XXL Nutrition

Waar kan ik ei-eiwitten kopen?

Bezoekers in dit topic

da's een goeie 'whey op basis van ei'.. vraag me af hoe je dat klaarspeelt, zoiets van water in wijn veranderen of zo ? :D
 
je weet toch wat ik bedoel jongen:p
Tuurlijk maar dat maakt het niet minder grappig :D

Maar OT: beter gewoon whey halen en dan wat minder nemen ivm prijs ipv die ei-eiwitten
 
Horeca Totaal. Heb ik onlangs ook ondekt, van het merk cocovite. 2,.. euro voor een liter. Super handig, ik maak er dagelijks omeletten van.
 
ik wilde dat eiwit eigenlijk gebruiken om een eitje te bakken, dus een stuk of 5 eiwit en 1 eigeel. Het is nu zo'n geknoei, en het is redelijk zonde om al dat eigeel weg te moeten gooien.

Maar verder geen supermarkt die het verkoopt? Ben zelf al bij de aldi, colruyt, lidl, delhaize geweest (leuven) en heb het nog niet kunnen vinden. Een makro zit niet echt in de buurt, en aangezien het maar 2 dagen houdbaar is, kan je het niet echt inslaan..
 
Geopend is het 7 dagen houdbaar en ongeopend maanden. Staat zo op de verpakking vermeld ;).
 
aaah oke :o dan gaan we dat maar eens inslaan :D
 
ik wilde dat eiwit eigenlijk gebruiken om een eitje te bakken, dus een stuk of 5 eiwit en 1 eigeel. Het is nu zo'n geknoei, en het is redelijk zonde om al dat eigeel weg te moeten gooien.

Maar verder geen supermarkt die het verkoopt? Ben zelf al bij de aldi, colruyt, lidl, delhaize geweest (leuven) en heb het nog niet kunnen vinden. Een makro zit niet echt in de buurt, en aangezien het maar 2 dagen houdbaar is, kan je het niet echt inslaan..

Ik heb het destijds gekocht om brinta cake mee te maken.
Voor gewoon te bakken vind ik het helemaal zonde.
Waarom dooiers wegsmijten ??? Goeie vetten.
Deze morgend nog een lekker ommelet gegeten van 5eieren.
 
Laatst bewerkt:
Door minder eigeel in m'n omelet kan ik mn vetten nog een beetje inperken, en heb ik gelijk weer wat eiwitten binnen. De hoeveelheid vet in m'n schema is ongeveer 21% wil dat niet echt hoger hebben

En ik wil met die eiwitten trouwens ook schuimpjes gaan maken. (ben nog op zoek naar andere lekkere recepten :) )
 
Back
Naar boven