- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de redenatie van haar ontzettend dom maar dat je zelf mag uitmaken of je een gordel draagt of niet, is wel een goede zaak. Hoe minder betutteling van de overheid hoe beter.
Inderdaad ik kijk hier een debat op tv waar de Heer Teefen van VVD denkt dat mensen beschermt moeten worden van levensgevaarlijke paddo's.

Ik vind de redenatie van haar ontzettend dom maar dat je zelf mag uitmaken of je een gordel draagt of niet, is wel een goede zaak. Hoe minder betutteling van de overheid hoe beter.
Mja, twijfelachtig, kijk die mensen maken toch gebruik van dezelfde voorzieningen; ziekenhuis en de hele mikmak. Als mensen hun gordels niet meer gaan dragen betekend dat wel dat er meer mensen met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belanden waardoor andere mensen met meer verantwoordelijkheid plaats zullen moeten maken.
Als dit geen grap is dan hebben we een nieuwe kandidaad voor organen, meteen afschieten dat mens :shoot:
Idd wou net zeggen, geen autogordel om? Dat is dan idd jou verantwoordelijkheid, maar zorgt dat zelf ook dat je je eigen medische kosten betaald, en het uurloon van artsen en mensen die je komen oppikken. En revalidatiekosten.
Inderdaad ik kijk hier een debat op tv waar de Heer Teefen van VVD denkt dat mensen beschermt moeten worden van levensgevaarlijke paddo's.
heerlijk, eindelijk weer zonder gordel. mijn stem hebben ze. en dan nog dat fantastische idee laatst met die supersnelweg. I looooove de vvd
en nee, marky, je hoeft niet mijn operatie te betalen als ik in de kreukels lig. dat doe ik zelf wel. en als ik dat niet kan, pech gehad.
Maar dan weer niets in een algeheel rookverbod zien.