- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man, dan ben je 1m72 en je weegt 90kg met jouw fysiek/vetpercentage. Niks mis mee dacht ik.
Ja wel prima eigenlijk, enige nadeel is, is dat ik het constant t*fus heet heb, maar dan ook echt t*fus heetLekker man, dan ben je 1m72 en je weegt 90kg met jouw fysiek/vetpercentage. Niks mis mee dacht ik.
Hoe voel je je verder?

waar zal de pijn in je gewrichten door kunnen komen dan?Ja wel prima eigenlijk, enige nadeel is, is dat ik het constant t*fus heet heb, maar dan ook echt t*fus heet
Was eerst ook vaak buitenadem maar dat valt nu wel mee
En m'n gewrichten binnen overal wel pijn te doen dus dat is ook ff iets minder
![]()
Maar wel klein verschilletje![]()
Ik denk of door GH, of doordat mn squattechniek niet altijd even goed is (misgrooves) waardoor er veel druk op mn knieeen komt omdat het zwaartepunt veranderdwaar zal de pijn in je gewrichten door kunnen komen dan?
Probeer eens minder diep te kniebuigen, en je benen wat verder uit elkaar. Voor BB hoef je niet diep te kniebuigen. Denk oa aan John MeadowsIk denk of door GH, of doordat mn squattechniek niet altijd even goed is (misgrooves) waardoor er veel druk op mn knieeen komt omdat het zwaartepunt veranderd
Ik squat nu 130kg zonder sleeves als werkset, denk dat het iets teveel van het goede is wellicht
Waarom doe je dan geen andere oefening waar je geen last van je knieën krijgt?Ik denk of door GH, of doordat mn squattechniek niet altijd even goed is (misgrooves) waardoor er veel druk op mn knieeen komt omdat het zwaartepunt veranderd
Ik squat nu 130kg zonder sleeves als werkset, denk dat het iets teveel van het goede is wellicht
Probeer eens minder diep te kniebuigen, en je benen wat verder uit elkaar. Voor BB hoef je niet diep te kniebuigen. Denk oa aan John Meadows
geen goede hacksquat in de gym?Ik denk of door GH, of doordat mn squattechniek niet altijd even goed is (misgrooves) waardoor er veel druk op mn knieeen komt omdat het zwaartepunt veranderd
Je wil toch maximale stretch op je quads creëren. Met een halve rom en je benen uit elkaar maak je er een hele andere oefening van.
Het is me eer te na om te gaan squatten zonder ass to the grass depth, plus JohnProbeer eens minder diep te kniebuigen, en je benen wat verder uit elkaar. Voor BB hoef je niet diep te kniebuigen. Denk oa aan John Meadows
Heb het bij elk squat patroon helaas, zelfs zonder gewicht, maar weet dus niet of dat komt omdat mn knieen nu al fucked zijn dat ik er overal last van hebWaarom doe je dan geen andere oefening waar je geen last van je knieën krijgt?
Jawel maar zelfde probleem haha, sterker nog daar is het nog erger dan bij mn normale squat
Okee misschien helpt het om een paar keer per dag je quadriceps te rekken. Of uit te rollen op je quadriceps na benen trainen. En hoe is je enkel mobiliteit? Kan ook misschien helpen. Ik heb ook een lange tijd pijn gehad op de bovenkant van me knie.Het is me eer te na om te gaan squatten zonder ass to the grass depth, plus John
Meadows prima kerel, rip hem, maar vind zijn methodieken en denkwijze niet altijd zo goed/kloppend
Heb het bij elk squat patroon helaas, zelfs zonder gewicht, maar weet dus niet of dat komt omdat mn knieen nu al fucked zijn dat ik er overal last van heb
Jawel maar zelfde probleem haha, sterker nog daar is het nog erger dan bij mn normale squat
t-nation.com
Nee nettokinase zou ik wel toe kunnen voegenNeem je ook nettokinase of baby aspirine? Aderlatingen zijn vaak maar tijdelijk.
Heb gelijk bij ziekenhuis laten testen en die hebben het daar ook gelaten (ze wilde het zelf doen en de uitslagen naar AHC sturen)Weet ook niet hoe je het getest hebt, maar als het met deze temperaturen even in de brievenbus heeft gelegen valt de uitslag ook hoger uit.
Aderlatingen en bloed geven, doe je pas na lange tijd boven de 54, werkelijke meting. dan is je hemoglobine ook hoger.Neem je ook nettokinase of baby aspirine? Aderlatingen zijn vaak maar tijdelijk.
Weet ook niet hoe je het getest hebt, maar als het met deze temperaturen even in de brievenbus heeft gelegen valt de uitslag ook hoger uit.
Enkelmobiliteit is kut maar heb squatschoenen ter compensatieOkee misschien helpt het om een paar keer per dag je quadriceps te rekken. Of uit te rollen op je quadriceps na benen trainen. En hoe is je enkel mobiliteit? Kan ook misschien helpen. Ik heb ook een lange tijd pijn gehad op de bovenkant van me knie.