XXL Nutrition

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

Ik mierenneuk op definities? Ik heb het over een geweer en andere snappen niet wat het verschil is tussen een geweer en een ander vuurwapen.
Aangezien mensen blijven reageren op mij (ook jij) ga ik er vanuit dat ze wel degelijk willen discussiëren. Aangezien jij ook blijft posten, ga ik er vanuit dat je jezelf net zo achterlijk vind als jij van mij vindt. Als je me echt idioot vond, zou je me negeren :)

Geen idee, de media spreekt over een geweer. Als zij zeggen; een geweer, dan neem ik aan dat ze ook echt een geweer bedoelen.
Aangezien het mensen zijn die (volgens het nieuws) niet snel terugdeinsen en zij dat geweer hadden zonder vergunning, zou je er best vanuit kunnen gaan dat het om een geweer ging en niet om een vuistvuurwapen.
Maar zoals ik al zei, zal dit ook best per persoon verschillend zijn. Zolang we niets met zekerheid weten, kunnen we er niet écht over oordelen. Ik geef natuurlijk ook gewoon mijn mening.

Lieve schat,

Als het een geweer -dus een automatische, die lekker snel achter elkaar schiet, zo van ratatatata- betrof, dan noemde de media het wel een automatisch geweer. Als je wat vaker nieuws had gekeken kon je het dit keer zo uit de context halen.

Groetjes Marco

Ik mierenneuk op definities? Ik heb het over een geweer en andere snappen niet wat het verschil is tussen een geweer en een ander vuurwapen.
Aangezien mensen blijven reageren op mij (ook jij) ga ik er vanuit dat ze wel degelijk willen discussiëren. Aangezien jij ook blijft posten, ga ik er vanuit dat je jezelf net zo achterlijk vind als jij van mij vindt. Als je me echt idioot vond, zou je me negeren :)

Geen idee, de media spreekt over een geweer. Als zij zeggen; een geweer, dan neem ik aan dat ze ook echt een geweer bedoelen.
Aangezien het mensen zijn die (volgens het nieuws) niet snel terugdeinsen en zij dat geweer hadden zonder vergunning, zou je er best vanuit kunnen gaan dat het om een geweer ging en niet om een vuistvuurwapen.
Maar zoals ik al zei, zal dit ook best per persoon verschillend zijn. Zolang we niets met zekerheid weten, kunnen we er niet écht over oordelen. Ik geef natuurlijk ook gewoon mijn mening.

Heb je nou echt zelf niet door dat je echt belachelijk aan het reageren bent?
Of zijn wij dan allemaal zo niet in staat om ons te kunnen verplaatsen in je?
Nee dat zijn we (ik in ieder geval) niet!

Waarom ga ik er eigenlijk nog op in.
Nogmaals blij dat ik niet met je werk of familie van me bent

Heb je nou echt zelf niet door dat je echt belachelijk aan het reageren bent?
Of zijn wij dan allemaal zo niet in staat om ons te kunnen verplaatsen in je?
Nee dat zijn we (ik in ieder geval) niet!

Waarom ga ik er eigenlijk nog op in.
Nogmaals blij dat ik niet met je werk of familie van me bent

Helaas Bain:

Zolang we niets met zekerheid weten, kunnen we er niet écht over oordelen.

Lieve schat,

Als het een geweer -dus een automatische, die lekker snel achter elkaar schiet, zo van ratatatata- betrof, dan noemde de media het wel een automatisch geweer. Als je wat vaker nieuws had gekeken kon je het dit keer zo uit de context halen.

Groetjes Marco

''dus een automatische''

Waarom ga je er gelijk vanuit dat ik een automatisch geweer bedoel?

Zijn jullie nou serieus van mening dat dat trauma erger is dan 2 doden? :roflol:

Heel soms heb je van die nieuwsberichten waar je vrolijk van wordt. Dit is er één van :)

''dus een automatische''

Waarom ga je er gelijk vanuit dat ik een automatisch geweer bedoel?

Lekker boeiend of het een 9mm was of en gatling!
Het punt is die overvallers hebben de keus gemaakt, die vrouw van die juwelier niet!
Wat valt daar niet aan te snappen?Is geen rocket science!
Gewoon met je poten van andermans spullen winkel en vooral kinderen blijven!

Zijn jullie nou serieus van mening dat dat trauma erger is dan 2 doden? :roflol:

Zie je dan echt niet in dat die lui daar niks te zoeken hadden? Jammer voor die jongens, het waren natuurlijk 2 hardwerkende mannen met een goede toekomst.

Ps. Volautomatische wapens zijn verboden in Nederland.

Het punt is die overvallers hebben de keus gemaakt, die vrouw van die juwelier niet!

Nee, de vrouw van de juwelier heeft inderdaad niet de keus gemaakt om het ''wapen'' (wat het ook mag zijn) te pakken en ze neer te schieten. Klopt!

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Ps. Volautomatische wapens zijn verboden in Nederland.

Dat is irrelevant eigenlijk, aangezien iemand doden, iemand beroven en een wapen zonder wapenvergunning hebben ook allemaal verboden is in Nederland :o

Misschien was die mevrouw te dik om de overvallers fysiek te stoppen, en had ze geen keus dan een wapen te gebruiken!

Nee, de vrouw van de juwelier heeft inderdaad niet de keus gemaakt om het ''wapen'' (wat het ook mag zijn) te pakken en ze neer te schieten. Klopt!

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Dat is irrelevant eigenlijk, aangezien iemand doden, iemand beroven en een wapen zonder wapenvergunning hebben ook allemaal verboden is in Nederland :o

Haha ik ga nu stuk hoor......
Je bent me/ ons aan het ****en?!
Kan niet meer serieus blijven.
Wil niet zeggen dat ik zo slim ben, maar jij slaat de plank echt BIZAR mis

Zie je dan echt niet in dat die lui daar niks te zoeken hadden? Jammer voor die jongens, het waren natuurlijk 2 hardwerkende mannen met een goede toekomst.

Ik rouw niet om ze hoor, maar om nou te zeggen dat die juwelier ergere schade heeft geleden dan de 2 dode overvallers gaat me beetje ver.

Haha ik ga nu stuk hoor......
Je bent me/ ons aan het ****en?!
Kan niet meer serieus blijven.
Wil niet zeggen dat ik zo slim ben, maar jij slaat de plank echt BIZAR mis

Vertel. Sla ik de plank mis omdat ik iemand ben die liever de wet probeert te volgen in plaats van voor eigen rechter speelt?
Of is het tegenwoordig heel vanzelfsprekend dat elke winkel eigenaar (of woning eigenaar) een wapen in bezit heeft en deze gebruikt zonder de gevolgen ervan te kunnen overzien?

Je trekt het je echt aan he Hell.

Terug
Naar boven