Freakylady
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjalle zei:Geef mij maar Fitness vrouwen Goeie definitie, daarin tegen vind ik het wel heel wat om als vrouw zo ver te kunnen komen hoor. Maar echt mooi vinden nee, wat sportfood zegt veel spieren associeer ik meer met mannen...
boemboem zei:Voor diegene die meer van deze dames wil zien zou eens op onderstaande site kunnen kijken.
http://www.amg-lite.com/

anjatimmer zei:Er staan reacties elders in dit forum dat de mannen er vaak uitzien als een afgeleefde bootwerker en wel 65 lijken. Dus: shake hands!

Er staan reacties elders in dit forum dat de mannen er vaak uitzien als een afgeleefde bootwerker en wel 65 lijken. Dus: shake hands!
Persoonlijk heb ik respect voor allemaal!
Maar heel erg mooi vind ik het niet. De vrouwelijke zachtheid verdwijnt zo in mijn ogen maar ik kan me goed voorstellen dat jullie het prachtig vinden!
Ik vind wat minder (meer fitness) persoonlijk mooier zoals Cory Everson.
Groetjes Désirée

Al met al moet ik iedereen wel een beetje gelijk geven. "te" is nooit mooi.
"te" dik, of mager is iedereen het wel over eens, maar "te" gespierd...
Je moet het toch per persoon bekijken.
De afgetrapte bekkies... Ik heb van nature een rond gezicht, behalve de laatste weken voor de wedstrijd, dan trekken er in eens de vouwen in. Echt niet mooi. Maar een paar weken na de wedstrijd, of zoals nu in off-season, heb ik weer m'n bolle bekkie terug![]()