Fitness Seller

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na hoeveel posts is het geaccepteerd om grapjes te maken over peanut z'n handicap.
Ik heb echt een paar keer echte pareltjes laten schieten uit angst voor represailles.

pinda ik steun je

Je bent toch al lam

Haha

HAHAHAHAHAHA
Ahahahaha tousjee
Na hoeveel posts is het geaccepteerd om grapjes te maken over peanut z'n handicap.
Ik heb echt een paar keer echte pareltjes laten schieten uit angst voor represailles.
Die grappen zijn ws al 10x langs geweest maar go for it.
Alle spreekwoorden met been en voet kennen we ondertussen wel.

Allah heeft mn leven een test gemaakt door mij bij mijn geboorte mijn voet niet mee te geven. Ram goeie vent ouwhoer.

Ahahahaha tousjee

Die grappen zijn ws al 10x langs geweest maar go for it.
Alle spreekwoorden met been en voet kennen we ondertussen wel.

Allah heeft mn leven een test gemaakt door mij bij mijn geboorte mijn voet niet mee te geven. Ram goeie vent ouwhoer.

h**ren neuken nooit meer werken

en waarom vertel je ook niet meteen over je mentale handicap dan?

Ik kan tot banaan tellen en ik mijn favoriete eten is drie

spreekt allah engels ? huh

• Like
Waarderingen: mat

Dit leven is tijdelijk.

Hecht niet te veel waarde aan het materielen.

Je moet beter dan iedereen begrijpen dan alles tijdelijk is en zo kan veranderen (mischien zijn we er morgen niet meer).

Geef je over aan het leven en accepteer het. Niet haten maar probeer het te begrijpen. Sommige worden blind geboren ziek geboren, rijk geboren arm geboren.

We hebben allemaal problemen.

Imperfectie is een reminder voor ons allen, dat dit leven in principe niks waard is. Als allah (swt) het wilt kan alles veranderen voor ons. (we kunnen arm worden of rijk worden. Dood gaan of blijven leven. We moeten ons gewoon overgeven aan het leven en accepteren. Begrijp jezelf en het leven en je zal in sha allah rust vinden)

Iedereen wordt gelijkwaardig getest in dit leven.

Noem een ding dat onzin is in de islam.

Geef me bijvoorbeeld iets "onwetenschappelijks" uit de edele Koran.

Er valt trouwens ook niets te ontkrachten aan iets dat nooit bewezen is en ook nooit bewezen kan worden :roflol:

Na al die posts nog steeds geen enkel iets uit de koran dat niet allegorisch, metaforisch of een dreiging is.

Voordat je weer met diezelfde youtubelinks aankomt; Dat is allegorie, metaforisch of een dreigement. Pak een woordenboek en pak eens iets dat bewezen is en geen allegorie, metafoor of dreigement :)

Dit leven is tijdelijk.

Je moet beter dan iedereen begrijpen dan alles tijdelijk is en zo kan veranderen (mischien zijn we er morgen niet meer).

Geef je over aan het leven en accepteer het. Niet haten maar probeer het te begrijpen. Sommige worden blind geboren ziek geboren, rijk geboren arm geboren.

zeg dat tegen de n*ger in noord nigeria met terminale botkanker :o

Dit leven is tijdelijk.

Imperfectie is een reminder voor ons allen, dat dit leven in principe niks waard is. Als allah (swt) het wilt kan alles veranderen voor ons. (we kunnen arm worden of rijk worden. Dood gaan of blijven leven. We moeten ons gewoon overgeven aan het leven en accepteren. Begrijp jezelf en het leven en je zal in sha allah rust vinden)

ik weet niet waar je het over hebt ik ben gewoon perfect en word helemaal niet getest

mijn probleem is voornamelijk dat jij uberhaupt geboren bent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven