XXL Nutrition

vrouwelijke bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Left.

:roflol:

blame goegel dan maar

Persoonlijk vind ik deze foto van Juliette ontzettend mooi:
niet helemaal ripped maar toch erg goed gespierd
Copyright: [Link niet meer beschikbaar]

Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd

Sharon bruneau
Bruneau1.jpg

Sharon5.jpg

Sharon15.jpg

Female muscles are sexy ;)

Ik persoonlijk vind het te mannelijk gaan worden......
Vooral door het gebruik van @@@, het is maar goed dat je ze niet kan horen praten, sommige hebben vaak ook een hele zware stem.
De prestatie is op zich wel heeeel knap natuurlijk.:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
ik vind de meeste op de site die ik heb gegeven beetje te ver gaan.
alhoewel vrouwelijke bodybuildsters hier een daar soms best sexy ogen, en best een mooi fysiek kunnen opbouwen vind dat ze beter niet aan o.a test moeten beginnen. maar dan krijg je weer de vraag waarom mannen wel en vrouwen niet ?

by the way, ik weet niet wie dit is, maar zodra ik zag vond ik haar er voor door kunnen als DE vrouwelijke hulk, alleen nog maar een groen kleurtje

bekijk o.a die ogen van haar eens.

hulk.jpg

Dat is Cathy Le Francois vrouw van Lee Priest.;)

En nee ze lijkt niet op de hulk.

Niet echt eigenlijk...

Alhoewel sommige vrouwen wel een mannelijk hoofd hebben, zijn de meeste over het algemeen wel redelijk vrouwelijk. Echt superknap die prestaties :). Zo zou ik er zelf niet uit willen zien, maar ik vind het wel heel knap. Jammer dat de borsten helemaal verdwijnen. Ik vind deze vrouw (die linkse)

wel heel vrouwelijk overkomen, en dat is echt wel een BBster? Meeste foto's zijn wel gemaakt na het zorgen dat je spieren uitsteken denk ik, weet niet hoe dat heet, maar heb er ooit van gehoord. Naja, ik ben geen man, maar denk niet dat ik er op zou vallen. Wel respect voor die dames, meeste zijn gespierder dan de meeste mannen denk ik ^_~.

Hehe ok het is wel echt een BBster dus :). D'r borsten zien er trouwens vrij natuurlijk uit (mochten het siliconen zijn, zo niet sorry!).

Ik vind dit echt niet mooi. Vrouwen mogen wel wat spieren hebben, maar niet zo, das echt niet mooi

Ik vind het werkelijk prachtig. Ik raak er absoluut niet opgewonden van, maar het is zo verschrikkelijk mooi.

Vrouwen vinden het meestal ook niet mooi als mannen 'te' worden, net zoals mannen het vaak niet mooi vinden als vrouwen 'te' worden. Ik ben dus iemand die het wel mooi vind als het 'te' is, man of vrouw.

she male´s chicks with d**ks snap je hem nu maaar jah wel heftig dat ze het zo ver heeft geschopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven