AndroidHealthClinic

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
F7432F6D-1674-4458-BD2F-505D241173B2.jpeg

Hoppaaa

Lekker man, dan ben je 1m72 en je weegt 90kg met jouw fysiek/vetpercentage. Niks mis mee dacht ik.

Hoe voel je je verder?
Ja wel prima eigenlijk, enige nadeel is, is dat ik het constant t*fus heet heb, maar dan ook echt t*fus heet
Was eerst ook vaak buitenadem maar dat valt nu wel mee
En m'n gewrichten binnen overal wel pijn te doen dus dat is ook ff iets minder

1721297514180.png

Maar wel klein verschilletje :p

Ja wel prima eigenlijk, enige nadeel is, is dat ik het constant t*fus heet heb, maar dan ook echt t*fus heet
Was eerst ook vaak buitenadem maar dat valt nu wel mee
En m'n gewrichten binnen overal wel pijn te doen dus dat is ook ff iets minder

1721297514180.png

Maar wel klein verschilletje :p
waar zal de pijn in je gewrichten door kunnen komen dan?

waar zal de pijn in je gewrichten door kunnen komen dan?
Ik denk of door GH, of doordat mn squattechniek niet altijd even goed is (misgrooves) waardoor er veel druk op mn knieeen komt omdat het zwaartepunt veranderd

Ik squat nu 130kg zonder sleeves als werkset, denk dat het iets teveel van het goede is wellicht

• Like
Waarderingen: K82
Ik denk of door GH, of doordat mn squattechniek niet altijd even goed is (misgrooves) waardoor er veel druk op mn knieeen komt omdat het zwaartepunt veranderd

Ik squat nu 130kg zonder sleeves als werkset, denk dat het iets teveel van het goede is wellicht
Probeer eens minder diep te kniebuigen, en je benen wat verder uit elkaar. Voor BB hoef je niet diep te kniebuigen. Denk oa aan John Meadows

Waarom doe je dan geen andere oefening waar je geen last van je knieën krijgt?

• Like
Probeer eens minder diep te kniebuigen, en je benen wat verder uit elkaar. Voor BB hoef je niet diep te kniebuigen. Denk oa aan John Meadows

Je wil toch maximale stretch op je quads creëren. Met een halve rom en je benen uit elkaar maak je er een hele andere oefening van.

geen goede hacksquat in de gym?

• Bicep
Het is me eer te na om te gaan squatten zonder ass to the grass depth, plus John
Meadows prima kerel, rip hem, maar vind zijn methodieken en denkwijze niet altijd zo goed/kloppend

Waarom doe je dan geen andere oefening waar je geen last van je knieën krijgt?
Heb het bij elk squat patroon helaas, zelfs zonder gewicht, maar weet dus niet of dat komt omdat mn knieen nu al fucked zijn dat ik er overal last van heb

geen goede hacksquat in de gym?
Jawel maar zelfde probleem haha, sterker nog daar is het nog erger dan bij mn normale squat

Het is me eer te na om te gaan squatten zonder ass to the grass depth, plus John
Meadows prima kerel, rip hem, maar vind zijn methodieken en denkwijze niet altijd zo goed/kloppend

Heb het bij elk squat patroon helaas, zelfs zonder gewicht, maar weet dus niet of dat komt omdat mn knieen nu al fucked zijn dat ik er overal last van heb

Jawel maar zelfde probleem haha, sterker nog daar is het nog erger dan bij mn normale squat
Okee misschien helpt het om een paar keer per dag je quadriceps te rekken. Of uit te rollen op je quadriceps na benen trainen. En hoe is je enkel mobiliteit? Kan ook misschien helpen. Ik heb ook een lange tijd pijn gehad op de bovenkant van me knie.

Hemoglobine 11,2 - referentie waarde 8,5-11
Hematocriet 0,506 - referentie waarde 0.400-0.5000

Deze zijn dus lichtelijk boven reference range

Wel 2 dingen die ik voorheen nog niet eerder out of range heb gehad;

Erytrocyten 5,74 - referentiewaarde 4.50-5.50
Trombocyten 147 - referentiewaarde 150-400

Nu is alles dus maar "net" out of range, alleen heb ik nooit eerder te maken gehad met verhoogde erytrocyten en lagere trombocyten.

Ik denk dat ik met wat cardio en eventueel (meerdere) aderlatingen hemoglobine, hematocriet en erytrocyten zichzelf wel oplossen

Maar geen idee wat voor invloed ik kan uitoefenen met trombocyten?

Neem je ook nettokinase of baby aspirine? Aderlatingen zijn vaak maar tijdelijk.

Weet ook niet hoe je het getest hebt, maar als het met deze temperaturen even in de brievenbus heeft gelegen valt de uitslag ook hoger uit.

Neem je ook nettokinase of baby aspirine? Aderlatingen zijn vaak maar tijdelijk.
Nee nettokinase zou ik wel toe kunnen voegen
Weet ook niet hoe je het getest hebt, maar als het met deze temperaturen even in de brievenbus heeft gelegen valt de uitslag ook hoger uit.
Heb gelijk bij ziekenhuis laten testen en die hebben het daar ook gelaten (ze wilde het zelf doen en de uitslagen naar AHC sturen)

Heb nog geen mail van AHC maar kon dit al zien in mn portaal

Aderlatingen en bloed geven, doe je pas na lange tijd boven de 54, werkelijke meting. dan is je hemoglobine ook hoger.

Veel water drinken en je cardio doen, en voldoende Omega3(EPA/DHA)

Had sowieso voor m'n meting niet super veel gedronken (maar halve liter water), dus denk dat het allemaal wel mee valt
Ga over een maand nog wel een keer kijken of het ander resultaat geeft
Stuk beter te betalen trouwens via AHC tov mn vorige bloedtesten
En m'n ziekenhuis wilt zelf de uitslagen eerst inzien, dus heb na 1 uur na m'n test al de resultaten

Okee misschien helpt het om een paar keer per dag je quadriceps te rekken. Of uit te rollen op je quadriceps na benen trainen. En hoe is je enkel mobiliteit? Kan ook misschien helpen. Ik heb ook een lange tijd pijn gehad op de bovenkant van me knie.
Enkelmobiliteit is kut maar heb squatschoenen ter compensatie :p
Dacht ff rust te nemen met maar 1 legday totaal vorige week, maar vandaag ook weer last helaas
Misschien wel even een hele week rust nemen binnenkort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven