Fitness Seller

Waarom ben jij begonnen met trainen

Bezoekers in dit topic

Toen ik 15 was heb een auto ongeluk gehad waarbij mijn gehele rechterkant verlamd is geweest, 4 jaar revalidatie. Einde jaar 3 van herstel ben ik naar de sportschool gegaan om mijn spieren sterker te maken en er toen ben ik het ook leuk gaan vinden, waarbij ik het de afgelopen 3/4 jaar serieus heb opgepakt.

Ik kan alleen maar zeggen wat knap dat je het zo hebt opgepakt en wat heb ik hier respect voor. (Ik weet hoe moeilijk herstel is, ik heb ook op m'n 16e een zeer ernstige aanrijding meegemaakt en een zeer lang hersteltraject)

Ook ik heb gelukkig het geluk gehad dat er geen ernstige bijwerkingen over zijn gebleven (op enkele cognitieve klachten en een linkerarm die achterloopt na).
 
Ik dacht natural in de buurt te kunnen komen van Arnold Schwarzenegger. Toen dat niet lukte ben ik een andere sport gaan doen.
 
  • Like
Waarderingen: LM
mijn vader nam mij mee naar de sportschool toen ik 16 was en 47 kilo woog.

en zo kwam het dumbelltje aan het rollen.
 
Ik kan alleen maar zeggen wat knap dat je het zo hebt opgepakt en wat heb ik hier respect voor. (Ik weet hoe moeilijk herstel is, ik heb ook op m'n 16e een zeer ernstige aanrijding meegemaakt en een zeer lang hersteltraject)

Ook ik heb gelukkig het geluk gehad dat er geen ernstige bijwerkingen over zijn gebleven (op enkele cognitieve klachten en een linkerarm die achterloopt na).
Dankjewel maat, dat respect is helemaal wederzijds!

Ah meen je niet... Ik begrijp je zo goed. Denk dat we van geluk mogen spreken dat dit de enige gevolgen zijn die ervan zijn overgebleven. Alhoewel ik wel bang ben om op latere leeftijd klachten te krijgen gezien er toch hersencellen permanent beschadigd zijn, niet alles kan herstellen. Maar voor nu: gas erop!
 
Maatje van mij was fanatiek sporten en ik zat net in m'n pc fase..voor m'n verjaardag een maand abbo cadeau gekregen en was in eens verliefd. . Ook mede inspiratie greg plitt, Kevin l. Dorian yates.

Total 8 years ongv 6 Dagen per week in de gym
 
Na mijn 2e opname in een afkickkliniek ontdekte ik aan het eind van mijn opname hoe een goed gevoel krachttraining mij gaf. Ik wou er altijd al fitter en gespierder uitzien en het was een hele goede opvulling ten opzichte van mijn oude leven. Oude negatieve mensen achter mij gelaten en ik merkte dat ik in de sportschool nieuwe positievere mensen leerde kennen die net als ik willen groeien en fitter willen worden.
 
Na mijn 2e opname in een afkickkliniek ontdekte ik aan het eind van mijn opname hoe een goed gevoel krachttraining mij gaf. Ik wou er altijd al fitter en gespierder uitzien en het was een hele goede opvulling ten opzichte van mijn oude leven. Oude negatieve mensen achter mij gelaten en ik merkte dat ik in de sportschool nieuwe positievere mensen leerde kennen die net als ik willen groeien en fitter willen worden.

Mijn sportschool barst van de oude negatieve mensen, sterker nog, ik ben er ook een.
 
Ik was een jaar of 14 en zag achterin de boksschool een 'halterhoekje'.

Ik weet nog héél goed dat ik toen dacht:

Laat ik eens fijntjes door middel van cyclische verstoring van homeostase, een adaptieve response uitlokken om daarmee verhoogde neuromusculaire efficiëntie te bewerkstelligen!!!
 
Ik dacht met zo'n lelijke kop moet ik wel een mooi lichaam hebben:D zelfde als Nomen Nescio dus hahah
 
Omdat ik geen wandelende tak meer wou zijn. :p
 
Op en af getrained. Vroeger tja typisch e ik woonde in een eiland als barman dus puur om buitenlandse meisjes te versieren.
Daarna gestopt als ik naar Belgie verhuisde, toch weer opgenomen en zag er skinny uit mja je kon toch wat definitie zien en sixpack nu 5j later (trainde wel behalve het laatste jaar maar lette nooit op mijn eten) 25% bf en 92kg haha dus nu weer begonnen om fit te geraken voor mezelf want al dat eten is goed maar voelde me altijd kut daarna en mijn binge probleem is dan ontstaan. Nuja zoals ik zei om weer fit te geraken, tevreden voor mezelf en toch dat bingen onder controlle te krijgen. Trainen heeft me ook van de slechte dingen van straat gehouden of nonstop gaming zoals veel maten van me deden
 
Heb een tijd in me leven aardig op mijn kop gestaan. Was depressief, dichtgegroeid en op het laagste punt in mijn leven, ik wist niet wat ik wilde doen in mijn leven.
Toen zat ik op een dag op het treinstation voor een solicitatie van een kut baan waar ik eigenlijk geen fuck aan vond en nog slecht betaalde ook. en begon een wild vreemde op me in te praten dat ik een pefecte bouw had om te trainen en dat ik iets moest zoeken wat ik wilde in mijn leven wat ik leuk vond.
Het zat eigenlijk al toen ik klein kind was in me.
Maar soms loop je weg voor jezelf.
 
Sportschool was praktisch naast de deur en na het stoppen met hockey op vrij hoog niveau vond ik dat ik ‘iets’ moest gaan doen. Met bodypump en losse fitness schema’s begonnen, daarna mezelf over laten halen om te gaan powerliften. Dat bleek toch te heftig in combinatie met werk en lange dagen.. zodoende weer met bootcamps en vrije fitness begonnen voor algehele fitness. Dat, in combinatie met goed en gezond eten, is uiteindelijk wel een manier van leven geworden.
 
Heb mijn eerste haltersetje (zo'n goedkoop bankje met een 10kg stang en wat losse gewichten) besteld door depressie en door continue opmerkingen van anderen over mijn fysieke conditie (omdat ik zo dun en slap was). Wat begon als afleiding groeide uit in een hobby en vervolgens in passie :D. Voel me nergens zo gelukkig als tijdens een zware beentraining in de gym
 
En nu wel?

Ik ben 23, ik train, ik ben dik, geen vriendin en op Tinder swipen alle chicks mij naar links. :(

Tinder is fake bullshit.
Gewoon in het echt met ze gaan praten en er schijt aan leren hebben als je faald.
Gewoon iemand worden die als een bulldozer over al zn angsten en zwaktes heenwalst.
Al die gasten die geboren zijn met een gouden pik en alles maar voor de wind krijgen in het leven falen altijd later in het leven.
A winner is a loser who never gave up.
 
Back
Naar boven