apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer meer meer!*
Meer meer meer!*
*Uitgaande van hetzelfde resultaat.

Zitten jullie het Marokkaanse volk nou helemaal zwart te maken ?!
Wilders roept Rutte op juwelierskinderen te gaan troosten
Den Haag - Geert Wilders heeft zaterdag via Twitter een oproep gedaan aan het adres van premier Mark Rutte. In een tweet roept Wilders Rutte op de kinderen van de getroffen juweliers in Deurne te gaan troosten.
Eerder deze week sprak Rutte in het jeugdjournaal kinder toe dat ze niet bang hoeven te zijn om te worden uitgezet. Dat deed hij na de vermeende uitspraak van Wilders over ''minder Marokanen''.
Rutte heeft nog niet gereageerd op de oproep van Wilders.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/211519/wilders-roept-rutte-op-juwelierskinderen-te-gaan-troosten
Den Haag - Geert Wilders heeft zaterdag via Twitter een oproep gedaan aan het adres van premier Mark Rutte. In een tweet roept Wilders Rutte op de kinderen van de getroffen juweliers in Deurne te gaan troosten.
Eerder deze week sprak Rutte in het jeugdjournaal kinder toe dat ze niet bang hoeven te zijn om te worden uitgezet. Dat deed hij na de vermeende uitspraak van Wilders over ''minder Marokanen''.
Rutte heeft nog niet gereageerd op de oproep van Wilders.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/211519/wilders-roept-rutte-op-juwelierskinderen-te-gaan-troosten

Ach, een kogeltje in de hand voor er 2 minder.
Please, iemand die zijn dierbare uit een levensbedreigende situatie redt moet gewoon aangemoedigd worden.
Ik ben van mening dat je een overvaller gewoon mag uitschakelen met als doel andere mensen te beschermen. Zelfs een vluchtende overvaller zou je in mijn ogen met alle mogelijke middelen moeten tegen kunnen houden.
Mensen zijn veel te soft tegenover zulke criminaliteit, waarschijnlijk zul je er anders over denken als mohammed voor jou staat met een geweer![]()
Ik zou ook de verkrachter van mn dochter dood willen slaan. Moet dit legaal zijn? Nee dus.
Ik vind overigens wel dat mensen die herhaaldelijk andermans leven in gevaar brengen, bijvoorbeeld door achterlijk weggedrag wegens peniscompensatie, veel zwaarder moeten worden gestraft.
je punt is?Moest hij bezig zijn en je ramt m van je dochter af en slaat hem perongeluk dood is t noodweer ja.
Ach ik heb nooit een artikel 5 bekeuring gekregen terwijl ik meerdere keren staande gehouden benje punt is?
---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:57 ----------
Juweliers zijn vaak ook Goudsmit.. Lijkt me niet handig dan als t niet hersteld
Dat er een verschil is tussen dat een actie begrijpelijk is en dat het legaal moet zijn.