AndroidHealthClinic

vrouwelijke bodybuilders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh Mascha, maak je niet druk over de verhalen die de ronde doen. Heb ook gehoord dat je iets met Chris had en laatst nog gehoord dat het weer Vince was. Wat die laatste betreft, mmmm schuif maar door naar mij. Nee geintje. Als je bekend bent in NL krijg je dat soort dingen, net als tv-sterren. Je hebt vast ook de verhalen over mij gehoord destijds(ook niet geinig), dus lekker belangrijk allemaal. Lekker in je vel blijven zitten, je druk maken over de echt belangrijke dingen en de bulls..t over je schouder gooien.

idd, moest ik ingaan op al die verhalen dat ik hoor over aimee en ik :rolleyes:

altijd zinloze dierlijke coïtusverhalen, erg jammer hoor (dat ze niet echt zijn ;))

en k maar denke dat niemand mij achter mijn vermoming sow herkenne :)

Ik heb respect voor die vrouwen :) Ik vind het wel mooie fysieken. Voor coïtusuele aantrekkingskracht vind ik ze persoonlijk net iets te breed, maar dat is strict persoonlijk. En natuurlijk veel respect voor Mascha, Anja Timmer, Aimee, Strikkie en de rest van de vrouwelijke BB-ers :)

btw, die eerste heeft nog best mooie ogen :o
btw 2, die laatste vind ik best mooi eigenlijk :o

@roxxe: you wish :)

IDD ROXXE.....YOU WISH!!!! :D

Ach nou ja die roddels..... over mij gaan er ook genoeg roddels in het circuit en ik heb er gewoon schijt aan. Als je zelf maar weet hoe het zit toch!!

Ja idd als je van jezelf weet dat ze niet waar zijn, waarom zou je je dan druk maken?!!!

misschien omdat het andere mensen pijn doet!!

Mijn mening niet super geil maar wel super prestatie :) petje af
In mijn ogen zijn vrouwen vrouwen en geen ripped animals, sorry niet als belediging bedoeld.

Zie het als een compliment.

Mooie fysieken, maar totaal niet opwindend voor mij persoonlijk.

Ik heb wel 2x zoveel respect voor de vrouwen die het doen, mede doordat er zo negatief tegen de sport aan gekeken wordt.

Nou, echt mooi vindik het niet, alhoewel ik wel eens een nachtje wil met zo'n vrouw :o, ik denk dat ze je afmaakt:D(als ze mooi genoeg is in der gezicht)...
Verder zijn het heeeeeeeeeeeeeeeel nette prestaties, die vrouwen zijn groter dan mij...slik*

Wat vinden jullie hiervan? Ik ben een newbe maar vond deze foto's :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven