XXL Nutrition

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

O jezus, dit topic heeft echt volledige retardatie bereikt nu
Als xyzzyyxyxx weer een van zn sterke verhalen gaat vertellen is het echt tijd om andere dingen te gaan doen jongens

• Like
Waarderingen: mat
Ik denk dat de meeste juweliers niet een wapen aanschaffen om het daadwerkelijk te moeten gebruiken. Je doet het nu echt overkomen alsof iemand die een wapen koopt uit angst met voorbedachte rade een noodweer situatie opzoekt om iemand dood te schieten.
Misschien bedoel je dit ook niet, maar zo lijkt het.

Het enige dat ik bedoel was de keuze van het wapen.
Zoals ik al zei, ik ga er vanuit dat ze een geweer had (dit laat media zo blijken, het kan zijn dat dit niet eens klopt).
Geweer waar ik dan aan denk:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/M.95Rifle.jpg

Mijn punt was dus dat ze, om zichzelf eventueel te moeten beschermen,beter voor iets minder ''heftigs'' konden gaan, wat ook handzamer is, zoals een vuistvuurwapen:

[Link niet meer beschikbaar]

Als je een wapen koopt om jezelf te beschermen, kies je dan iets groots en lomps (wat je niet zo gauw kunt pakken) of zorg je dan voor iets handzamers wat je snel gepakt hebt om jezelf snel te kunnen beschermen?

Dat is mijn punt, keuze van het wapen zelf.
Dat ze iets kopen, kan ik me voorstellen (al is het dan weer dom om dit zonder vergunning te doen).

Hell, heb je echt niets beters te doen?

Haha hell man, kijk nou wat voor wapen je post. Echt hoe mongolide ben je om te denken dat ze dat daar hebben liggen:roflol: En ja de media zegt 'geweer', dan bedoel ze je 'vuistvuurwapen', niet dat ding wat Hitler in productie had. En hoe kan dat geweer meer schade aanrichten dan het handvuurwapen? Kun je mij dat eens uitleggen?

Sorry voor de topicvervuiling G's & Gents.

Haha hell man, kijk nou wat voor wapen je post. Echt hoe mongolide ben je om te denken dat ze dat daar hebben liggen:roflol: En ja de media zegt 'geweer', dan bedoel ze je 'vuistvuurwapen', niet dat ding wat Hitler in productie had. En hoe kan dat geweer meer schade aanrichten dan het handvuurwapen? Kun je mij dat eens uitleggen?

Sorry voor de topicvervuiling G's & Gents.

Ik zal er niet raar van staan te kijken als ze dat wel hebben liggen, menig amerikaanse winkelhouder heeft dit namelijk, zelfs jachtgeweren.
Niet per se meer schade, maar het is niet echt een eerste keuze wapen als het gaat om snel handelen..
Nja, het schrikt misschien sneller af, dat is dan een voordeel.

Zoals ik al zei, ik ga er vanuit dat ze een geweer had (dit laat media zo blijken, het kan zijn dat dit niet eens klopt).

Mijn punt was dus dat ze, om zichzelf eventueel te moeten beschermen,beter voor iets minder ''heftigs'' konden gaan, wat ook handzamer is, zoals een vuistvuurwapen:

Als je een wapen koopt om jezelf te beschermen, kies je dan iets groots en lomps (wat je niet zo gauw kunt pakken) of zorg je dan voor iets handzamers wat je snel gepakt hebt om jezelf snel te kunnen beschermen?

Dat ze iets kopen, kan ik me voorstellen (al is het dan weer dom om dit zonder vergunning te doen).
b*ch plz

smith+%2526+wesson+model+500+by+asiav+defence%255D+%252812%2529.jpg

Ik zal er niet raar van staan te kijken als ze dat wel hebben liggen, menig amerikaanse winkelhouder heeft dit namelijk, zelfs jachtgeweren.
Niet per se meer schade, maar het is niet echt een eerste keuze wapen als het gaat om snel handelen..

Het land waar je zowat alle wapens mag bezitten. Behalve dan vol automatische vuurwapens, sinds kort.

En waar je iedereen die op je terrein komt neer mag schieten. Je mag ze zelfs nog een stuk achtervolgen als ze dan nog een dreiging voorstellen.

Wat een uitermate goed onderbouwde repliek.

Het land waar je zowat alle wapens mag bezitten. Behalve dan vol automatische vuurwapens, sinds kort.

En waar je iedereen die op je terrein komt neer mag schieten. Je mag ze zelfs nog een stuk achtervolgen als ze dan nog een dreiging voorstellen.

Klopt, hier mag je zeker niet alle wapens bezitten en je moet een wapen vergunning hebben (wat het echtpaar niet had). Nederlanders willen steeds meer eigen rechter spelen, zoals de Amerikanen ook doen, vandaar de vergelijking.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Wat een uitermate goed onderbouwde repliek.

Zeggen dat ik mongolide ben omdat ik denk dat Nederlanders de Amerikanen achterna gaan met hun gedrag, is een kwestie van blind zijn. Niets persoonlijks, ik sta gewoon open voor allerlei mogelijkheden van wapen en hoe het allemaal is gebeurd.

En waarop is dit gebaseerd?
En waarom zou snel zijn het enige zijn dat telt?

Geweer is accurater.
Shotgun hoef je minder goed voor kunnen mikken.

Of dacht je dat dit dieven gaat afschrikken?
6045964.jpg

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Klopt, hier mag je zeker niet alle wapens bezitten en je moet een wapen vergunning hebben (wat het echtpaar niet had). Nederlanders willen steeds meer eigen rechter spelen, zoals de Amerikanen ook doen, vandaar de vergelijking.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Zeggen dat ik mongolide ben omdat ik denk dat Nederlanders de Amerikanen achterna gaan met hun gedrag, is een kwestie van blind zijn. Niets persoonlijks, ik sta gewoon open voor allerlei mogelijkheden van wapen en hoe het allemaal is gebeurd.
Amerika en Nederland zijn absoluut niet vergelijkbaar op vlak van wapens. Zijn eerder tegengestelden.

En waarop is dit gebaseerd?
En waarom zou snel zijn het enige zijn dat telt?

Geweer is accurater.
Shotgun hoef je minder goed voor kunnen mikken.

Of dacht je dat dit dieven gaat afschrikken?
6045964.jpg

Ik kan de afbeelding niet openen.

Dat is gebaseerd op mijn mening, zoals ik de hele tijd zeg.
Als jij jezelf wilt verdedigen, moet je snel zijn.
Als je niet snel hoeft te zijn, zou het meer een aanval lijken dan een verdediging.
(In de situatie van een plotselinge overval).

Snel je eigen verdedigen en overvallers afschrikken lijkt mij meer het doel van een wapen dan het accuraat kunnen schieten. Ook dit is mijn mening.

Edit: ik vergelijk ze niet precies, ik wilde ermee zeggen dat als het in andere landen gebeurt, het niet totaal onmogelijk is dat het hier ook eens zal gebeuren.

http://nos.nl/artikel/630027-protest-tegen-moordenaar-deurne.html

'Wij willen gerechtigheid'

Een groep van 40 tot 45 jongeren, meest van Marokkaanse afkomst, is vanavond met auto's naar Deurne gekomen om te demonstreren. Ze zijn kwaad over het doodschieten van twee overvallers, afgelopen vrijdag.
Er werd geschreeuwd "Wij willen gerechtigheid" en "Marina is geen held". Marina is de vrouw van de juwelier. Zij zou hebben geschoten.

De politie stond tussen de twee groepen in. Een enkele lokale jongere probeerde naar de betogende Marokkanen te gaan. Het bleef bij wat duw- en trekwerk tot de politie ingreep. De situatie liep niet uit de hand. Na een halfuur was de betoging voorbij.

Wat jij bedoelt met geweer, kan dus ook een buks zijn. Daar zijn genoeg soorten van, waar je hooguit een paar blauwe plekken van krijgt :roflol:
Volgens heb je daar ook geen vergunning voor nodig, zolang je op je eigen terrein blijft schieten.

Wat een zinloze discussie zeg :o

Wat jij bedoelt met geweer, kan dus ook een buks zijn. Daar zijn genoeg soorten van, waar je hooguit een paar blauwe plekken van krijgt :roflol:
Volgens heb je daar ook geen vergunning voor nodig, zolang je op je eigen terrein blijft schieten.

Wat een zinloze discussie zeg :o

Klopt, dat is mijn punt dus ook. Jij snapt het denk ik. (Niet het deel van wat een geweer is, maar het deel van keuze van wapen).

Klopt, dat is mijn punt dus ook. Jij snapt het denk ik. (Niet het deel van wat een geweer is, maar het deel van keuze van wapen).

Dat was je punt niet.
Ik citeer:  Je wordt nu helemaal doodgegooid met uitspraken dat die vrouw helemaal gelijk had en een heldin is, op social media.Wat een onzin..los dit gewoon rechterlijk op, in plaats van haar gelijk als heldin (of als misdadiger) te bestempelen.Was het wel noodweer; ze staat in haar recht, dat maakt haar geen heldin, alleen knap dat ze zo kon handelen.Was het geen noodweer; dan verdient ze een straf daarvoor

Ik lees hier niks over een wapen.Bij jou ging het om het recht/strafrecht.

Terug
Naar boven