MuscleMeat

waar vind ik een goede trainer voor bodybuilding??

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

Ik ben net nieuw op deze site.
Sinds kort ben ik vanuit Friesland naar Breda verhuist en ik wil graag met bodybuilding beginnen. Ik doe al jaren aan fitness en krachttraining en diverse vechtsporten maar ik zou het zo leuk vinden om eens aan zo'n BB-wedstrijd mee te doen. Maar waar in vredesnaam vind ik een goede begeleider????
Mijn sportschool in Friesland had een hele goede en als ik niet verhuist was ( wegens een nieuwe baan ) dan was ik daar begonnen met BB. Helaas is Friesland te ver weg nu.
Dus wie kan me helpen en heeft een goede tip voor me?

Alvast bedankt!

The Natural Health Company, de supplementenwinkel, wil aan begeleiding gaan doen. Over een paar maanden is er een bijeenkomst met info over training (er is er al een geweest over supplementen, en die was tot mijn verbazing niet irritant commercieel maar gewoon goed) waarvoor je je op kunt geven. Maar in die winkel werken ook bodybuilders, dus ik zou gewoon voor die tijd al binnenstappen en vragen waar je goed kunt trainen.

Ik pas mijn post even aan want lees dat je eigenlijk wel al jaren traint. Als er in Breda geen goede begeleiding is te vinden kun je bijv. 1x per week uitwijken naar R'dam, half uurtje rijden. Ik train er bij Body Improvement, de eigenaar (voornaam Mile) is zeer bekend in het wereldje en begeleid per wedstrijd altijd wel een paar deelnemers. Zie ook Body Improvement: Mile's Hardcore Gym

Succes, train ze!

Laatst bewerkt:
zijn begeleiders niet duur ofzo? Dat moet wel veel kosten voor een hobby. Duur fitnessabo, voeding, supplementen, begeleider. Ik vind die 266 euro voor mijn supps uit amerika voor een gans jaar al duur :D Had ik gerust kunnen opsparen voor die nieuwe samsung U600 die in april uitkomt. Wat ik wil zeggen is dat het mij toch duur lijkt voor juist een hobby en een gezonde levensstijl. Tenzij je er echt je beroep van wilt maken natuurlijk. Of gewoon een goeie job hebt waar je veel verdient :)

• Topic Starter Topic Starter
ik verdien inderdaad genoeg hahaha dus dat is geen probleem...

The Natural Health Company, de supplementenwinkel, wil aan begeleiding gaan doen. Over een paar maanden is er een bijeenkomst met info over training (er is er al een geweest over supplementen, en die was tot mijn verbazing niet irritant commercieel maar gewoon goed) waarvoor je je op kunt geven. Maar in die winkel werken ook bodybuilders, dus ik zou gewoon voor die tijd al binnenstappen en vragen waar je goed kunt trainen.

Ik pas mijn post even aan want lees dat je eigenlijk wel al jaren traint. Als er in Breda geen goede begeleiding is te vinden kun je bijv. 1x per week uitwijken naar R'dam, half uurtje rijden. Ik train er bij Body Improvement, de eigenaar (voornaam Mile) is zeer bekend in het wereldje en begeleid per wedstrijd altijd wel een paar deelnemers. Zie ook Body Improvement: Mile's Hardcore Gym

Succes, train ze!

Ziet er goed uit die site..
Maar traint die Mile ook beginnende BB's?
Ik ga morgen meteen even bellen

bedankt voor je reactie!

Mile heeft genoeg beginnende en dames die op EK's staan begeleid en is een lieve kerel, denk dat je het daar wel naar je zin zult hebben;)

Ja het is dat het te ver is anders was hippmann brummen ook optie geweest heeft ook veel op wedstrijd gebied gedaan en ze hebben mij nu ook gevraagd alleen weet ik het nog niet.

tja jacqueliney ik train zelf in zutphen bij kleinhuis.
maar praat mij niet over les geven want daar ontbreekt het aan jammer genoeg :O( dus wij moeten zelf alles oplossen slechte zaak vind ik

Succes, train ze!

1x per week is dat genoeg?? kan ik de rest van de trainingen in Breda doen....
Ik had al in mijn hoofd zitten dat ik 3x per week naar r'dam zou gaan..

waar zat je in friesland dan?

1x per week is dat genoeg?? kan ik de rest van de trainingen in Breda doen....
Ik had al in mijn hoofd zitten dat ik 3x per week naar r'dam zou gaan..

als je weet hoe je de oefeningen moet uitvoeren gaat er het vooral nog om dat je vooruitgang (of gebrek daaraan) en aanpassingen aan je schema en je dieet kunt doorspreken. veel mensen treffen hun begeleider maar 1x per 2 weken. maar denk wel dat je in breda ook nog zeker 3x p wk kracht moet trainen en hier en daar wat cardio.

als je weet hoe je de oefeningen moet uitvoeren gaat er het vooral nog om dat je vooruitgang (of gebrek daaraan) en aanpassingen aan je schema en je dieet kunt doorspreken. veel mensen treffen hun begeleider maar 1x per 2 weken. maar denk wel dat je in breda ook nog zeker 3x p wk kracht moet trainen en hier en daar wat cardio.

Dat is geen probleem, ben toch 5x per week in de sportschool hier..

Mile is goed ik zit zelf ook bij mile in begelijding

zijn begeleiders niet duur ofzo? Dat moet wel veel kosten voor een hobby. Duur fitnessabo, voeding, supplementen, begeleider. Ik vind die 266 euro voor mijn supplementen uit amerika voor een gans jaar al duur :D Had ik gerust kunnen opsparen voor die nieuwe samsung U600 die in april uitkomt. Wat ik wil zeggen is dat het mij toch duur lijkt voor juist een hobby en een gezonde levensstijl. Tenzij je er echt je beroep van wilt maken natuurlijk. Of gewoon een goeie job hebt waar je veel verdient :)

Nou dat ik nog niets.. voor een jaar!! ik zit al minstens aan 100-125euro per maand aan supplementen en dat is zonder mijn begeleiding/ posetenue, massage,inbruining en jezelf nog meer verwennen :)..

Hallo,

Ik ben net nieuw op deze site.
Sinds kort ben ik vanuit Friesland naar Breda verhuist en ik wil graag met bodybuilding beginnen. Ik doe al jaren aan fitness en krachttraining en diverse vechtsporten maar ik zou het zo leuk vinden om eens aan zo'n BB-wedstrijd mee te doen. Maar waar in vredesnaam vind ik een goede begeleider????
Mijn sportschool in Friesland had een hele goede en als ik niet verhuist was ( wegens een nieuwe baan ) dan was ik daar begonnen met BB. Helaas is Friesland te ver weg nu.
Dus wie kan me helpen en heeft een goede tip voor me?

Alvast bedankt!

Kneet's Gym in Den Haag traint ook vrouwelijke BB'ers, Saskia Salemink bijv.. Zij werkt ook bij TNHC in den haag.. je kan haar ook mailen en info vragen.. zie Saskia Salemink - Biography of de site van Kneet Kneet's Gym - No Pain, no Gain!!

succes

waar ik zo bang voor ben.. is dat ik dan op zo'n sportschool kom voor begeleiding en dat er dan gezegd wordt: ga eerst maar eens wat spieren kweken en wat vet verliezen.. :bang:

( ik weeg trouwens 68 kilo bij 173 maar heb nogallast van hardnekkig vet op mijn heupen en buik, wat ik ook doe.. het gaat maar niet weg ).

Waar denk je dat begeleiders voor zijn?? Juist om je te helpen een goede BBster of Fitnessdame te worden. Daarom zoek je begeleiding. Denk je dan echt dat ze je wegsturen en dat je mag terug pas komen als je eigenlijk al op het niveua bent waar je naartoe wilt? Dan heb je dus niks aan die begeleiding, dus beetje domme vraag..

Enige wat ik nog wil zeggen is dat begeleiding erg goed voor je is als je je doelen wil halen.

Zelf al als je een hoop kennis hebt, haal je met begeleiding gewoon meer het maximale uit je fysiek.

Beste Bengenbengel,

Als ik je een heel goede begeleider kan aanraden, ga dan eens langs bij Siggy Segers in fitnesscenter Do-it te Turnhout. Hij heeft al heel veel ervaring met wedstrijdbegeleiding zowel voor mannen als vrouwen.
Maar hij is ook heel goed in het opstellen van trainingschema's en eetschema's om snel groot te worden.

Ik weet natuurlijk niet je BF%, maar 68kilo voor 1,73m is zeker al niet slecht om mee te beginnen opbouwen en misschien al redelijk snel wedstrijd te doen.

grz.

Terug
Naar boven