Santoz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou ik vind Weider (die er ook tussen staat) niet bepaald een merk die al te bescheiden reclame voert ,bv dat k*tblad Flex is zowat een catalogus voor Weider producten. of ze kwalitatief goed zijn, geen ervaring mee eerlijk gezegdBig_T zei:'obscure' is een beetje hetzelfde als: merken die kwaliteit leveren maar VEEL minder geld steken in reclames in de M&F en FLEX ed
Laat je niet misleiden door bekende (en vaak veel te dure) merken, het komt allemaal van dezelfd groothandel, alleen de andere sticker op de pot wordt heel vaak te duur betaalt.

Desi zei:Op xxlnutrition he zie ik (naar mijn oordeel) alleen 'obscure' merken staan ...no offencebehalve Weider maar vind dat een stelletje afpersers. Na lang 'merk-hoppen' ben ik bij Nature's best terecht gekomen en wat mij betreft is die niet te evenaren qua qualiteit/prijs-verhouding . Kan iemand aangeven of er op deze site een vergelijkbaar merk qua qualiteit tussen zit ?
wat vinden jullie btw van http://www.perfectbody.nl/ ?? heb alleen ooit een stel powerstraps besteld die erg snel aankwamen.
Desi zei:Op xxlnutrition he zie ik (naar mijn oordeel) alleen 'obscure' merken staan ...no offencebehalve Weider maar vind dat een stelletje afpersers. Na lang 'merk-hoppen' ben ik bij Nature's best terecht gekomen en wat mij betreft is die niet te evenaren qua qualiteit/prijs-verhouding . Kan iemand aangeven of er op deze site een vergelijkbaar merk qua qualiteit tussen zit ?
wat vinden jullie btw van http://www.perfectbody.nl/ ?? heb alleen ooit een stel powerstraps besteld die erg snel aankwamen.
. Ik ben na veel vergelijk uitgekomen bij perfectbody.nl en bestel daar alles. Zij hebben ook laagste prijsgarantie en komen die na !!! bigcedric zei:
David123 zei:ik wil hier ook iets bestellen maar ik kan mij maar niet registeren
mijn postcode is 9890 en woon in België .
Maar op hun site staan er 2 vakjes bij postcode wat moet ik in het 2de invullen??
David123 zei:ik wil hier ook iets bestellen maar ik kan mij maar niet registeren
mijn postcode is 9890 en woon in België .
Maar op hun site staan er 2 vakjes bij postcode wat moet ik in het 2de invullen??

Sboy zei:[Link niet meer beschikbaar]
hier koop ik het mijne! krijg je ook nog leuke kortingen als je vaker besteld
johanqq zei:Wel duur of niet? 132,75 voor 5 kg wei. Kan je veel goedkoper krijgen.
Ik haal ook alles bij www.supplementen-online.nl

Sboy zei:tja ik betaal 45 euro voor 2.27 dus zeg maar 90 euro voor 5 kg! en dan haal ik het nog wel in de winkel!!!!
Whey pro XL is dat dan!
de prijs ligt gewoon aan het merk! dus dat kun je zo niet vergelijken!
ik vind hoe dan ook de whey pro XL van Interactive nutrision erg goed!
er zijn ook resultaten en testen bekend waarbij dit product als beste is getest! meeste gain etc! en ik merk het zelf toch ook wel hoor!![]()
johanqq zei:voor 5 kg betaal je wel 5kg/2,27 kg * 45 euro = 99,12 euro.
wat betreft de kwaliteit, kan ik niks over zeggen, ken het niet.
Chief zei:Perfectbody.nl!!!!!! Laagste prijsgarantie. Vind je het ergens anders goedkoper dan mail je dit naar hun en je krijgt het nogeens 10% goedkoper![]()
ReyMysterio zei:4,5kg whey voor ongeveer 65 euro!
In NL kost het 119euro per zak.