Fitness Seller

VVD zegt : 'Sterf maar'.

Ongelukken kunnen altijd gebeuren. Dan sta je daar met torenhoge kosten...

Hou me niet in de spanning en zeg het.

En waarom fixeert iedereen ook op de "gordel" gedoe. Artikel gaat toch veel verder dan dat ?

Vraag maar een willekeurige brandweerman en die zal je het wel vertellen... maar ik geef je één voorbeeld... als je met je auto in het water geraakt.. kom jij maar uit je gordel.

Zou je anders ook een link kunnen plaatsen waar je kan zien hoeveel een ongeluk mer gordel 'kost' en hoeveel een ongeluk zonder gordel 'kost'

En verder neem ik het artikel niet serieus.. waarschijnlijk net zo serieus als de persoon die het heeft gezegd... quote eigenlijk een post waar ik niet mee eens was.. vandaar.

Vraag maar een willekeurige brandweer en die zal je het wel vertellen... maar ik geef je één voorbeeld... als je met je auto in het water geraakt.. kom jij maar uit je gordel.

Mjah, kans dat je in het water vliegt is zeer klein hé. Denk dat er veel meer gewonden vallen door NIET een gordel te dragen dan WEL.

Zou je anders ook een link kunnen plaatsen waar je kan zien hoeveel een ongeluk mer gordel 'kost' en hoeveel een ongeluk zonder gordel 'kost'

Please :)

Vind het maar raar. Ik dacht dat we trots konden zijn op ons sociaal systeem.

Mjah, kans dat je in het water vliegt is zeer klein hé. Denk dat er veel meer gewonden vallen door NIET een gordel te dragen dan WEL.

Het was ook maar één voorbeeld en de kans mag dan wel klein lijken maar ik hoef het risico niet te nemen... Jij denkt dat er veel meer gewonden vallen en ik denk van niet.. dus waarom zou ik niet mogen kiezen om te doen wat ik denk dat voor mij het veiligst is?

Vind het maar raar. Ik dacht dat we trots konden zijn op ons sociaal systeem.

Ben niet ontevreden maar trots ben ik er al een tijdje niet meer op.. die tijd behoort helaas tot het verleden.

Was een verzoek trouwens aan jou ;)

Terug
Naar boven