MuscleMeat

Waar een wil is.......

respect!

Wowww... niet alleen voor de dames is dit een motivatie!!
Fantastisch werk geleverd!

Wauw, prachtig resultaat in een relatief korte periode! Proficiat! Dank om te delen! :) Geeft me weer wat extra moed tijdens deze donkere dagen!

Hulde, hulde, hulde!!!!
Staat me iets van bij dat ik je laatste foto ook in de nieuwe sport & fitness heb zien staan, kan dat?
Ik ben zelf in 10 maanden 36 kilo afgevallen en van 40,1% naar 25,9% gegaan (na zwangerschap). Wil nog zo'n 3 kilo kwijt en 5%, dus heb lekker nog wat werk aan de winkel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hulde, hulde, hulde!!!!
Staat me iets van bij dat ik je laatste foto ook in de nieuwe sport & fitness heb zien staan, kan dat?
Ik ben zelf in 10 maanden 36 kilo afgevallen en van 40,1% naar 25,9% gegaan (na zwangerschap). Wil nog zo'n 3 kilo kwijt en 5%, dus heb lekker nog wat werk aan de winkel ;)

Ja klopt idd...houd de nieuwe maar in de gaten ;)

Wow 10 maanden 36 kg....dat noem ik nog eens hard werken...netjes hoor!!!!

Tja dan ga je het laatste stukje ook wel redden ;)

Gr, Maaike

Allemaal bedankt voor de leuke reacties:D

Thanx voor je reply!
Heb je ook mee gedaan aan de Universe in Hamburg?
Heb net de foto's bekenen want een meisje dat wij kennen van de sportschool heeft ook mee gedaan Willeke Bartels, misschien zegt die naam je wel wat.

Greetz Miek.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik heb de universe niet gedaan...teveel achter elkaar. Willeke die naam heb ik vaker gedaan....Heb haar gezien op de holland en op het podium achter haar gestaan... Komt zij ook uit friesland? Ik doe pas mee aan de uniververse als ik er voor getrained heb....ik heb er geen behoeft aan om buiten de top 10 te staan...zonde van mn tijd vindt ik dat. Voor wedstrijd ervaring kan ik net zo goed in Nederland blijven, op Holland had ik een close call met de belgische....dus misschien had ik het net gered;)

Nee ik heb de universe niet gedaan...teveel achter elkaar. Willeke die naam heb ik vaker gedaan....Heb haar gezien op de holland en op het podium achter haar gestaan... Komt zij ook uit friesland? Ik doe pas mee aan de uniververse als ik er voor getrained heb....ik heb er geen behoeft aan om buiten de top 10 te staan...zonde van mn tijd vindt ik dat. Voor wedstrijd ervaring kan ik net zo goed in Nederland blijven, op Holland had ik een close call met de belgische....dus misschien had ik het net gered;)

+1 (soms Top 5 , als je je routine niet kan doen is K*T)

Willeke komt voor zover ik weet uit Hoogeveen, zij traint bij de sportschool van Jan De Weerd (mijn mannetje en ik ook). Die naam ben je ook vast wel eens tegen gekomen...Hij begeleidt regelmatig athleten en heeft een boek geschreven over voeding.

Ja kan me inderdaad voorstellen dat je selectief bent en zelf het beste kunt bekijken welke wedstrijd je wilt pakken. Mijn mannetje wil ook weer een x meedraaien, maar dan wil hij wel zwaarder en beter dan de vorige keren komen te staan om dezelfde redenen. Hoe fanatieker ik aan het trainen ben hoe meer ik toch ook begin te denken om eens een wedstrijdje mee te draaien. Ik ben eigenlijk niet zo competatief, maar het lijkt me stiekem wel geweldig om eens mee te maken.

Of je nu wedstrijden doet of niet, jij en Miss F. ijn echt wel enorme voorbeelden voor de vrouwen die hier op het forum komen denk ik! Heel cool, en een super goede vooruitgang vanaf februari, echt fantastisch!

Kan niet anders zeggen dat je een groot voorbeeld voor me bent Maaike! Respect!

een aantal vrouwen op dit forum doen me echt versteld staan..

een weg.

Hoezo Klaas? Leg eens uit....just curious..
Bedoel gewoon de vastberadenheid, wilskracht en doorzettingsvermogen om zulke doelen te bereiken is echt, naar mijn ervaring dan, zeldzaam bij de meeste vrouwen.

Dus petje af en veel kusjes & respect van mij :kiss:

Terug
Naar boven