AndroidHealthClinic

Waar koop ik zo'n shirt met de superman-logo?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Laatst bij het uitgaan zag ik er een vent meelopen, Een shirtje met de superman logo erop, de shirt zou mij wel cool :cool: staan...wie o wie...can inform me? For some karma? :D

[Link niet meer beschikbaar]

stripboeken winkel zou ik gokken. (of'ie ook XXXL heeft durf ik echter te betwijfelen)

Levrone@ zei:
Laatst bij het anaalcoïtus zag ik er mn vriend meelopen, Een shirtje met de superman logo erop, de shirt zou mij wel cool :cool: staan, zo boven mijn blote opgerekte gat...wie o wie...can inform me? For some nasty assgaping anal coïtus in mn kontje? :D

???

hahahaha de quote's worden nu overal verkloot!

• Topic Starter Topic Starter
Blanex, pascal thanks! Maar kennen jullie ook nederlandse online shops?

Er is wel een nederlandse (online) (http://www.multishirt.nl) shop die t shirts drukt, dus als je zelf een beetje handig bent haal je ff ergens een logo'tje van het net en mail je die naar hun toe....
Heb er zelf ook eens een bestelling gedaan en de service was prima, en het t shirt ook.
Zal je dan ongeveer 20 euro incl verzenden kosten.

als je nog naar het buitenland gaat, zijn er genoeg te koop bij van die kraampjes.

In de souvenier shoppies van Amsterdam heb je ze ook, misschien ook in andere (grote) steden. En anders inderdaad het logo scannen en gewoon door een t-shirt shop laten drukken.

ik train altijd in zown superman shirt:)
zown strakke mouwloze, die heb ik eens gekocht op vakantie, daar zag je ze wel vaker, maar ik heb ze in nederland ook wel vaker gezien, maar meestal kom je ze alleen tegen in katoenen t-shirts en geen synthetische mouwloze shirts maar heb ze wel al een aantal maal gezien in enkele winkels hoor en soms ook op markten enzo waar je ze wel eens tegenkomt, dus gewoon ff goed zoeken:)

superrednas zei:
ik neuk altijd met mijn vriend in zown superman shirt:)
zown strakke aars-replica, heb ik eens gekocht op vakantie, daar zag je ze wel vaker, maar ik heb ze in nederland ook wel vaker gezien, maar meestal kom je ze alleen tegen in coïtus-shops en geen synthetische maar heb ze wel al een aantal maal gezien in enkele winkels hoor en soms ook op markten enzo waar je ze wel eens tegenkomt, dus gewoon ff goed zoeken:)

ernstig..

zag ze ook nog op de Fibo, Shawn Ray verkocht ze dacht ik...

Terug
Naar boven