Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind het wel op eBay, meer specifiek uit Amerika overgevlogen. De prijs is wel goed maar gaat de douane m'n pakketje niet tegenhouden? (Aangezien een stof die erin zit nu op de dopinglijst staat?)
Amerika, niet doen. Probeer het op Engelse sites te vinden. Volgens mij ga je dit in de UK wel vinden. Ik heb drie weken geleden nog iets in Amerika besteld. Er zat niet illegaals in maar mijn pakje kan ik nu pas bij de post ophalen. Heeft twee weken bij de douane gelegen. Is gecontroleerd geweest en ik moet invoerrechten betalen.
---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------
Tegenwoordig wordt alles uit de US gecontroleerd. Er zijn zelfs speciaal meer dan 100 douaniers aangeworven voor Zaventem dit jaar en vanaf januari worden er nog een heel pak aangeworven. Enkel en alleen om al die pakjes te controleren. Tegenwoordig duurt de custom clearance minstens een week in Zaventem op de luchthaven.
---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------
Ik ben even op hun site gaan zien. Is inderdaad wel mogelijk dat deze noxipro de douane passeert vermist het een nieuwe formule betreft waar ik het geraniumextract niet meer als ingrediënt zie staan.