Fitness Seller

Waar is jouw favoriete spot om te zetten?

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Alleen reacties zonder "in mn kont" graag. Die plek kennen we nu zo onderhand wel :)

Ik zat zelf te denken aan kuiten................zat ff te kijken op www.spotinjections.com, en nu moet ik zeggen dat ik het idee heb dat kuiten bij mij veel makkelijker gaat worden dan benen :)
In je kuiten zitten toch ook geen aders?
En zit er ook verschil in diepte van het zetten? deven uitgaande van een 0.8 x 40 naaldje? Moet ie in je reet bv dieper dan je triceps?

Triceps ook wel een vette spot..........die zie ik duidelijk lopen bij mezelf......mn bicepsen zijn weer te onderontwikkeld vind ik :)

Wie o wie? Vast wel iemand van de AAA? :roflol: Mausje?

Laatst bewerkt:
Relaxte site man! Ik laat altijd in mijn kont zetten maar wil het ook zelf doen, maar dat is niet zo makkelijk. Dat ging verkeerd toen ik dat zelf probeerde. Hier staan aardig wat opties ;)

Maar ik wil wel eens weten van andere wat een toffe plek is om ZELF te kunnen zetten.

Goed Topic :)

Greetzz

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel Jos.......ik zit dus met dezelfde vraag.

Ik denk ook dat 80% van het forum het soms doen en de gebruikers het door anderen laten doen. Zelf ben ik hier ook een voorbeeld van.

Maar binnenkort moet er om de dag 4 ml in.........dus wil ik zelf aan de slag gaan :cool:

Alleen reacties zonder "in mn kont" graag. Die plek kennen we nu zo onderhand wel :)

Ik zat zelf te denken aan kuiten................zat ff te kijken op www.spotinjections.com, en nu moet ik zeggen dat ik het idee heb dat kuiten bij mij veel makkelijker gaat worden dan benen :)
In je kuiten zitten toch ook geen aders?
En zit er ook verschil in diepte van het zetten? deven uitgaande van een 0.8 x 40 naaldje? Moet ie in je reet bv dieper dan je triceps?

Triceps ook wel een vette spot..........die zie ik duidelijk lopen bij mezelf......mn bicepsen zijn weer te onderontwikkeld vind ik :)

Wie o wie? Vast wel iemand van de AAA? :roflol: Mausje?

Jazeker heb ik er 1.
Namelijk daar waar ik mezelf nog niet volledig blauw heb geprikt.

Die plek waar ik bij het aspireren niet de test of tren van gister of eergister er weer uit trek.

Goed geantwoord?

Jazeker heb ik er 1.
Namelijk daar waar ik mezelf nog niet volledig blauw heb geprikt.

Die plek waar ik bij het aspireren niet de test of trenbolone van gister of eergister er weer uit trek.

Goed geantwoord?

:roflol: OMFG

ff serieus................other spots?

kuiten juist veel aders...aspireer daar vaak bloed..schijnt ook niet helemaal ok te zijn vanwege de wat lagere bloeddruk daro..

Hoe verdeel je dan om de dag 4 ml?

linker bil rechter bil, linker bil etc????

Er is ook nog wel verschil tussen aas inject en hgh/igf.

schouder of borst geen optie?

zelf zou ik toch voor bovenbeen gaan denk ik, of kont.

bovenbeen, bil, schouders(winny) en kuiten (slin)

Zeker benen..

Zet zelf erg graag in de benen. Erg fijne plek en je kan er veel kwijt. Ik kan er 5cc zonder problemen kwijt.

Maatje van me prikt alles in schouders en borst. Als ik EOD ga prikken doe ik:
4cc linkerbeen
4cc rechterbeen
2cc linkerborst/ 2cc rechterborst

Als het nodig is pak ik schouders en/of kont erbij.

Is de bil nou mogelijk als je het zelf doet? Lijkt me zo`n onnatuurlijk handeling.
Hoe doen jullie dat dus? (ik wil het na de zomer zelf doen, liever niet iemand anders)

Na natuurlijk de glutes de schouders. Zet nu zelf 2ml (test prop en primo) om de dag en rouleer die 4 plaatsen met elkaar. Komen er meer milliters bij dan moet ik alternatieve plaatsen bedenken want meer dan 2 ml in de schouders vind niet heel comfortabel. Ga gewoon uitproberen waar ik t minst last heb, benen doen altijd ****ing zeer. Voorkeur gaat uit naar triceps en daarna als t moet toch maar de dijen.

in willekeurige volgorde;

-gluteus
-quads
-delts
-triceps

Bij mij staat benen ook op nummer 1.

Kan je veel kwijt, kan je het gemakkelijk zien en je kan 2 handen gebruiken.
Ik heb per been 2 spots, de ene 10 cm boven knie aan de zijkant en de ander twee keer zo hoog aan de zijkant.

Terug
Naar boven