AndroidHealthClinic

Waar NoxiPro kopen?

K*t weeral gemist :D

Een vraag voor XXL en eventueel B&F:

Waarom blijven jullie ze niet gewoon in voorraad houden deze producten? Want nu is er wel een batch binnen gekomen bij XXL die verkocht wordt en ook meteen weer weg is.

Dat het op de dopinglijst staat dat weten we maar t mag wel gewoon verkocht worden, waarom zijn dan toch al deze producten uit de winkels verdwenen?

Waarom blijven jullie ze niet gewoon in voorraad houden deze producten? Want nu is er wel een batch binnen gekomen bij XXL die verkocht wordt en ook meteen weer weg is.

Dat het op de dopinglijst staat dat weten we maar t mag wel gewoon verkocht worden, waarom zijn dan toch al deze producten uit de winkels verdwenen?
Omdat ze niet meer geproduceerd worden. Ah men wat zou ik graag nog wat potjes inkopen.:(

Omdat er een verbod op DMAA aan komt (waarschijnlijk), en niemand wil met een grote voorraad zitten dan. Bovendien importeert geen enkele importeur dit meer dus moeten we dat zelf doen.

Omdat er een verbod op DMAA aan komt (waarschijnlijk), en niemand wil met een grote voorraad zitten dan. Bovendien importeert geen enkele importeur dit meer dus moeten we dat zelf doen.
Maar is het nog mogelijk om wat noxipro te bestellen dan? Zou graag wat potjes kopen:D

Wanneer verwachten jullie de nieuwe Unleash? Nog een batch is natuurlijk wel rendabel gezien er nog zoveel vraag is, maar dat zal wel betekenen dat we allemaal nog langer moeten wachten op de nieuwe Unleash ;)

Wanneer verwachten jullie de nieuwe Unleash? Nog een batch is natuurlijk wel rendabel gezien er nog zoveel vraag is, maar dat zal wel betekenen dat we allemaal nog langer moeten wachten op de nieuwe Unleash ;)

De nieuwe unleash kan naast de oude lopen, dat is wordt een concentrated version kleinere pot dus. We zijn bezig met de labels. Eind van de maand moet alles er zijn.

Wel fijn wanneer producten van het huismerk niet in elkaars vaarwater zitten ;)

Ik heb nog 3 potten, stuur maar een PM als je interesse hebt :wl:

Edit> Verkocht!

Laatst bewerkt:
Ey,

Weet iemand of de duane moeilijk kan doen als je het uit de VS laat importeren? Het kost op Ebay zo'n €18,10 + €10 verzendkosten.

Ik kan het namelijk niet in Europa vinden.

Ik heb pot jack3d oude versie met 1.3 erin, gesloten en geseald liggen. Voor 30 euro mag je hebben.

PM maar

GR

Iemand nog pot jack3d/noxipro liggen?

heb er nog n pot noxipro en napalm liggen, allebei sealed.
ik vraag er belachelijk veel geld voor, anders eet ik ze zelf op :p

Terug
Naar boven