AndroidHealthClinic

waar koop jij je spullen, internetshop of in een winkel?

XXL Nutrition zei:
mopper mopper mopper....... ;)

we hebben net contact gehad (als ik de goede persoon voor me heb), ik ben die 1 of andere gozer. en ik heb gezegd dat ik niet op kantoor was dus even niets kon opzoeken en dat ik contact met je op zou nemen later vandaag. je hebt donderdag avond besteld, bestelling gaat vrijdag dan weg, zaterdag wordt er niet bezorgd dus zou gistern gekomen moeten zijn. blijkbaar is dat niet gebeurt wacht vandaag even af en als het er nog niet is bel me dan. dan neem ik contact op met de koerier. en neeeeeeeeeeee we hebben geen zomerstop.

ik heb je een mail gestuurd omdat je anoniem belde en kon je dus niet terugbellen.
zie je ik wist wel dat dit de snelste manier was, mopperen op dit board :D werkt sneller dan ouderwets 'informeren'. nou goed ik zal geduld proberen te betrachten, tot morgen... :p je was trouwens vergeten mijn nr te vragen, terwijl ik anoniem belde hehe

XXL Nutrition zei:
mopper mopper mopper....... ;)

we hebben net contact gehad (als ik de goede persoon voor me heb), ik ben die 1 of andere gozer. en ik heb gezegd dat ik niet op kantoor was dus even niets kon opzoeken en dat ik contact met je op zou nemen later vandaag. je hebt donderdag avond besteld, bestelling gaat vrijdag dan weg, zaterdag wordt er niet bezorgd dus zou gistern gekomen moeten zijn. blijkbaar is dat niet gebeurt wacht vandaag even af en als het er nog niet is bel me dan. dan neem ik contact op met de koerier. en neeeeeeeeeeee we hebben geen zomerstop.

ik heb je een mail gestuurd omdat je anoniem belde en kon je dus niet terugbellen.
mag ik weer mopperen ? volgens jou zou ik het maandag j.l ontvangen moeten hebben, niet dus. Een week de tijd lijkt mij niet meer dan redelijk ,als het morgen niet op mijn deurmat ligt....

XXL heeft naar mijn weten geen eigen postorderdienst. Dat heeft geen enkele supplementenfirma. Met versturen is men dus afhankelijk van de nukken van TNT of een andere firma. Hou daar es rekening mee.

Als er iets uit Amerika moet komen janken ze hier allemaal over de douane maar is er geen eentje die het in zn bolle kop haalt om 1Fast uit te schelden.
Lekker hypocriet.

Desi zei:
mag ik weer mopperen ? volgens jou zou ik het maandag j.l ontvangen moeten hebben, niet dus. Een week de tijd lijkt mij niet meer dan redelijk ,als het morgen niet op mijn deurmat ligt....

hier is echt iets fout gegaan...

mail me even je gegevens naar info@xxlnutrition.nl dan trek ik het metteen na.

ik wordt af en toe gek van die bezorg diensten :mad:

Selektvracht gebruiken jullie toch? Heb een keer besteld en heel tevreden. Vrijdag besteld, maandag binnen. Helaas dat het soms misgaat, en het is logisch dat over dat soort gevallen meer geschreven wordt.

heey ik heb redelijk vaak bij xxl besteld altijd binnen 2 dagen in huis nooit geen problemen. maar natuurlijk kunnen de bezorg diensten ook een foutje maken dat gebeurt ovel al :cool:

Selektvracht heeft gisteren ook bij mij een pakje afgeleverd met een sticker op met sorteerfout. Heeft ook 4 dagen meer gekost dan nodig was.

hoera voor de kundige vakantiewerkers :D

:o tjaa. zijn we vanwege de vele leverings problemen overgestapt van TPG naar een koeriersdienst. Mag je toch aannemen dat het allemaal beter gaat....

Morgen daar eens wat mensen achter de toonbank vandaan trekken :D

Valt me op dat er weinig mensen bij www.hercules-fitness.nl bestellen, terwijl deze ook goedkoop zijn en zeer snel leveren (voor 12 uur bestellen, volgende dag in huis) !!

XXL Nutrition zei:
:o tjaa. zijn we vanwege de vele leverings problemen overgestapt van TPG naar een koeriersdienst. Mag je toch aannemen dat het allemaal beter gaat....

Morgen daar eens wat mensen achter de toonbank vandaan trekken :D
En wast het iets? ;)

Perfectbody.nl levert gewoon via TPG-post. Bestel je voor 17.00 uur dan heb je voor 99% zeker de spullen de andere dag in huis. Bij mij tot nu toe 100%!!!!!

En ik heb nog eens aan produktvergelijking gedaan omdat het weer enige tijd geleden was, maar Perfectbody.nl hoort nog steeds bij de BESTEN! Prijs/kwaliteit zijn ze gewoon de BESTE!!

Chief zei:
En ik heb nog eens aan produktvergelijking gedaan omdat het weer enige tijd geleden was, maar Perfectbody.nl hoort nog steeds bij de BESTEN! Prijs/kwaliteit zijn ze gewoon de BESTE!!

Jaaaaaaaaaaa!!!!!! dat zie ik in je post historie [Link niet meer beschikbaar] dat jij perfectbody de beste vind :D :D

Jij had toch een waarschuwing gehad van Big T :rolleyes:

Chief zei:

Die vergelijking wil ik graag zien, want als je die maakt weet ik de uitslag ;)

hardgainers zei:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!! dat zie ik in je post historie [Link niet meer beschikbaar] dat jij perfectbody de beste vind :D :D

Jij had toch een waarschuwing gehad van Big T :rolleyes:
:roflol: whahaha inderdaad alleen maar perfectbody wat de klok slaat..

Maar het is voor perfectbody natuurlijk ook niet leuk dat er opeens een XXL NUTRITION opstaat. Die alles beter doet, die alles goedkoper doet, die zelfs op aanvraag van de klant dezelfde week nog supplementen toevoegt aan het assortiment. Dat er opeens op elk forum lovend over XXL Nutrition wordt gepraat, dat perfectbody helemaal in het vergeethoekje raakt. Dan moet je als chief zijnde toch wat.. :D

nou boyd en fitshop heb ik wat besteld nu even wachten wanner deze binnen is! en als het goed is zal dat wel ok zijn!

dus ben nu al tevreden ;-)

Terug
Naar boven