Fitness Seller

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

DBC01 zei:
Wat gek, ik betaal 82 euro voor 5kg whey en het komt wel uit Nederland.
Komt er bij jou nog verzendkosten bij, zit je met XXL dus tóch goedkoper want 'merknaam betalen' tel ik dan niet mee hè.

Ik koop gelijk een goeie voorraad en ik zorg dat er minstens 5 man meebestellen!
Als je een goeie grote order hebt ( aan whey en de wat kleinere supp's )
Deel je de kosten van verzending en de naheffing is zo'n 7,50 euro per zak whey.
Tel hierbij een goeie koers op van de euro tegenover de dollar ( vanaf 1.23/1.24 zeer rendabel ) kun je een leuke meevaller pakken!

*de meevaller is geen winst, maar simpel een groot voordeel voor niet alleen mij maar voor de hele groep!
Tevens als ik Whey bestel voor anderen houd ik de prijs van 1fast400 aan en pak ik geen winst hierop!
Ik probeer het voor een ieder zo goedkoop mogelijk te houden ;)

DBC01 zei:
Je kunt geen verschillende merknamen met elkaar vergelijken. Wel huismerken onderling, omdat die zijn gemaakt voor de klant op zoek naar voordelige proteine.

ik heb whey dus geen just protine!

heb whey pro dus ook geen isolaat

dus vandaar vergelijk ik de whey pro van mij met de whey pro van xxl

wat kan ik anders doen dan

Sboy zei:

Vergelijken heb je niks aan!
De waardes aan hulpstoffen in het poeder verschillen ook per merk.
Gewoon kopen wat jij het beste LIJKT te vinden.

ReyMysterio zei:
Vergelijken heb je niks aan!
De waardes aan hulpstoffen in het poeder verschillen ook per merk.
Gewoon kopen wat jij het beste LIJKT te vinden.

tja ok!

eerst had ik protine van born sport care!

maar nu heb ik al mijn 2e pot whey pro xl van interactive nutrision en ik merk bij deze ecth toch wel een verschil in spier groei.

en nou las ik oko not toevallig een review van dit spul waarbij men een paar mensen gewone protine had gegeven en een paar whey pro xl en de groep met whey pro xl was sterker en groter kwa groei geworden na een periodedus meer gain dan de groep die alleen gewone protine gebruikte

Sboy zei:
tja ok!

eerst had ik protine van born sport care!

maar nu heb ik al mijn 2e pot whey pro xl van interactive nutrision en ik merk bij deze ecth toch wel een verschil in spier groei.

en nou las ik oko not toevallig een review van dit spul waarbij men een paar mensen gewone protine had gegeven en een paar whey pro xl en de groep met whey pro xl was sterker en groter kwa groei geworden na een periodedus meer gain dan de groep die alleen gewone protine gebruikte

Whey pro XL is met toegevoegde kh's in een echte Whey zit dat er niet of nauwelijks in!
Wheight gainer extra kh's en Whey eiwit hoort het amper in te zitten.
Verder vind ik al die tropische smaken absurd gewoon de standaard smaken houden.
Verder ben ik van mening dat 60% ( als het niet meer is ) als een placebo werkt!
( uitzondering whey, wheight gainer )

ReyMysterio zei:
Whey pro XL is met toegevoegde kh's in een echte Whey zit dat er niet of nauwelijks in!
Wheight gainer extra kh's en Whey eiwit hoort het amper in te zitten.
Verder vind ik al die tropische smaken absurd gewoon de standaard smaken houden.
Verder ben ik van mening dat 60% ( als het niet meer is ) als een placebo werkt!
( uitzondering whey, wheight gainer )

ok dus wat je wilt zeggen is dat de whey pro xl niet zo goed zou moeten zijn als gewone whey of wheight gainer?
maar je zegt net wel als voorbeeld wheigt gainer extra kh's??

snap dat even niet als je de kh in de whey pro xl net afkeurd?

Sboy zei:
ok dus wat je wilt zeggen is dat de whey pro xl niet zo goed zou moeten zijn als gewone whey of wheight gainer?
maar je zegt net wel als voorbeeld wheigt gainer extra kh's??

snap dat even niet als je de kh in de whey pro xl net afkeurd?

Whey pro hoort alleen Whey te zijn!
Wil je massa winnen als ecto bijv kunnen zij een weight gainer nemen.
Verschil tussen whey en weight gainer zijn.

Is dat Whey de meeste eiwitten bevat wienig kh's en weinig suikers!

Weight gainer heeft extra cal's en kh's en meer toegevoegde suikers!

Toch zie je dat verscheidene merken in hun extra KH's toevoegen en cal's uit suikers!
Het staat er niet op als suiker maar als een hulpstof ( weet de naam niet zo precies )
Ik heb zelf Interactive eens gehad ( gym verkoopt het ) en het is mij te zoet voor een whey!

Sboy zei:

Niets.

Want dat woordje 'pro' zegt niks over beide proteines.
Dat is nog geen reden om ze met elkaar te vergelijken.

Ik zweer het je; als ik een pot Nutrivar leegschud in een kleurige pot "DBC Pro Super Whey Concentrate 2000XL" dan koopt iedereen het.

'Pro' doet het em. (En DBC miss ook! :D )

mijn "stuff" komt van de Fitness Freak in Antwerpen

Meeste spul word verkocht als er een bekende naam aan zit!
BSN- Ronnie Coleman
MuscleTech- Jay Cutler

Op 1fast kun je recensies lezen van producten en de producten met de grote namen als "gebruiker" krijgen de slechtste recensies en zulke recensies geloof ik meer dan de info en beloftes van de maker van het product!
Misschien een idee om een subforum aan te maken waar je productinfo op kunt dumpen???

David123 zei:
Ik ga ze hier ook bestellen bodyenfitshop reageert niet op mijn mails.

en kan je ook onder rembours bestellen voor naar België?

Ja is mogelijk. Staat ook gewoon op de site. Alleen ik zou voor machtiging of zo kiezen, is wat goedkoper. Is trouwens een betrouwbare site, heeft nog nooit iemand problemen mee gehad.

En toch is perfectbody goedkoper en beter. Vergelijk de prijs/kwaliteitverhouding maar eens. Kijk maar eens goed naar de gehalten proteïnen of koolhydraten per 100 gram produkt! Dat bedoel ik nou!!!

Chief zei:
En toch is perfectbody goedkoper en beter. Vergelijk de prijs/kwaliteitverhouding maar eens. Kijk maar eens goed naar de gehalten proteïnen of koolhydraten per 100 gram produkt! Dat bedoel ik nou!!!

bleh, kijk niet teveel naar die getallen, let liever op de aminozuursamenstelling et., heb je meer aan..

"Protein 80 heeft een eiwitpercentage van 84% in de droge massa (deze waarde wordt door de meeste fabrikanten vermeldt) wat in feite neerkomt op 80% per 100 gram product. Wij zijn van mening dat de benaming van een proteïne het eiwitgehalte per 100 gram product moet weergeven. Daarom draagt ons product de naam Protein 80 in plaats van de naam Protein 85."

Perfect Body geeft een laagste prijs garantie, XXL HEEFT de laagste prijzen..
Dus als je niet verder kijkt dan je neus lang is (wat veel mensen doen) betaal je bij PB wel degelijk meer voor dezelfde of mindere kwaliteit. Vind ik niet echt netjes..

Veel mensen zijn niet in staat om zo'n vergelijking correct te doen. Neem het 'em niet kwalijk Brutez. ;)

Ik hoop niet dat t zover komt ,maar dat xxlnutrition zaakje komt op mij niet zo betrouwbaar over. las hier vaak over snelle levering,nou ik wacht al 4dgn op de mijne !!en als je dat nr belt neemt er nooit iemand op, bel je op t mobnr dan zegt eoa gozer dat ie 'aan het werk' is en niets kan opzoeken ??? Iemand slechte ervaringen met xxl ?? geld is allang overgemaakt btw. als ze een zomerstop ofzo hebben ingelast mogen ze dat wel ff vermelden vind ik

Desi zei:
Ik hoop niet dat t zover komt ,maar dat xxlnutrition zaakje komt op mij niet zo betrouwbaar over. las hier vaak over snelle levering,nou ik wacht al 4dgn op de mijne !!en als je dat nr belt neemt er nooit iemand op, bel je op t mobnr dan zegt eoa gozer dat ie 'aan het werk' is en niets kan opzoeken ??? Iemand slechte ervaringen met xxl ?? geld is allang overgemaakt btw. als ze een zomerstop ofzo hebben ingelast mogen ze dat wel ff vermelden vind ik

mopper mopper mopper....... ;)

we hebben net contact gehad (als ik de goede persoon voor me heb) je hebt donderdag avond besteld, bestelling gaat vrijdag dan weg, zaterdag wordt er niet bezorgd dus zou gistern gekomen moeten zijn. blijkbaar is dat niet gebeurt wacht vandaag even af en als het er nog niet is bel me dan. dan neem ik contact op met de koerier. en neeeeeeeeeeee we hebben geen zomerstop.

ik heb je een mail gestuurd omdat je anoniem belde en kon je dus niet terugbellen.

Desi zei:

mopper mopper mopper....... ;)

we hebben net contact gehad (als ik de goede persoon voor me heb), ik ben die 1 of andere gozer. en ik heb gezegd dat ik niet op kantoor was dus even niets kon opzoeken en dat ik contact met je op zou nemen later vandaag. je hebt donderdag avond besteld, bestelling gaat vrijdag dan weg, zaterdag wordt er niet bezorgd dus zou gistern gekomen moeten zijn. blijkbaar is dat niet gebeurt wacht vandaag even af en als het er nog niet is bel me dan. dan neem ik contact op met de koerier. en neeeeeeeeeeee we hebben geen zomerstop.

ik heb je een mail gestuurd omdat je anoniem belde en kon je dus niet terugbellen.

Gewoon even wachten dude. Ik belde ook even wegens een bestelling en Rene nam vrolijk op :)

Bestel sinds laatste tijd ook bij XXL , goed spul!

Terug
Naar boven