- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de meeste juweliers niet een wapen aanschaffen om het daadwerkelijk te moeten gebruiken. Je doet het nu echt overkomen alsof iemand die een wapen koopt uit angst met voorbedachte rade een noodweer situatie opzoekt om iemand dood te schieten.
Misschien bedoel je dit ook niet, maar zo lijkt het.
Omdat ik t gewoon legaal heb in tegenstelling tot de juweliers?![]()
En ja de media zegt 'geweer', dan bedoel ze je 'vuistvuurwapen', niet dat ding wat Hitler in productie had. En hoe kan dat geweer meer schade aanrichten dan het handvuurwapen? Kun je mij dat eens uitleggen?Haha hell man, kijk nou wat voor wapen je post. Echt hoe mongolide ben je om te denken dat ze dat daar hebben liggenEn ja de media zegt 'geweer', dan bedoel ze je 'vuistvuurwapen', niet dat ding wat Hitler in productie had. En hoe kan dat geweer meer schade aanrichten dan het handvuurwapen? Kun je mij dat eens uitleggen?
Sorry voor de topicvervuiling G's & Gents.
b*ch plzHet enige dat ik bedoel was de keuze van het wapen.
Zoals ik al zei, ik ga er vanuit dat ze een geweer had (dit laat media zo blijken, het kan zijn dat dit niet eens klopt).
Geweer waar ik dan aan denk:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/M.95Rifle.jpg
Mijn punt was dus dat ze, om zichzelf eventueel te moeten beschermen,beter voor iets minder ''heftigs'' konden gaan, wat ook handzamer is, zoals een vuistvuurwapen:
[Link niet meer beschikbaar]
Als je een wapen koopt om jezelf te beschermen, kies je dan iets groots en lomps (wat je niet zo gauw kunt pakken) of zorg je dan voor iets handzamers wat je snel gepakt hebt om jezelf snel te kunnen beschermen?
Dat is mijn punt, keuze van het wapen zelf.
Dat ze iets kopen, kan ik me voorstellen (al is het dan weer dom om dit zonder vergunning te doen).
Ik zal er niet raar van staan te kijken als ze dat wel hebben liggen, menig amerikaanse winkelhouder heeft dit namelijk, zelfs jachtgeweren.
Niet per se meer schade, maar het is niet echt een eerste keuze wapen als het gaat om snel handelen..
Nja, het schrikt misschien sneller af, dat is dan een voordeel.
Ik zal er niet raar van staan te kijken als ze dat wel hebben liggen, menig amerikaanse winkelhouder heeft dit namelijk, zelfs jachtgeweren.
Niet per se meer schade, maar het is niet echt een eerste keuze wapen als het gaat om snel handelen..
Het land waar je zowat alle wapens mag bezitten. Behalve dan vol automatische vuurwapens, sinds kort.
En waar je iedereen die op je terrein komt neer mag schieten. Je mag ze zelfs nog een stuk achtervolgen als ze dan nog een dreiging voorstellen.
En waarop is dit gebaseerd?Ik zal er niet raar van staan te kijken als ze dat wel hebben liggen, menig amerikaanse winkelhouder heeft dit namelijk, zelfs jachtgeweren.
Amerika en Nederland zijn absoluut niet vergelijkbaar op vlak van wapens. Zijn eerder tegengestelden.Klopt, hier mag je zeker niet alle wapens bezitten en je moet een wapen vergunning hebben (wat het echtpaar niet had). Nederlanders willen steeds meer eigen rechter spelen, zoals de Amerikanen ook doen, vandaar de vergelijking.
---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
Zeggen dat ik mongolide ben omdat ik denk dat Nederlanders de Amerikanen achterna gaan met hun gedrag, is een kwestie van blind zijn. Niets persoonlijks, ik sta gewoon open voor allerlei mogelijkheden van wapen en hoe het allemaal is gebeurd.
En waarop is dit gebaseerd?
En waarom zou snel zijn het enige zijn dat telt?
Geweer is accurater.
Shotgun hoef je minder goed voor kunnen mikken.
Of dacht je dat dit dieven gaat afschrikken?
![]()
Een groep van 40 tot 45 jongeren, meest van Marokkaanse afkomst, is vanavond met auto's naar Deurne gekomen om te demonstreren. Ze zijn kwaad over het doodschieten van twee overvallers, afgelopen vrijdag.
Er werd geschreeuwd "Wij willen gerechtigheid" en "Marina is geen held". Marina is de vrouw van de juwelier. Zij zou hebben geschoten.
De politie stond tussen de twee groepen in. Een enkele lokale jongere probeerde naar de betogende Marokkanen te gaan. Het bleef bij wat duw- en trekwerk tot de politie ingreep. De situatie liep niet uit de hand. Na een halfuur was de betoging voorbij.
Dus als je legaal een lul van 30cm zou je het ook moeten zeggen hier, maar illegaal niet?
dat doet half Dbb toch? Zeggen dat ze 30 cm hebben?Wat jij bedoelt met geweer, kan dus ook een buks zijn. Daar zijn genoeg soorten van, waar je hooguit een paar blauwe plekken van krijgtHet enige dat ik bedoel was de keuze van het wapen.
Zoals ik al zei, ik ga er vanuit dat ze een geweer had (dit laat media zo blijken, het kan zijn dat dit niet eens klopt).
Geweer waar ik dan aan denk:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/M.95Rifle.jpg
Mijn punt was dus dat ze, om zichzelf eventueel te moeten beschermen,beter voor iets minder ''heftigs'' konden gaan, wat ook handzamer is, zoals een vuistvuurwapen:
[Link niet meer beschikbaar]
Als je een wapen koopt om jezelf te beschermen, kies je dan iets groots en lomps (wat je niet zo gauw kunt pakken) of zorg je dan voor iets handzamers wat je snel gepakt hebt om jezelf snel te kunnen beschermen?
Dat is mijn punt, keuze van het wapen zelf.
Dat ze iets kopen, kan ik me voorstellen (al is het dan weer dom om dit zonder vergunning te doen).

Wat jij bedoelt met geweer, kan dus ook een buks zijn. Daar zijn genoeg soorten van, waar je hooguit een paar blauwe plekken van krijgt
Volgens heb je daar ook geen vergunning voor nodig, zolang je op je eigen terrein blijft schieten.
Wat een zinloze discussie zeg![]()
Klopt, dat is mijn punt dus ook. Jij snapt het denk ik. (Niet het deel van wat een geweer is, maar het deel van keuze van wapen).
Mijn mening is dit dat het dom was om een geweer te kopen (grotere kans op schade) en dat ze beter een minder destructief wapen hadden kunnen kopen.
Nee, ik volg je niet, ik vind het gewoon hilarisch hoe je aan het draaien bentKlopt, dat is mijn punt dus ook. Jij snapt het denk ik. (Niet het deel van wat een geweer is, maar het deel van keuze van wapen).