Fitness Seller

Contest Log Vypaw BTMC '24 | Road to 90+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dergelijke doseringen zou jij misschien ook kunnen kijken naar daadwerkelijke medicatie. De supplementen voor het hart van TBJP zijn goed maar op 2000 milligram zou ik eerder geneigd zijn naar producten als Telmisartan en eender welke statine kijken. Scheelt ook flink in de portefeuille.

Als die primo trouwens ooit binnen komt, bloedmarkers zijn in-check en m'n eetlust is weer on point ga een aardig grote blast doen, for the sake of science
Altijd al eens willen doen om te kijken of het nou echt meer oplevert

Ik heb hiervoor al eens gezegd nog 1 grote blast te willen doen, maar dat zou dan met een 19-nor zijn (wilde toen deca proberen)
Ik heb de afgelopen 3 weken 100mg NPP toegevoegd voor m'n joints (wat overigens voor mij echt geen f**k uithaalt dus ben er weer mee gekapt), mentaal ging het al weer kut dus die 19-nors laat ik gewoon helemaal achterwege

De blast zal dan 1250mg test / 600-800mg primo worden

Hiervan weet ik dat ik gewoon mentaal in ieder geval geen issues ga oplopen (misschien in die dosering wel maar lijkt me sterk als E2 onder controle blijft)

Voor, tijdens & na de kuur bloedwaardencheck

Ik ga eind van het jaar een gehele check-up doen bij AHC incl echo's, plan was om het eerder te doen maar is er niet meer van gekomen

Ga ook alle health supps nemen om te kijken in hoeverre dit met deze dosissen iets op gaat leveren

Zal dan van de TBJP lijn zijn, normaliter haal ik alles apart maar wat extra euro's spenderen om maar een paar pillen te hoeven nemen is wel chiller dan

MAAR GOED, dan moet het wel ooit binnen komen :roflol:

Overigens nu @ 3700 kcal, begin weer echt trek te krijgen
88,3 kg vanochtend, dus 2,3kg gedropt
Maar heb ook al een week niks meer geïnject
Ga je meteen de 1e week al zo hoog beginnen met je kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Welke shit van TBJP ga je allemaal halen dan?
Digest Pro, Vital Support, Love Heart, Heart Care dacht ik aan
Maar mocht iemand soortgelijke supps weten die minder kosten hoor ik het ook graag want die lijn is wel redelijk prijzig

Het maandje dat ik 1500 test nam ging ik wel als een raket qua kracht enzo. Toen helaas fucked up digestion enzo en maar gekapt. Maar ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Met dergelijke doseringen zou jij misschien ook kunnen kijken naar daadwerkelijke medicatie. De supplementen voor het hart van TBJP zijn goed maar op 2000 milligram zou ik eerder geneigd zijn naar producten als Telmisartan en eender welke statine kijken. Scheelt ook flink in de portefeuille.
Telmisartan sowieso, nebivolol en ezetimibe zat ik ook naar te kijken

Neem sinds kort ook Telmi omdat mn bloeddruk toch net iets over de range ging waar ik hem wilde hebben

Ga het nog wel wat verder uit werken

Ga de bloedtests dan ook bij AHC doen ipv het ziekenhuis zodat er wat meer zicht op is
Want het ziekenhuis heeft dus nooit meer mn bloedtest naar AHC gestuurd :roflol:

Ga je meteen de 1e week al zo hoog beginnen met je kuur?
Jawel, ben sowieso niet persé een gelover van de Viktor Black theorie met het titreren

Ik kan test 500mg zonder AI runnen zonder issues, vermoed dat 1250 test met 600 primo geen issues gaat geven maaaar:
Het maandje dat ik 1500 test nam ging ik wel als een raket qua kracht enzo. Toen helaas fucked up digestion enzo en maar gekapt. Maar ben benieuwd wat het je gaat brengen.
Hier ben ik dus wel bang voor, omdat ik nu al 5000 moet eten om een beetje aan te komen

Als ik begin is de schoolvakantie echter voorbij en zit ik gewoon weer in mn normale ritme, dus sta ik heel vroeg op en is het allemaal wel goed te doen

Jawel, ben sowieso niet persé een gelover van de Viktor Black theorie met het titreren

Ik kan test 500mg zonder AI runnen zonder issues, vermoed dat 1250 test met 600 primo geen issues gaat geven maaaar:

Hier ben ik dus wel bang voor, omdat ik nu al 5000 moet eten om een beetje aan te komen

Als ik begin is de schoolvakantie echter voorbij en zit ik gewoon weer in mn normale ritme, dus sta ik heel vroeg op en is het allemaal wel goed te doen
Maar precies wat spambod zegt je vertering gaat heel snel naar de klote. Je stress levels gaan ook heel snel omhoog met hoge doseringen. Waarom niet laag beginnen en gewoon elke paar weken verhogen tot je op die dosering zit? Kan je veel langer kuren en veel langer groeien.

Maar precies wat spambod zegt je vertering gaat heel snel naar de klote. Je stress levels gaan ook heel snel omhoog met hoge doseringen. Waarom niet laag beginnen en gewoon elke paar weken verhogen tot je op die dosering zit? Kan je veel langer kuren en veel langer groeien.

Zo zou ik het idd ook doen.

1-4 500test / 400 primo
5-8 750 test / 600 primo
9-12 1000 test / 800 primo
Etc

Als je voelt dat je aan je max zit kan je altijd stoppen op een dosering en die gewoon maximaal uitmelken

Maar precies wat spambod zegt je vertering gaat heel snel naar de klote. Je stress levels gaan ook heel snel omhoog met hoge doseringen.
Daar heb je wel een goed punt
Waarom niet laag beginnen en gewoon elke paar weken verhogen tot je op die dosering zit? Kan je veel langer kuren en veel langer groeien.
Omdat ik zelf max 12 weken aan zo'n hoge exposure wil zitten, maar als ik ga titreren, ik dus (als ik mij aan de 12-weken 1250/600 dosis exposure wil houden) nog langer met hogere dosissen zit omdat ik de titratie dose dan ook nog heb wat X aantal weken duurt

En ik ben zelf eigenlijk gewoon benieuwd wat dus echt puur 12 weken hoge dosis met mn gezondheid (en gains) doet

Wat je zegt is sowieso een stuk logischer hoor begrijp me niet verkeerd, alleen juist for the sake of science ben ik dus benieuwd wat in 1x die dosissen voor mij zouden doen
Aan de andere kant als ik het niet eens 12-weken vol kan houden door die issues is het ook mislukt dusja :roflol:

Wat ik zeg, ik moet het nog goed uitwerken

beter idd laag beginnen en langzaam omhoog werken man ;) pas verhogen als je niet meer je progressie maak (kracht toename spier toename)

is vrij nutteloos om in 1 keer zo hoog te gaan toch terwijl je dikke massa nog kan pakken op de helft minder test ;)

Zo zou ik het idd ook doen.

1-4 500test / 400 primo
5-8 750 test / 600 primo
9-12 1000 test / 800 primo
Etc

Als je voelt dat je aan je max zit kan je altijd stoppen op een dosering en die gewoon maximaal uitmelken
Ik zou er ook geen weken aan vast hangen. Gewoon monitoren en boek je geen progressie meer dan pas verhogen. Zo kan je in principe wel 20-24 weken kuren en bouwen. Want je begint toch laag.

Rosuvastatine, lisinopril en nevibolol zijn nog opties die ik overweeg

Maar eerst even kijken of m'n bloods goed zijn en of ik m'n vet % en eetlust tegen die tijd redelijk vind

Ik ga het sowieso doen, alleen is het kijken wanneer het het verstandigst is en hoe ik het het verstandigst kan aanpakken

Maar ik neem jullie tips zeker mee

Digest Pro, Vital Support, Love Heart, Heart Care dacht ik aan
Maar mocht iemand soortgelijke supps weten die minder kosten hoor ik het ook graag want die lijn is wel redelijk prijzig
Deze neem ik ook 12 maanden pj, bloed altijd goed.

Zou je kuur zelf lager beginnen. Heb ook op 2/2.5gr gepusht, maar eetlust gaat eraan en mijn lichaam trok het gewoon niet meer/ vermoeidheid gigantisch. Draaide vorige push op 1200/1500mg en gevoelsmatig meer gains gepakt en voelde me gewoon beter.

Deze neem ik ook 12 maanden pj, bloed altijd goed.

Zou je kuur zelf lager beginnen. Heb ook op 2/2.5gr gepusht, maar eetlust gaat eraan en mijn lichaam trok het gewoon niet meer/ vermoeidheid gigantisch. Draaide vorige push op 1200/1500mg en gevoelsmatig meer gains gepakt en voelde me gewoon beter.
Welke compounds runde je op die dose?
Want een tren lijkt me eerder je eetlust te nuken dan test bijv.

Ik doe nu ook 1200mg totaal en ga daar hartstikke goed op. 600 test, 300 primo, 300npp. Dus ga voorlopig nog zeker niet verhogen. Jij kan denk ik nog wel wat lager beginnen omdat je iets minder spiermassa heb. Maar dat moet je zelf maar aankijken.

Ik doe nu ook 1200mg totaal en ga daar hartstikke goed op. 600 test, 300 primo, 300npp. Dus ga voorlopig nog zeker niet verhogen. Jij kan denk ik nog wel wat lager beginnen omdat je iets minder spiermassa heb. Maar dat moet je zelf maar aankijken.
Ohnee ik kan sowieso lager beginnen, ik ben er ook helemaal van overtuigd dat ik niets te zoeken heb bij deze dosering fysiek-wise maar dat is juist waarom ik het doe hahaha

Het is echt puur uit interesse met diminishing returns, of meer nou echt beter is

Test 600 npp 500 primo 500 piek.
Oxy ook wellicht eetlust daarmee minder word, maar dat run ik altijd in een push pwo.

Toen ik die 2.5gr push deed was ik constant moe en laatste push stuk minder merk ik gewoon dat alles beter klikt.
Zit nu in cruise, maar als de volgende push weer begint dan 1200/1600mg pw max. Eetlust is gewoon cruciaal en als dat wegvalt kan je alles wel prikken maar schiet het gewoon niet op.

Oxy ook wellicht eetlust daarmee minder word, maar dat run ik altijd in een push pwo.

Toen ik die 2.5gr push deed was ik constant moe en laatste push stuk minder merk ik gewoon dat alles beter klikt.
Zit nu in cruise, maar als de volgende push weer begint dan 1200/1600mg pw max. Eetlust is gewoon cruciaal en als dat wegvalt kan je alles wel prikken maar schiet het gewoon niet op.
Orals zijn voor mij sowieso no-go in een bulk
Instant fatigue + eetlust naar de maan

Die NPP op 500 zou mij eerder nekken dan de rest denk ik hahaha, elke keer denk ik weer 19-nor gaat wel en dan elke keer voel ik me weer zo ellendig

Maar eetlust is 100% cruciaal en gezien ik nu op een "cruise" al 5000 moet eten om een beetje aan te komen, als ik androgenen hoog ga runnen gaat verbruik ook iets omhoog en dat gaat echt kut worden

Jus d'Orange en Dextrose laden ftw dan maar

Orals zijn voor mij sowieso no-go in een bulk
Instant fatigue + eetlust naar de maan

Die NPP op 500 zou mij eerder nekken dan de rest denk ik hahaha, elke keer denk ik weer 19-nor gaat wel en dan elke keer voel ik me weer zo ellendig

Maar eetlust is 100% cruciaal en gezien ik nu op een "cruise" al 5000 moet eten om een beetje aan te komen, als ik androgenen hoog ga runnen gaat verbruik ook iets omhoog en dat gaat echt kut worden

Jus d'Orange en Dextrose laden ftw dan maar
Krijg van teveel sapjes ook maagzuur en zon mega plak bek van. 😂

Wat is voor jou de meerwaarde van oxy, of welke oral dan ook, in een bulk? Brengt veel sides en fucked met je digestion zoals je zelf al aangeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven