- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hulde, hulde, hulde!!!!
Staat me iets van bij dat ik je laatste foto ook in de nieuwe sport & fitness heb zien staan, kan dat?
Ik ben zelf in 10 maanden 36 kilo afgevallen en van 40,1% naar 25,9% gegaan (na zwangerschap). Wil nog zo'n 3 kilo kwijt en 5%, dus heb lekker nog wat werk aan de winkel![]()

Nee ik heb de universe niet gedaan...teveel achter elkaar. Willeke die naam heb ik vaker gedaan....Heb haar gezien op de holland en op het podium achter haar gestaan... Komt zij ook uit friesland? Ik doe pas mee aan de uniververse als ik er voor getrained heb....ik heb er geen behoeft aan om buiten de top 10 te staan...zonde van mn tijd vindt ik dat. Voor wedstrijd ervaring kan ik net zo goed in Nederland blijven, op Holland had ik een close call met de belgische....dus misschien had ik het net gered![]()
een aantal vrouwen op dit forum doen me echt versteld staan..
Bedoel gewoon de vastberadenheid, wilskracht en doorzettingsvermogen om zulke doelen te bereiken is echt, naar mijn ervaring dan, zeldzaam bij de meeste vrouwen.