AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit accepteer ik net zo min als dat jij alle anti islam dingen niet accepteert

niemand komt aan mijn bacon !

Zeg dat maar tegen een dokter die het beter weet dan jouw.

Ik luister naar mensen die weten waar ze het over hebben.

Gezondheid naar dokters.

Islam naar islamgeleerden (sheiks etc.)

Als je iets wilt weten moet je bij degene zijn die er alles vanaf weet.

De nobele koran, is dat een bestaand iets? Verder neem je het mij als stomme kafir kwalijk dat ik van alle verzinsels niet weet of ze in de koran of de hadith staan.

Appears to be legitimate.

Zeg dat maar tegen een dokter die het beter weet dan jouw.

Ik luister naar mensen die weten waar ze het over hebben.

Gezondheid naar dokters.

islam naar islamgeleerden (sheiks etc.)

Als je iets wilt weten moet je bij degene zijn die er alles vanaf weet.

heeft er iemand zulke cool klinkende latijnse benaming met argumentum erin tegen thedeen's redeneringen aub

brb wikipedia termen

ik trek deze claim in twijfel

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/01/what-s-in-that-pork/index.htm

leef je uit.

er is meer dan genoeg onderzoek.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

De nobele koran, is dat een bestaand iets? Verder neem je het mij als stomme kafir kwalijk dat ik van alle verzinsels niet weet of ze in de koran of de hadith staan.

Appears to be legitimate.

Als je iets niet weet dan moet je het niet zo naar voren brengen alsof je het weet.

Er is ook meer dan genoeg onderzoek die de basis van religies debunked. Waarom accepteer je deze onderzoeken dan niet?

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/01/what-s-in-that-pork/index.htm

leef je uit.

er is meer dan genoeg onderzoek.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Als je iets niet weet dan moet je het niet zo naar voren brengen alsof je het weet.

Dit alles van de gast die beweert "de waarheid" te weten en 100% overtuigd is van het bestaan van een of andere onzichtbare dwaas die zijn boodschap doorgaf aan een analfabete psychopatische suïcidale pedoprofeet.

hij kan beter zijn naam veranderen in thederp.

TheDeen kaap eens niet elk topic over de Islam. Maakt het god***domme vermoeiend zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven