Fitness Seller

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

Dit is geen voor eigen rechter spelen, dit is handelen in de situatie.

Voor eigen rechter spelen is ze naderhand opzoeken en neerschieten.

Ja oke.. Maar je snapt wat ik bedoel.

Ik snap ook dat mensen het een keer zat zijn en zelf het heft in eigen handen gaat nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja oke.. Maar je snapt wat ik bedoel.

Ik snap ook dat mensen het een keer zat zijn en zelf het heft in eigen handen gaat nemen.

Haha je bedoeld waarschijnlijk dat mensen zich zwaarder gaan wapenen tegen dit soort volk en niet beetje mak toekijken?

Weten we al wat voor soort geweer we moeten kopen ?

• Topic Starter Topic Starter
Weten we al wat voor soort geweer we moeten kopen ?

:roflol:

Close combat gewoon handvuurwapen of een mini uzi ofzo

Denk wel dat je met een handvuurwapen doeltreffender zal zijn wanneer je er daadwerkelijk mee om kan gaan, met een uzi schiet je de halve winkel kapot.

:roflol:

Close combat gewoon handvuurwapen of een mini uzi ofzo

Denk wel dat je met een handvuurwapen doeltreffender zal zijn wanneer je er daadwerkelijk mee om kan gaan, met een uzi schiet je de halve winkel kapot.
b*ch plz
m61.jpg

Geweren?

Dit is al genoeg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik lig er niet wakker van dat er een paar criminelen doodgeschoten zijn. Langzaam uit elkaar trekken dat soort.

Geen mens is illegaal en ook die tweede overvaller niet. Vind ons asielbeleid erg inhumaan, waarschijnlijk is de beste man gevlucht uit Afrika. Heeft in NL asiel aangevraagd maar is door de politiek tussen wal en schip beland of zijn legertje advocaten hielpen hem niet goed.

Tsja hij moet ook geld hebben want dat geeft dit nare land hem niet, 's toch raar ? Dan maar overvalletje doen wist hij veel dat die juweliers racisten waren, als het blanke overvallers waren hadden ze vast niet geschoten.

Theoretisch gezien de beste manier ja..
Ik heb ook het vermoeden dat dit niet de eerste keer is dat ze zijn overvallen.

Dat is correct.

Juwelier eerder overvallen

Dezelfde juwelier is in 2010 ook overvallen. De eigenaar en zijn vrouw werden toen na sluitingstijd opgewacht door gewapende mannen, die zonder buit weer vertrokken.

NB:
Het is in de laatste vijftien jaar vijf keer gebeurd dat er bij een overval op een juwelier doden vielen

Overigens heeft de juweliers-branche een protocol te gaan over hoe om te gaan met overvallers. Neerschieten staat er niet in.

Die mentaliteit ook van die lui.. Ja iedereen wil wel eens wat moois kopen.. man, man, man.

Dat is correct.

NB:

Overigens heeft de juweliers-branche een protocol te gaan over hoe om te gaan met overvallers. Neerschieten staat er niet in.
Wordt tijd voor revisie van dat protocol, blijkt zeer effectief uit deze casus.

Daar waren ze niet bij aangesloten voor zover ik begreep.

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Wordt tijd voor revisie van dat protocol, blijkt zeer effectief uit deze casus.

Of op termijn gaan overvallers beter bewapend en er op voorbereid om nog meer risico's te nemen. (eerder schieten, gericht schieten)

Het blijft een wapenwedloop tussen overvallers en doelwitten.

Maar is het lichaam van dode 1 al uitgezet ? Die wilde in Marokko begraven worden, nummertje 2 volgt spoedig neem ik aan. Waarom zou je als Nederlander in Marokko begraven willen worden ?

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Of op termijn gaan overvallers beter bewapend en er op voorbereid om nog meer risico's te nemen. (eerder schieten, gericht schieten)

Maar is het lichaam van dode 1 al uitgezet ? Die wilde in Marokko begraven worden, nummertje 2 volgt spoedig neem ik aan. Waarom zou je als Nederlander in Marokko begraven willen worden ?
Kunnen we preventief gaan opruimen.

Omdat het geen nederlander is, het is een ilegale marrokaan die niet in ons land hoort.
Dus laat hem lekker in marokko begraven worden scheelt weer graven.

Terug
Naar boven