Fitness Seller

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend 87,4 tfoe
Heel de week al echt 12x per dag naar het toilet, afgelopen zaterdag uiteten geweest en iets is niet goed gevallen denk ik

Haal alsnog wel elke dag m'n kcal maar heb het idee dat het er ook zo weer uit loopt lol

#loporamide

Vanochtend 87,4 tfoe
Heel de week al echt 12x per dag naar het toilet, afgelopen zaterdag uiteten geweest en iets is niet goed gevallen denk ik

Haal alsnog wel elke dag m'n kcal maar heb het idee dat het er ook zo weer uit loopt lol
Wat zou het mooi zijn als je dubbele macro’s binnen kan krijgen en de zooi kunt uitschieten. Dubbele groei, uuuuuhm ow shit nee zo werkt het niet en waarschijnlijk alleen een gevoelig poepertje 😝😜

Beterschap man! Snel beter worden 💪🏻

Vanaf volgende week maar naar 5000 kcal, zit al enige tijd een downtrend in m'n wekelijks gemiddelde ook.
Op trainingsdagen neem ik lantus, die dagen eet ik dus ook maar 50 gram vet, dus dat wordt wel ff een flinke pain in the ass :o
Op non-trainingsdagen zit ik iets hoger in vet dus dan is 5000 kcal goed te doen

Waarom zo laag in vet inname? Of is vet dan contraproductief voor de werking van lantus?

Als insuline actief is wil je niet (heel veel) vet eten, jij als ‘coach’ zou dit toch moeten weten.
Dat is een keuze. Dacht meer aan werking van lantus. Ik heb daar totaal geen kennis over. Vandaar ook mijn reactie in combinatie met hee gebruik ervan.

Als insuline actief is wil je niet (heel veel) vet eten, jij als ‘coach’ zou dit toch moeten weten.
Gaat dit ook op in het geval van Lantus, gezien de veel meer geleidelijke piek? Dat klinkt mij namelijk niet logisch in mijn oren.

Als je constant aan de schijt geeft is het een signaal van het lichaam dat het klaar is en je verteert het wellicht allemaal niet meer. Paar weken onderhoud om daarna weer te pushen kan wellicht helpen.

Zie soms aan je insta stories dat je ook uitjes en champignons eet, beide groente is bij mij een no-go in een stevige bulk, ik raak daar meteen bloated van en aan de schijt.

Gaat dit ook op in het geval van Lantus, gezien de veel meer geleidelijke piek? Dat klinkt mij namelijk niet logisch in mijn oren.
Hogere hoeveelheid vet op de dag heeft invloed op de mate/kwaliteit van de werking van insuline.
Naast dat vet natuurlijk je vertering vertraagd.
Ookal zou het niet zo zijn, als je exogeen dit in gaat spuiten om juist je lichaam gemakkelijker/efficiënter om te laten gaan met koolhydraten is het natuurlijk dood zonde als je vervolgens je hele macro balans opfucked met veel vet.

EDIT: Dit is in hoeverre ik het heb begrepen, heb die Insulin Guidebook van Vigorous Steve (ookal vind ik hem niet altijd even betrouwbaar)
Wil nog de J3 course aanschaffen, ben wel benieuwd naar hun kijk daarop, maar iesh bietje duur

Als je constant aan de schijt geeft is het een signaal van het lichaam dat het klaar is en je verteert het wellicht allemaal niet meer. Paar weken onderhoud om daarna weer te pushen kan wellicht helpen.
Heb dit vorige bulk toen gehad, dat m'n lichaam niet meer kon, maar denk gewoon echt een kwestie van iets fucked ups gegegeten
Zie soms aan je insta stories dat je ook uitjes en champignons eet, beide groente is bij mij een no-go in een stevige bulk, ik raak daar meteen bloated van en aan de schijt.
Ja ui en knoflook al tijdje mee gekapt, nu paprikamix :p
Beide kunnen idd killers zijn voor je digestion

• Like
Waarderingen: AK
Hogere hoeveelheid vet op de dag heeft invloed op de mate/kwaliteit van de werking van insuline.
Naast dat vet natuurlijk je vertering vertraagd.
Ookal zou het niet zo zijn, als je exogeen dit in gaat spuiten om juist je lichaam gemakkelijker/efficiënter om te laten gaan met koolhydraten is het natuurlijk dood zonde als je vervolgens je hele macro balans opfucked met veel vet.

EDIT: Dit is in hoeverre ik het heb begrepen, heb die Insulin Guidebook van Vigorous Steve (ookal vind ik hem niet altijd even betrouwbaar)
Wil nog de J3 course aanschaffen, ben wel benieuwd naar hun kijk daarop, maar iesh bietje duur
Die J3 staat ook op mijn wensen lijstje.

Heb dit vorige bulk toen gehad, dat m'n lichaam niet meer kon, maar denk gewoon echt een kwestie van iets fucked ups gegegeten

Ja ui en knoflook al tijdje mee gekapt, nu paprikamix :p
Beide kunnen idd killers zijn voor je digestion
Is dat niet met alles wat hogen scoren heeft op de fodmap lijst.

1721040774306.png

Weegschaal leeg

Gemiddelde
3 weken geleden: 89,2kg
2 weken geleden: 88,5kg
1 week geleden: 87,8kg

GH nu op 2iu, merk hier zelfs aan het eind van m'n slaap lichtelijke verdoving in m'n rechterhand, maar dit is nog te doen

Kcal nu naar 5000
Blender gaat worden ingezet vanaf nu :p
Je kan je afvragen waarom ik m'n kcals up naar 5000 terwijl ik zo zit te kutten met mn GH en het wellicht geen vocht verschil is, maar vorige keer woog ik nog lichter dan dit en kwam ik ook niets meer aan met 4800 kcal
Ik heb een torenhoge NEAT doordat ik best aanwezig ben + ik zet minimaal 15k stappen per dag

Bloeddruk vanochtend 127/65 (niet met adequate 5 minuten rustig zitten, dus is misschien nog iets lager)
Bloedglucose 4,8

Vandaag wat reps ingeleverd op m'n topsets, maar denk dat ik sowieso ook bij wat oefeningen terug ga in gewicht
Heb dit voor rug nu al gedaan, was te gefocust op plussen ipv m'n TuT te behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven