Fitness Seller

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

BassD zei:
Ik koop vrijwel al mn supplementen via internet uit Amerika. Grote bestellingen in 1 keer. Gewoonweg omdat het me honderden euro's per jaar scheelt!

Gewoon even langs de winkel gaan heb ik allang opgegeven. Die gasten zijn er toch alleen maar op uit om hun eigen zakken te vullen. Geven advies alleen zodat het hun het beste uitkomt zodat je hun producten maar koopt, vaak weten ze niet eens waar ze het over hebben!

Als ik informatie wil over een product ga ik gewoon op internet zoeken. :cool:

kun je me dan even je sites geven, nu ben ik toch wel benieuwd....

Mijn winkeltje is ermee gestopt en is plotseling verdwenen :( waar kan ik nu een nederlandse shop vinden waar ze 5kg why verkopen voor 6 tientjes?

Ik koop mijn spullen bij XXL Nutrition

Ik heb vandaag een flinke bestelling gedaan bij XXL nutrition kan ik wel even mee vooruit denk ik.

Weet iemand wat er gebeurd als je niet thuis bent sturen ze dan gewoon je bestelling naar het postkantoor?

1fast400 voor de whey die is daar gewoon veruit het goedkoopst.

denysis zei:
Ik heb vandaag een flinke bestelling gedaan bij XXL nutrition kan ik wel even mee vooruit denk ik.

Weet iemand wat er gebeurd als je niet thuis bent sturen ze dan gewoon je bestelling naar het postkantoor?

Jip ;)

Bij XXL 1maal besteld maare zeer tevreden....XXL dus!

XXL :D en ook wel eens perfectbody.nl

denysis zei:

Of ze leveren bij je buren met een briefje in de bus met een vermelding daarvan ;)

Ik koop nu alleen maar bij 1fast400 heb net een jaarvoorraad whey gekocht daar :D

bigcedric zei:
body en fit shop zwolle, goedkoop, goed spul.

www.bodyenfitshop.nl

doe ik ook . veel te duur is het altijd :p maar denk dat dit 1 van de goedkopere is en ben tevreden over de tribu hmb ..de weightgainer(vanille kan beter van smaak) de Whey (vanille) is HEERLIJK!!!!!!!!!

ReyMysterio zei:
Of ze leveren bij je buren met een briefje in de bus met een vermelding daarvan ;)

Ik koop nu alleen maar bij 1fast400 heb net een jaarvoorraad whey gekocht daar :D

Klopt helemaal de buren kwamen gisteravond mijn pakketje brengen :D

Op xxlnutrition he zie ik (naar mijn oordeel) alleen 'obscure' merken staan ...no offence :D behalve Weider maar vind dat een stelletje afpersers. Na lang 'merk-hoppen' ben ik bij Nature's best terecht gekomen en wat mij betreft is die niet te evenaren qua qualiteit/prijs-verhouding . Kan iemand aangeven of er op deze site een vergelijkbaar merk qua qualiteit tussen zit ?

wat vinden jullie btw van http://www.perfectbody.nl/ ?? heb alleen ooit een stel powerstraps besteld die erg snel aankwamen.

XXL Nutrition.

Internetshops zijn meestal goedkoper, zeker in bulk. Mijn ervaring is dat winkels vaak duurder zijn (ook de verzendkosten meegerekend).

Desi zei:
Op xxlnutrition he zie ik (naar mijn oordeel) alleen 'obscure' merken staan ...no offence :D behalve Weider maar vind dat een stelletje afpersers. Na lang 'merk-hoppen' ben ik bij Nature's best terecht gekomen en wat mij betreft is die niet te evenaren qua qualiteit/prijs-verhouding . Kan iemand aangeven of er op deze site een vergelijkbaar merk qua qualiteit tussen zit ?

wat vinden jullie btw van http://www.perfectbody.nl/ ?? heb alleen ooit een stel powerstraps besteld die erg snel aankwamen.
'obscure' is een beetje hetzelfde als: merken die kwaliteit leveren maar VEEL minder geld steken in reclames in de M&F en FLEX ed

Laat je niet misleiden door bekende (en vaak veel te dure) merken, het komt allemaal van dezelfd groothandel, alleen de andere sticker op de pot wordt heel vaak te duur betaalt.

XXL :D

en voor de oude members :p ik koop nog steeds bij de oude forumshop.

Laatst bewerkt:
De oude forumshop... daar haal ik mijn spullen toevallig ook nog steeds vandaan. Levering, assortiment en de kwaliteit van de producten is er in de jaren wel op vooruit gegaan :)

Terug
Naar boven