AndroidHealthClinic

Waarom ben jij begonnen met trainen

@wovano Dat was mn punt ook een beetje

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben na een hele lange stop(8-9 jaar) dit jaar begonnen. Ik wil voor mijn 40ste verjaardag (juli 2019) nog een keer een six pack incl. sort of super hero body hebben....
Ik weet natuurlijk niet hoe je er nu uit ziet maar dat is flink aanpoten dan

Sinds ik haar op mijn kont heb is de gedachte aan een sixpack nooit in mij opgekomen. Mijn doelen zijn blessurevrij liften en gemotiveerd blijven om tot in lengte van dagen ijzer te kunnen oppakken en neerleggen.

Challenge... Tja... sixpack goals hebben we allemaal wel. But at what cost? Ik ben denk ik bepaald geen buffeltje op een dusdanig vetpercentage :)
Haha ik heb het zelfde probleem , mijn laatste cut ben ik gestopt omdat ik mezelf echt nog een scharminkel vond , en toen kwamen net de bovenste abs duidelijk door :(

Met alle respect. Ik heb niet het idee dat jij en ik hetzelfde fysiek hebben :)

Altijd op een hoog niveau gevoetbald(dacht dat ik prof kon worden:eek:), geblesseerd geraakt en nooit meer op dat niveau terug gekomen. Daardoor ben ik veel gaan eten en woog ik zo 100 kilo.

Daarna fitness fanatiek opgepakt.

16 jaar was ik toen, ik wou zo groot en aestethic worden als arnold, frank zane etc etc, totaal niet haalbaar maar nog altijd een streven! Doel dus niet behaald nog nu 20 maar wel 1,5x zwaarder

B664AF45-3087-4410-987F-197983FB191C.jpeg

DB801FBA-D742-49E5-A65F-502720F35A0A.jpeg

Ik heb niet voor het ijzer gekozen, het ijzer koos mij.

Na 12 jaar Judo gedaan te hebben ben ik gestopt en vervolgens een jaar niks gedaan. Te veel aangekomen en toen naar de sportschool gegaan om enigzins in shape te komen.

Terug
Naar boven