bengelbengel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 27%
Hallo,
Ik ben net nieuw op deze site.
Sinds kort ben ik vanuit Friesland naar Breda verhuist en ik wil graag met bodybuilding beginnen. Ik doe al jaren aan fitness en krachttraining en diverse vechtsporten maar ik zou het zo leuk vinden om eens aan zo'n BB-wedstrijd mee te doen. Maar waar in vredesnaam vind ik een goede begeleider
?
Mijn sportschool in Friesland had een hele goede en als ik niet verhuist was ( wegens een nieuwe baan ) dan was ik daar begonnen met BB. Helaas is Friesland te ver weg nu.
Dus wie kan me helpen en heeft een goede tip voor me?
Alvast bedankt!
Ik ben net nieuw op deze site.
Sinds kort ben ik vanuit Friesland naar Breda verhuist en ik wil graag met bodybuilding beginnen. Ik doe al jaren aan fitness en krachttraining en diverse vechtsporten maar ik zou het zo leuk vinden om eens aan zo'n BB-wedstrijd mee te doen. Maar waar in vredesnaam vind ik een goede begeleider
?Mijn sportschool in Friesland had een hele goede en als ik niet verhuist was ( wegens een nieuwe baan ) dan was ik daar begonnen met BB. Helaas is Friesland te ver weg nu.
Dus wie kan me helpen en heeft een goede tip voor me?
Alvast bedankt!

Had ik gerust kunnen opsparen voor die nieuwe samsung U600 die in april uitkomt. Wat ik wil zeggen is dat het mij toch duur lijkt voor juist een hobby en een gezonde levensstijl. Tenzij je er echt je beroep van wilt maken natuurlijk. Of gewoon een goeie job hebt waar je veel verdient