AndroidHealthClinic

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

Ben niet echt een heavy gebruiker wat supplementen betreft, ik hou het enkel op whey / creatine.
Vroeger kocht ik ze in plaatselijke supp-shops, maar dat kost em toch wel een heel stuk meer. Nu gewoon via XXL, handig, snel en redelijke kwaliteit, kortom ik ben er tevreden over!

Big_T zei:
'obscure' is een beetje hetzelfde als: merken die kwaliteit leveren maar VEEL minder geld steken in reclames in de M&F en FLEX ed

Laat je niet misleiden door bekende (en vaak veel te dure) merken, het komt allemaal van dezelfd groothandel, alleen de andere sticker op de pot wordt heel vaak te duur betaalt.
nou ik vind Weider (die er ook tussen staat) niet bepaald een merk die al te bescheiden reclame voert ,bv dat k*tblad Flex is zowat een catalogus voor Weider producten. of ze kwalitatief goed zijn, geen ervaring mee eerlijk gezegd :D

moet zeggen dat er wel degelijk verschil is tussen merken die zich marketen als top merk en die dat ook echt zijn. Recent voorbeeld, kocht wat prot80 van Twinlab omdat ze door natures best heen waren, zou niet zeggen niet te zuipen maar t dronk ook niet prettig weg .. , "natures best" spul is erg fijn gemalen ,lost snel op en smaakt heerlijk terwijl je die van Twinlab kon 'shaken' tot je een ons woog maar t loste niet goed op en werd soms klonterig... over Mdoubleyou begin ik niet eens.

Laatst bewerkt:
Desi zei:
Op xxlnutrition he zie ik (naar mijn oordeel) alleen 'obscure' merken staan ...no offence :D behalve Weider maar vind dat een stelletje afpersers. Na lang 'merk-hoppen' ben ik bij Nature's best terecht gekomen en wat mij betreft is die niet te evenaren qua qualiteit/prijs-verhouding . Kan iemand aangeven of er op deze site een vergelijkbaar merk qua qualiteit tussen zit ?

wat vinden jullie btw van http://www.perfectbody.nl/ ?? heb alleen ooit een stel powerstraps besteld die erg snel aankwamen.

Kijk ons huismerk is natuurlijk geen wereldmerk en minder bekend, maar daardoor niet slechter dan de bekende merken.

Wij hebben als alternatief Olimp is ons assortiment die toch ook gunstig van prijs is, maar van zeer hoge kwaliteit is. Olimp is echt een topmerk en zal de komende jaren sterk opkomen.

Desi zei:
Op xxlnutrition he zie ik (naar mijn oordeel) alleen 'obscure' merken staan ...no offence :D behalve Weider maar vind dat een stelletje afpersers. Na lang 'merk-hoppen' ben ik bij Nature's best terecht gekomen en wat mij betreft is die niet te evenaren qua qualiteit/prijs-verhouding . Kan iemand aangeven of er op deze site een vergelijkbaar merk qua qualiteit tussen zit ?

wat vinden jullie btw van http://www.perfectbody.nl/ ?? heb alleen ooit een stel powerstraps besteld die erg snel aankwamen.

Perfectbody.nl is dus qua qualiteit zeker zo goed en de qualiteit/prijs is volgens mij nog beter :D . Ik ben na veel vergelijk uitgekomen bij perfectbody.nl en bestel daar alles. Zij hebben ook laagste prijsgarantie en komen die na !!! :thumb:

David123 zei:
ik wil hier ook iets bestellen maar ik kan mij maar niet registeren
mijn postcode is 9890 en woon in België .
Maar op hun site staan er 2 vakjes bij postcode wat moet ik in het 2de invullen??

Normaal hoort in het 2 vakje de 2 letters uit de postcode in Nederland hebben wij dat!
Hoe dat in België is weet ik zo niet!
Ik zal je het telefoonnummer van de Groothandel wel ff passen check je inbox PM is onderweg!

David123 zei:
ik wil hier ook iets bestellen maar ik kan mij maar niet registeren
mijn postcode is 9890 en woon in België .
Maar op hun site staan er 2 vakjes bij postcode wat moet ik in het 2de invullen??

Gewoon bij perfectbody.nl bestellen!! :D

Sorry jongens maar als ik de prijzen zie op internet! ik haal ze bij een winkel en daar zijn ze nog goedkoper dan internet

Twee gasten die ik ken uit het krachthonk hebben een online shop. Check www.supplementen-online.nl ze zijn erg goedkoop en leveren producten van Sportslab, ook stackers (XPLC enzo)

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

hier koop ik het mijne! krijg je ook nog leuke kortingen als je vaker besteld

johanqq zei:
Wel duur of niet? 132,75 voor 5 kg wei. Kan je veel goedkoper krijgen.

Ik haal ook alles bij www.supplementen-online.nl

tja ik betaal 45 euro voor 2.27 dus zeg maar 90 euro voor 5 kg! en dan haal ik het nog wel in de winkel!!!!

Whey pro XL is dat dan!

de prijs ligt gewoon aan het merk! dus dat kun je zo niet vergelijken!

ik vind hoe dan ook de whey pro XL van Interactive nutrision erg goed!

er zijn ook resultaten en testen bekend waarbij dit product als beste is getest! meeste gain etc! en ik merk het zelf toch ook wel hoor! :eek:

Sboy zei:
tja ik betaal 45 euro voor 2.27 dus zeg maar 90 euro voor 5 kg! en dan haal ik het nog wel in de winkel!!!!

Whey pro XL is dat dan!

de prijs ligt gewoon aan het merk! dus dat kun je zo niet vergelijken!

ik vind hoe dan ook de whey pro XL van Interactive nutrision erg goed!

er zijn ook resultaten en testen bekend waarbij dit product als beste is getest! meeste gain etc! en ik merk het zelf toch ook wel hoor! :eek:

voor 5 kg betaal je wel 5kg/2,27 kg * 45 euro = 99,12 euro.

wat betreft de kwaliteit, kan ik niks over zeggen, ken het niet.

johanqq zei:
voor 5 kg betaal je wel 5kg/2,27 kg * 45 euro = 99,12 euro.

wat betreft de kwaliteit, kan ik niks over zeggen, ken het niet.

o ja! 2,27 is geen 2,5 en dus geen 5 kg shit rekenen is niet mijn beste kant! ben ook even het rekenmachine vergeten! sorry

nou ja dan nog niet duur toch?

4,5kg whey voor ongeveer 65 euro!
In NL kost het 119euro per zak.

Chief zei:
Perfectbody.nl!!!!!! Laagste prijsgarantie. Vind je het ergens anders goedkoper dan mail je dit naar hun en je krijgt het nogeens 10% goedkoper :D

Dan mogen ze beginnen met hun prijzen te verlagen want de goedkoopste zijn ze echt niet, ook niet met hun eigen merk-proto.
Ik hou van plain no nonsense aankopen: Geen gemier over opzichtige wikkels, gekleurde potjes en stoere deksels.

Ik wil gewoon goeie proteine voor een lage prijs, snel geleverd en antwoord als ik email. Alleen XXL Nutrition voldoet daaraan en geloof me maar, opa heeft genoeg online winkels gehad.

op de website heb je verschilde soorten uiteraard je moet wel de zelfde metd e zelfde vergelijken

ik denk dat de Whey Pro Matrix 2250gr vregelijk naar is met mijn whey pro xl en die kost mij 45 euro in plaats van de60 euro bij xxl

Je kunt geen verschillende merknamen met elkaar vergelijken. Wel huismerken onderling, omdat die zijn gemaakt voor de klant op zoek naar voordelige proteine.

Terug
Naar boven