AndroidHealthClinic

vrouwelijke bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het niet maar het kan. Vroeger was dit Vicky Gates maar of ze nu terug samen zijn ???

Nee, dat is Candy Canara. Ronnie was idd samen met Vicky Gates, weet eigenlijk ook niet of dat nog zo is...

Ronnie is al een hele tijd niet meer met Vicky, hij heeft nu een hele lieve vriendin die NPC wedstrijden doet.

Nee, hij is best aardig hoor maar totaal niet mijn typje

Mascha die houdt meer van Chris Cormier........! HAHA:D

makkelijk he over iemand zijn rug, iemand kapot maken met roddels en achterklap, maar goed denk maar wat je wil...

Oeps .....asjemenou ....tis dit nou ?

ach er gaan gewoon een aantal dingen de ronde en die hebben mij persoonlijk in mijn priveleven nogal wat schade toegebracht

Hey dat weet ik verder ook niet, ik maak ook gewoon een geintje...!

Subtiel mr big..

Subtiel.. :cool:

shit :o

was maar een grapje van big, macha

Grapje?? :rolleyes:

:D

Oh Mascha, maak je niet druk over de verhalen die de ronde doen. Heb ook gehoord dat je iets met Chris had en laatst nog gehoord dat het weer Vince was. Wat die laatste betreft, mmmm schuif maar door naar mij. Nee geintje. Als je bekend bent in NL krijg je dat soort dingen, net als tv-sterren. Je hebt vast ook de verhalen over mij gehoord destijds(ook niet geinig), dus lekker belangrijk allemaal. Lekker in je vel blijven zitten, je druk maken over de echt belangrijke dingen en de bulls..t over je schouder gooien.

volgens mij he... zijn t allemaal gespierde mannen die zich omgekleed hebbe as vrouwe... maar dat weet k niet seker :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven