AndroidHealthClinic

waar heb jij het meeste spierpijn in naar je beentraining

Quads. daarom neem ik altijd de lift ipv de trap de dag na benen

hamstrings

Alles tot mijn middel.

heupen/kont. nog meer sinds ik lunges doe.

Laatst had ik na het squaten zelfs pijn in mijn onderste buikspieren.

Maar voornamelijk kont en bovenkant van de hamstrings : als ik er aan denk krijg ik al weer stuiptrekkingen in mijn gezicht :rolleyes: voor alles geld : hoe vaker (en hoe beter) je de oefening doet/uitvoerd, hoe minder spierpijn.

vroeger toen ik nog benen echt apart trainde kon ik de daaropvolgende 2 dagen amper tot bijna niet meer stappen, derde dag was aanzienlijk minder en vanaf dag vier had ik dan geen spierpijn meer.
Nu doe ik alleen nog 3 setjes machinesquats en heb ik vooral aan de binnenkant van mijn bovenbenen spierpijn :o
ik vind het wel jammer dat ik niet meer oefeningen kan doen omwille van het werk want benen trainen roelt gewoon :p
Vooral als je op beenspierpijn masturbeert en dan als je klaarkomt wat beenspiergroepen opspant... gaf soms wel een "extra" gevoel :D

Je benen niet trainen vanwege je werk is gay as hell.

Je benen niet trainen vanwege je werk is gay as hell.

ik doe toch 3 setjes machine-squats en ook 3 setjes voor mijn kuiten .. :D
+ ik fiets elke dag, + ik voetbal + ik sta 8 uur per dag recht en moet daarbij nog stappen, bukken bij temperaturen van +30 tot hittewalmen van 90 graden en meer met 1 keer een kwartiertje pauze per dag.. ik vind het best nog knap van mijzelf dat ik nog 2 keer per week ga trainen :D

ik werkte dit jaar van 8 tot half 6 in een garage en ging ook gewoon 4x per week trainen.

ik werkte dit jaar van 8 tot half 6 in een garage en ging ook gewoon 4x per week trainen.

garage...
en ik train mijn benen toch wel een beetje..
en ik ga nog steeds vooruit op mijn (machine)squat die nu 10 X 90 is terwijl ik maar 70 weeg dus voor mij persoonlijk vind ik dit wel netjes :D

Laatst bewerkt:
el smurfo is een beest!!!!

haha je doet net of het werken in een garage niet zwaar is?

tuurlijk is het fysiek werk
maar dat kan je niet vergelijken met productie
mijn moeder zegt dat ze ook hard werkt thuis en dat ik haar eens zou moeten voelen na een lange dag
lange dag = secretaresse wezen en een ganse dag zitten en wat koffiekletsen en thuis hoogstens wat kuisen, eten klaarmaken, kleine klusjes, de afwas, wasmachine laten draaien enzo...
tuurlijk is het werken en je wordt er wel wat moe van.. maar het is niet zo dat je lichaam er voor moet lijden en dat het spierafbrakend is en je geen kloot meer kan doen als je thuis komt. Soms zie ik mensen werken op hun dooie gemakje en zeggen dat het zwaar is en dan denk ik bij mijzelf.. gelukkig weet je niet hoe het er in de fabrieken aan toegaat.. niet dat ik wil zeggen dat je werk koek en ei is want dat zal het zeker niet zijn maar ik denk dat je de harde productie van fabrieken onderschat.

Voornamelijk hams en calfs

Terug
Naar boven