Fitness Seller

Waar is jouw favoriete spot om te zetten?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe vind je die spots???

Dat is ook ff het probleem..........

geen zin om zenuwen te raken of naalden op verkeerde plekken te drukken :)

heb gene dan die in zijn bene spuite de volgende dag geen last er van???? ik overwege voortaan in me benen te spuite omdat mijn kont altijd pijn doet na het injecteren

on topic: je kan ook in je buik injecteren

Middelen op oliebasis gaan er bij mij alleen in bil en been.
IGF in biceps/triceps/schouders.

Die lange heeft hier altijd een grote mond , maar heeft schrik om in zen eigen kont te zetten , wat een miet toch

Laatst bewerkt:
Heren.... Ik zweer bij de bovenbenen.
Ik deed het altijd zelf in de kont maar dat doet me te veel pijn.
In de bovenbenen gaat heerlijk.
Ik gebrijk een naald van 0,5 2,5 cm

Heeeeeeeeeerlijk.

JWAN....you're my n**ga...

Toch wel bovenbenen als tweede keus hier :)

Toch wel bovenbenen als tweede keus hier :)

Had ik je zonder dit topic ook wel kunnen vertellen...
Been is erg makkelijk als je zelf zet, tot je het een keer verdoet en je nauwelijks meer kan lopen, dan is de lol er toch snel af.

Goeie plek is aan de buitenzijde van je been. Als je je hand met je vingertoppen op je knie legt en daarna met je handpalm op je lies, is het gedeelte tussen de uiteinden van je hand safe. Zo doe ik het tenminste, maar heb ook een kleine moedervlek als referentiepunt.

Ikzelf geef de voorkeur aan de bovenbenen, is lekker relax, kan je goed zien wat je doet, nog geen problemen mee gehad.
Als ik die zelfde dag benen train dan verkies ik de schouder, om pijn te vermijden tijdens het trainen...

Had ik je zonder dit topic ook wel kunnen vertellen...
Been is erg makkelijk als je zelf zet, tot je het een keer verdoet en je nauwelijks meer kan lopen, dan is de lol er toch snel af.

Goeie plek is aan de buitenzijde van je been. Als je je hand met je vingertoppen op je knie legt en daarna met je handpalm op je lies, is het gedeelte tussen de uiteinden van je hand safe. Zo doe ik het tenminste, maar heb ook een kleine moedervlek als referentiepunt.

Topvent :D

Maar als "Die Lange" zijn vingertoppen op z'n knie legt wordt het een ander verhaal. Jij bedekt maybee je complete been, ik kom op de helft :D

Tof dat je obgeveer wil zeggen hoe het moet maar dit snap ik dus echt niej ???

als je de aanwijzingen op spotinjections volgt en je kijkt goed naar de prentjes kan er imo niet veel mis gaan...

is t niet eng dan in je borst?
en hoeveel ml kun je er in kwijt.
ik doe t alleen in me bovenbeen maar wel op 4 verschillende plekken per been.

Alleen eng als je een te lange naald gebruikt, je kan zo`n beetje 2ml prop erin kwijt en dan begint het pijn te doen. Misschien als je enanthaat gebruikt dat je weer wat meer kwijt kunt nog niet geprobeerd eigenlijk. Maar je kan er makkelijk bij en als je injectiepijn heb ja dan zal je er minder last van hebben want je borstspieren gebruik je bijna niet in vergelijking met je benen. Daarom zet ik ook nooit in benen is tot nu toe altijd fout gegaan, misschien binnenkort maar weer is gaan proberen het blijft ook een kwestie van wennen.

igf met insuline spuitje in linker of rechter schouder
aas in de kont
switchen in linker en rechter bil
zet alles zelf natuurlijk:)

Bovenbenen vind ik het makkelijkst en minst gevoelig om in te zetten.
Billen vind ik te moeilijk om zelf te doen en laat ik doen,ligt eraan hoe de kuur eruit ziet.
Na benen pak ik de kuiten,triceps en schouders erbij.
In schouders,triceps en kuiten kan ik zonder probleem 2cc zetten,in bovenbenen en billen kan gerust 4cc ineens in.

Terug
Naar boven