Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'wij willen gerechten geit' omdat ze wegens hun geloofsovertuiging geen varkensvlees mogen eten

.
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
rip Pim , beste man ooit .Hij zei idd wat wij allen denken.
Wedden dat die vrouw alsnog vervolgd wordt.
Nederlandhe!

Even terug komend op dat het inderdaad altijdbuitenlandersMarokkanen zijn. (Turk, marrokaan ofdergelijke)
Dat mensen dan meteen al zeggen dat het dit soort mens is die overvallen plegen is ook waar,9 van de 10 keer zijn het allochtonenMarokkanen, uitzonderingen daar gelaten.
Welke groepen zorgen vaak voor overlast? Allochtonen
Als je op straat een groep allochtonen ziet lopen, zitten er bijna nooit nederlanders tussen, waarom niet? Omdat ze gewoon niet openstaan voor ONZE cultuur. Maar wij moeten wel openstaan voor hun want anders zijn we weer racistisch bezig. Maar om ons kaaskoppen of wit te noemen valt ook onder racisme maar daar wordt nooit iets over gezegt.
En dan vinden ze het gek dat wij roepen MINDER MINDER MINDER!!!
Niet elke allochtoon is slecht! Ik ken allochtonen die wel met nederlanders omgaan en die zijn heel anders dan de allochtonen die in groepjes bijelkaar blijven met hun "eigen" volk.
PS: Ze hebben wel de juiste tijd gekozen om een overval te plegen. (gedoe met Wilders)

Hoe durft die vrouw, beetje jezelf beschermen ten kosten van 2 anderen...
Inb4 vrouw wordt aangeklaagd wegens discriminatie omdat ze eerst de Marokkaan neer schoot.

Waarom bracht ze zichzelf dan eerst in gevaar.. vanaf thuis de bewakingsbeelden zien, dan met de auto naar de zaak gaan... geez, je bent toch verzekerd. Druk zelf wat overgebleven troep achterover voordat de politie ter plaatse is en beperk je verlies.
Oh wacht, ik lees nu dat ze zag dat haar man belaagd werd... ok, da's verdediging.
Waarom bracht ze zichzelf dan eerst in gevaar.. vanaf thuis de bewakingsbeelden zien, dan met de auto naar de zaak gaan... geez, je bent toch verzekerd. Druk zelf wat overgebleven troep achterover voordat de politie ter plaatse is en beperk je verlies.
Oh wacht, ik lees nu dat ze zag dat haar man belaagd werd... ok, da's verdediging.
Theoretisch gezien de beste manier ja..
Ik heb ook het vermoeden dat dit niet de eerste keer is dat ze zijn overvallen.
Het probleem is dat de politie weinig tot niks kan doen. Het zat er natuurlijk al een tijd aan te komen dat iemand een keer voor eigen rechter gaat spelen..