AndroidHealthClinic

vrouwelijke bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind vrouwelijke bb'ers echt super eruit zien, alleen vaak een beetje een rotkop..
En ieder moet doen waar die zin in heeft!

Er staan reacties elders in dit forum dat de mannen er vaak uitzien als een afgeleefde bootwerker en wel 65 lijken. Dus: shake hands!

Geef mij maar Fitness vrouwen Goeie definitie, daarin tegen vind ik het wel heel wat om als vrouw zo ver te kunnen komen hoor. Maar echt mooi vinden nee, wat sportfood zegt veel spieren associeer ik meer met mannen...

Tjalle zei:
Geef mij maar Fitness vrouwen Goeie definitie, daarin tegen vind ik het wel heel wat om als vrouw zo ver te kunnen komen hoor. Maar echt mooi vinden nee, wat sportfood zegt veel spieren associeer ik meer met mannen...

Die figures zijn ook maar vies, gortdroog, botox bekkie, monster zonnebank abonnement, en skinny en klein, ieww.

Way cool! Erg leuk, zeker ook dat stukje beschrijving.
Mooi ben je ook. Prachtige rug.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Melita Jagic, 39 jaar oud. Doet mee aan wedstrijden in Australië. Toch niet verkeerd.

Nog een foto in wedstrijdshape.

Goed voorbeeld van hoe het ook kan eric :thumbup: Mag misschien wel wat massa bij maar haar gezicht maakt veel goed :)

anjatimmer zei:
Er staan reacties elders in dit forum dat de mannen er vaak uitzien als een afgeleefde bootwerker en wel 65 lijken. Dus: shake hands!

O ja, dat ging toen over Mars geloof ik:D

Persoonlijk heb ik respect voor allemaal!
Maar heel erg mooi vind ik het niet. De vrouwelijke zachtheid verdwijnt zo in mijn ogen maar ik kan me goed voorstellen dat jullie het prachtig vinden!
Ik vind wat minder (meer fitness) persoonlijk mooier zoals Cory Everson.

Groetjes Désirée

Ik herinner mij nog wel een docu over vrouwen bodybuilding , waarbij jij en meen catherine Kyle een paar dagen op trokken?

Was een zeer mooie kijk en uitleg op vrouwenbodybuilding :thumbs:

Toch liever een miss figure

Dat andere gaat echt te ver

doe mij maar missfitness, maar respect natuurlijk voor al die vrouwelijke bodybuilders, het vergt erg veel discipline wat maar weinigen weten op te brengen tot zo'n niveau.

Persoonlijk heb ik respect voor allemaal!
Maar heel erg mooi vind ik het niet. De vrouwelijke zachtheid verdwijnt zo in mijn ogen maar ik kan me goed voorstellen dat jullie het prachtig vinden!
Ik vind wat minder (meer fitness) persoonlijk mooier zoals Cory Everson.

Groetjes Désirée

Cory Everson is alleen echt geen fitness model, maar echt BB. De IFBB wil wel weer graag de enorm grote vrouwen terugbrengen naar het meer vrouwelijke BB.

Cory-3.jpg

Al met al moet ik iedereen wel een beetje gelijk geven. "te" is nooit mooi.
"te" dik, of mager is iedereen het wel over eens, maar "te" gespierd...
Je moet het toch per persoon bekijken.

De afgetrapte bekkies... Ik heb van nature een rond gezicht, behalve de laatste weken voor de wedstrijd, dan trekken er in eens de vouwen in. Echt niet mooi. Maar een paar weken na de wedstrijd, of zoals nu in off-season, heb ik weer m'n bolle bekkie terug :)

Al met al moet ik iedereen wel een beetje gelijk geven. "te" is nooit mooi.
"te" dik, of mager is iedereen het wel over eens, maar "te" gespierd...
Je moet het toch per persoon bekijken.

De afgetrapte bekkies... Ik heb van nature een rond gezicht, behalve de laatste weken voor de wedstrijd, dan trekken er in eens de vouwen in. Echt niet mooi. Maar een paar weken na de wedstrijd, of zoals nu in off-season, heb ik weer m'n bolle bekkie terug :)

Psies. Er zijn er teveel die denken dat je all year 'round met een ingevallen smoeltje rondloopt.

is dit niet de vriendin van Coleman???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven