Fitness Seller

Vrouw juwelier schiet overvallers dood

Kampers zou natuurlijk prima kunnen, dat zijn vaak oostblokkers.

Please, iemand die zijn dierbare uit een levensbedreigende situatie redt moet gewoon aangemoedigd worden.

Ik ben van mening dat je een overvaller gewoon mag uitschakelen met als doel andere mensen te beschermen. Zelfs een vluchtende overvaller zou je in mijn ogen met alle mogelijke middelen moeten tegen kunnen houden.

Mensen zijn veel te soft tegenover zulke criminaliteit, waarschijnlijk zul je er anders over denken als mohammed voor jou staat met een geweer :roflol:

Mooie actie van prins bernard destijds. Was een overvaller gestikt omdat iemand op zn rug was gaan zitten ofzo. Hsd ie de borgsom betaald

Jezus moraalridders.

Als jij een pistool hebt en iemand overvalt je moeder die toevallig een juwelier is dan belt iedereen de politie en hoopt op het beste?

K ging liever de bak in dsn een risico lopen dat ze werd neergeschoten/stoken ook al is die kans <20%..

Ik zou ze mijn moeder eerder meegeven.

mooi zo
weer twee hollanders minder

Opgeruimd staat netjes! Moet wel lachen om de tientallen facebook paginas die opeens uit de grond schieten.

Waar zijn we nu hier mee bezig. Zijn we fatsoen en respect voor iemand zijn bezit kwijtgeraakt in de afgelopen jaren ofzo.
Als iemand aan mijn spullen komt, gaat hij of zij ook niet zonder kleerscheuren naar huis. :shoot:
Als we allemaal zo heilig zijn zou dit nooit gebeurt zijn. Zalig he om te zeggen dat dit niet mag volgens de wet om gelijk daarna de spuit in je reet te stoppen. :p
Het is heel simpel "blijf met je handjes van andermans spullen af". Doe je het toch dan loop je een risico.
Of denk je de wet aan je zijde te hebben als een soort "Arbo wetgeving" voor overvallers.

Triest voor de nabestaande daar niet van. Maar eigen schuld nooit meer een bult. :who:
Als je spuit heeft niemand anders daar last van en al zeker geen gevaar voor de ander. Kan je niet bepaald zeggen wanneer ze een pistool onder de neus van iemand drukken.

Ze was al in de winkel zeggen ze net in persconferentie, en twee wapens gevonden

• Topic Starter Topic Starter
En t was een Marokkaan

Lees net dat het zou kunnen gaan om 2 blanke kampers en dat ze in hun rug zijn geschoten bij het vluchten. Hoe betrouwbaar die bron is, geen idee.

Eén Marokkaan en ander nog niet zeker. Hiephoi.

Everything_went_better_than_expected.png

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Geert maakt zijn woorden waar. Dat zie je niet vaak bij politici.

And here we go, de endlösung is begonnen!

Hitler_dance.gif

Terug
Naar boven