MuscleMeat

waar vind ik een goede trainer voor bodybuilding??

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

Ik ben net nieuw op deze site.
Sinds kort ben ik vanuit Friesland naar Breda verhuist en ik wil graag met bodybuilding beginnen. Ik doe al jaren aan fitness en krachttraining en diverse vechtsporten maar ik zou het zo leuk vinden om eens aan zo'n BB-wedstrijd mee te doen. Maar waar in vredesnaam vind ik een goede begeleider????
Mijn sportschool in Friesland had een hele goede en als ik niet verhuist was ( wegens een nieuwe baan ) dan was ik daar begonnen met BB. Helaas is Friesland te ver weg nu.
Dus wie kan me helpen en heeft een goede tip voor me?

Alvast bedankt!

The Natural Health Company, de supplementenwinkel, wil aan begeleiding gaan doen. Over een paar maanden is er een bijeenkomst met info over training (er is er al een geweest over supplementen, en die was tot mijn verbazing niet irritant commercieel maar gewoon goed) waarvoor je je op kunt geven. Maar in die winkel werken ook bodybuilders, dus ik zou gewoon voor die tijd al binnenstappen en vragen waar je goed kunt trainen.

Ik pas mijn post even aan want lees dat je eigenlijk wel al jaren traint. Als er in Breda geen goede begeleiding is te vinden kun je bijv. 1x per week uitwijken naar R'dam, half uurtje rijden. Ik train er bij Body Improvement, de eigenaar (voornaam Mile) is zeer bekend in het wereldje en begeleid per wedstrijd altijd wel een paar deelnemers. Zie ook Body Improvement: Mile's Hardcore Gym

Succes, train ze!

Laatst bewerkt: