16x34kg

34kg is blijkbaar niet genoeg :p

##edit##
nog allerei soort oefeningen voor schouders gedaan

dan wat one leg calf rises

en one leg squat maar geen pistol die kan ik niet gewoone met steun

squat en calf rise kan ik met 1 been doen en het is beter

nu zou ik kunne standing calf rise doen met 34kg (2 dumbbells a 17kg) maar het is zwaar voor handen en eidenlijk het is ~78kg+34kg dus ~112kg per 2 kuiten dus 56kg per een kuit maar als ik het met alleen mijn een kuit uitvoert zonder extra gewichten het is dan ~78kg per kuit. dezelfde geld voor squat

One legged-Squat???
Video please!

Nice Jurek, lenige Pool!

en hoe gaat het met jou?
vandaag toen ik opstaan was ik helemaal verotten (best moe) van mijn training gisteren voornamelijk schouders deed het zeer dus ik denk dat ik ga vandaag niks doen, maar van de andere kant voel ik mezelf nu beter dus misschien wel vandaag weer knallen!

en hoe gaat het met jou?
vandaag toen ik opstaan was ik helemaal verotten (best moe) van mijn training gisteren voornamelijk schouders deed het zeer dus ik denk dat ik ga vandaag niks doen, maar van de andere kant voel ik mezelf nu beter dus misschien wel vandaag weer knallen!

Ja wel goed hoor, ik train nog wel (gister gedeadlift en gebencht) maar zit niet in een bulk dus ook weinig progressie en is loggen ook niet zo interessant

ik zou oppassen met schouders, die zijn best blessuregevoelig, bij twijfel niet trainen. hoevaak per week train je eigenlijk?

Gaat goed vooruit hier!

Goed bezig Jurek, Keep up the good work!

LOL! Maar ga gewichten kopen man, kom je een stuk verder vooruit. Toch respect, ik ga het niet eens proberen, wordt een grote fail anders.

deze week was ik vrij dus ik trainde zoveel ik wilde ;)

vandaag ook geknaald:

dumbbell deadlift
4x21x12kg
wilde me rug ff sparen dus niet met 17kg per dumbbell getraind

crunches
3x8xLG+5kg
5xLG+10kg

one leg calf rise
3x8xLG+5kg
6xLG+10kg

one leg squat
8xLG
12xLG
2x8xLG+5kg
7xLG+10kg
7xLG+12kg (die shat ik als gewoone squat met 96kg*)

techniek van one leg squat moet ik nog onder knie krijgen maar het gaat wel

*ik kan schat hoe ik t wil ;)

Laatst bewerkt:
leuke log jurek :)

vind het knap hoe fanatiek je bent met zo weinig mogelijkheden !!

Terug
Naar boven