XXL Nutrition

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkelmobiliteit is kut maar heb squatschoenen ter compensatie :p
Dacht ff rust te nemen met maar 1 legday totaal vorige week, maar vandaag ook weer last helaas
Misschien wel even een hele week rust nemen binnenkort
uitvoeringen onder de loep nemen. vaak zit het hem daarin dat je pijntjes gaat krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
1721815871204.png

1721816147257.png

Weekgemiddelde is top
5000 kcal komt wel m'n neus uit maar goed

@ vorige pagina

In combinatie met een hoger / verhoogd hematocriet wil je je trombocyten juist zo laag mogelijk hebben. Als die te hoog zijn en je hebt ook nog eens heel dik bloed, dan ben je fucked en is het wachten op een bloedprop ergens.

Anders post ff een filmpje van je squat zodat dokter Spambod eem een kiekje kan nemen

Je eet nog steeds geen COR ofwel? Voor mij was dat echt een game changer icm kwaliteit iso whey van tbjp ipv myprotein ellende.

COR is niet lekker, maar met de juiste smaak, flink wat bosbossen en een goeie smaak whey drip is het echt goed te doen en 150gr cor is zo weg. Pakt daar toch snel met de bosbessen en whey 800/900 kcal wat echt verteerd als een malle.

Met de blender werken, constant schijten, bloated 24/7 allemaal meegemaakt maar je lichaam zegt gewoon dat ie klaar is en #hardcore proppen heeft geen zin. Ik zou huidige kcal zonder COR 2x pd ook niet aan kunnen.
Voor mij maakt dit de weg naar 7k+ kcal “goed te doen”.

Uiteraard timing en paar min lopen na elke meal spreekt voor zich.

Je eet nog steeds geen COR ofwel? Voor mij was dat echt een game changer icm kwaliteit iso whey van tbjp ipv myprotein ellende.

COR is niet lekker, maar met de juiste smaak, flink wat bosbossen en een goeie smaak whey drip is het echt goed te doen en 150gr cor is zo weg. Pakt daar toch snel met de bosbessen en whey 800/900 kcal wat echt verteerd als een malle.

Met de blender werken, constant schijten, bloated 24/7 allemaal meegemaakt maar je lichaam zegt gewoon dat ie klaar is en #hardcore proppen heeft geen zin. Ik zou huidige kcal zonder COR 2x pd ook niet aan kunnen.
Voor mij maakt dit de weg naar 7k+ kcal “goed te doen”.

Uiteraard timing en paar min lopen na elke meal spreekt voor zich.
Ik gebruik nu rijstebloem/rijstpoeder dus in principe wel COR ja
Ik doe 's Ochtends idd al 50g whey, 120g COR en dan 100g blauwe bessen zodat het smeuig is en makkelijk weg tikt

Ben sinds vorige week wel naar de blender gaan grijpen, maar voel ook dat m'n lichaam het niet meer wilt op t moment
Ik maak deze week nog af en dan ga ik even een drop maken in kcal om de stress op m'n lijf

Denk dat ik dat voor circa 4 weken ga doen, rond onderhoud zitten en dan vanuit daar weer verder ga pushen

M'n test en primo is ook iets mis gegaan dus kan wss ook nog wel een maand wachten voor dat binnen is, ga zelf eind augustus ook nog paar daagjes weg

Ben al hartstikke blij dat ik eindelijk die 90 heb aangetikt, even een stapje terug om straks weer iets verder te gaan lijkt me wel verstandig :p

• Like
Waarderingen: AK
Ik gebruik nu rijstebloem/rijstpoeder dus in principe wel COR ja
Ik doe 's Ochtends idd al 50g whey, 120g COR en dan 100g blauwe bessen zodat het smeuig is en makkelijk weg tikt

Ben sinds vorige week wel naar de blender gaan grijpen, maar voel ook dat m'n lichaam het niet meer wilt op t moment
Ik maak deze week nog af en dan ga ik even een drop maken in kcal om de stress op m'n lijf

Denk dat ik dat voor circa 4 weken ga doen, rond onderhoud zitten en dan vanuit daar weer verder ga pushen

M'n test en primo is ook iets mis gegaan dus kan wss ook nog wel een maand wachten voor dat binnen is, ga zelf eind augustus ook nog paar daagjes weg

Ben al hartstikke blij dat ik eindelijk die 90 heb aangetikt, even een stapje terug om straks weer iets verder te gaan lijkt me wel verstandig :p
Moet je ook 5x pd schijten en vaak bloated?

Bloated niet, 5x zit ik alleen in de ochtend al aan :o
Ja ik herken het, maar ik kreeg toen het advies van roel om te stoppen, onderhoud eten en ff resetten. Opnieuw naar voeding kijken en dan na x weken weer uppen.

Voelde klote om ff te “stoppen”, maar achteraf gezien ben ik er blij om. Heb jarenlang ook bij kay de blender aanpak moeten toepassen, maar ik doe het nooit meer.

Moet oppassen dat je geen schrale poeperd krijg. Na weken x keer pd schijten kreeg ik daar ook nog last van dat ik vochtig toilet papier moest gebruiken 😂

Ja ik herken het, maar ik kreeg toen het advies van roel om te stoppen, onderhoud eten en ff resetten. Opnieuw naar voeding kijken en dan na x weken weer uppen.

Voelde klote om ff te “stoppen”, maar achteraf gezien ben ik er blij om. Heb jarenlang ook bij kay de blender aanpak moeten toepassen, maar ik doe het nooit meer.
Blender was voor mij last-resort, dus inderdaad hierna ff resetten want het levert alleen maar ellende op :p

Heb dit vorige bulk ook gehad alleen toen ben ik gelijk gaan cutten

Maar zit nog wel wat ruimte om verder te pushen, alleen moet eetlust ff wat beter zijn

95 aantikken zou mooi zijn over een paar maanden

• Heart
Waarderingen: AK

Hele set past er niet op, heb ff mn slechtste reps gepakt
Dit was een nieuw gewicht overigens, 8x132,5

Film normaal ook niet vanuit deze angle, normaal zet ik m'n shake beker op de grond en zet ik zijwaarts mn telefoon er tegen, dus dit bied al een heel ander perspectief

Voelde bij deze 2 reps dat ik te snel zakte dus daarna iets langzamer gegaan, maar denk dat het dus echt in het zwaarte punt van de stang zit.
Als ik naar beneden ga, gaat de stang van midvoet positie naar teenpositie

Of ik moet eerst hingen en dan pas zakken, en/of ik moet mn rompstijfheid beter krijgen denk ik

Bij een leg extension voel ik m'n knieën ook niet heel erg, het is dus echt voornamelijk bij het squat patroon (zelfs zonder stang)
Denk dat m'n knieën ook te ver naar voren gaan

Je hielen komen idd wat los van de grond, zowel bij het laatste van het dalen als bij het stijgen. Kan het niet zo heel goed zien door angle en je flinke traps, maar je neemt de bar precies heel hoog, bijna in je nek. Heb je al eens geprobeerd om iets meer low-bar te squatten (hoeft zelfs geen PL squat te zijn)?

Wat ik zou doen is:

Gewicht beetje verlagen

Misschien nog een iets widere stance nemen, tenen wijzend naar 10 / 2 ‘o clock.

Langzaam en gecontroleerd zakken en vervolgens niet niet naar boven bouncen

Proberen jezelf echt van de grond weg te duwen door middel van je hak ipv de bal van je voet.

Een ideale squat is wanneer je neus als een smith machine bar alleen maar up and down gaat in een fixed trajectory. Dus je upper body zo min mogelijk bewegen en geen forward lean.

Je hielen komen idd wat los van de grond, zowel bij het laatste van het dalen als bij het stijgen. Kan het niet zo heel goed zien door angle en je flinke traps, maar je neemt de bar precies heel hoog, bijna in je nek. Heb je al eens geprobeerd om iets meer low-bar te squatten (hoeft zelfs geen PL squat te zijn)?
Ik heb vroeger lowbar squats gedaan, beviel goed maar had wel dezelfde issues daar
Gezien lowbar ook ietsjes minder goed is voor hypertrophy ben ik voor highbar gegaan nu afgelopen tijd

Wat ik zou doen is:

Gewicht beetje verlagen

Misschien nog een iets widere stance nemen, tenen wijzend naar 10 / 2 ‘o clock.

Langzaam en gecontroleerd zakken en vervolgens niet niet naar boven bouncen
Dit is er langzaam ingesluipt dat bouncen, ik ga idd ff wat stapjes terug en weer gewoon met een vaste excentrische fase werken, zal ook weer load op m'n knieën schelen
Proberen jezelf echt van de grond weg te duwen door middel van je hak ipv de bal van je voet.
Zal deze cue eens toepassen, druk idd meer uit middenvoet/bal voet
Een ideale squat is wanneer je neus als een smith machine bar alleen maar up and down gaat in een fixed trajectory. Dus je upper body zo min mogelijk bewegen en geen forward lean.
Voorheen hield ik het bij met zo'n bar path app maar die forward lean heb ik er nooit helemaal uitgekregen

Écht bouncen is ook goed voor de tussenwervelschijf in je onderrug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven