- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Er is meer dan genoeg onderzoek waaruit blijkt dat varkensvlees ongezond is om te houden
ik trek deze claim in twijfel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is meer dan genoeg onderzoek waaruit blijkt dat varkensvlees ongezond is om te houden
dit accepteer ik net zo min als dat jij alle anti islam dingen niet accepteert
niemand komt aan mijn bacon !
Zeg dat maar tegen een dokter die het beter weet dan jouw.
Ik luister naar mensen die weten waar ze het over hebben.
Gezondheid naar dokters.
islam naar islamgeleerden (sheiks etc.)
Als je iets wilt weten moet je bij degene zijn die er alles vanaf weet.
De nobele koran, is dat een bestaand iets? Verder neem je het mij als stomme kafir kwalijk dat ik van alle verzinsels niet weet of ze in de koran of de hadith staan.
Appears to be legitimate.
Er is ook meer dan genoeg onderzoek die de basis van religies debunked. Waarom accepteer je deze onderzoeken dan niet?
http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/01/what-s-in-that-pork/index.htm
leef je uit.
er is meer dan genoeg onderzoek.
---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------
Als je iets niet weet dan moet je het niet zo naar voren brengen alsof je het weet.
Dit alles van de gast die beweert "de waarheid" te weten en 100% overtuigd is van het bestaan van een of andere onzichtbare dwaas die zijn boodschap doorgaf aan een analfabete psychopatische suïcidale pedoprofeet.
Laat zien svp.
Als je iets claimt moet je het kunnen bewijzen.
TheDeen kaap eens niet elk topic over de islam. Maakt het god***domme vermoeiend zo.
Of TheDeed. Misschien is het allemaal gewoon opgekropte seksuele frustratie. Heel de dag met zo'n droge dop door je onderbroek schuren en er niet eens aan mogen zitten.
Als ik de naam van m'n log verander naar Peanuts road to Islam, ga je er dan ook reageren? Zou leuk zijn. Aardig leeg de laatste tijd.
Ik ben al redelijk belezen in mythologie, maar die kende ik nog niet. Ziet eruit als iets wat je in runescape tegen kan komen.http://en.wikipedia.org/wiki/Buraq Dat staat niet in de edele Koran, maar in de hadith. Daarnaast hebben we het niet over een "vliegende paard" maar een compleet andere wezen. Je praat onzin.