nee ik ben haloefarian, ik eet alleen varkensvlees.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom mogen vrouwen geen autorijden in Saudi-Arabië
Als ik de naam van m'n log verander naar Peanuts road to islam, ga je er dan ook reageren? Zou leuk zijn. Aardig leeg de laatste tijd.
Na hoeveel posts is het geaccepteerd om grapjes te maken over peanut z'n handicap. Ik heb echt een paar keer echte pareltjes laten schieten uit angst voor represailles.

Na hoeveel posts is het geaccepteerd om grapjes te maken over peanut z'n handicap.
Ik heb echt een paar keer echte pareltjes laten schieten uit angst voor represailles.
Ahahahaha tousjee
Die grappen zijn ws al 10x langs geweest maar go for it.Na hoeveel posts is het geaccepteerd om grapjes te maken over peanut z'n handicap.
Ik heb echt een paar keer echte pareltjes laten schieten uit angst voor represailles.
Ahahahaha tousjee
Die grappen zijn ws al 10x langs geweest maar go for it.
Alle spreekwoorden met been en voet kennen we ondertussen wel.
Allah heeft mn leven een test gemaakt door mij bij mijn geboorte mijn voet niet mee te geven. Ram goeie vent ouwhoer.
Hij komt hier nooit om te discussiëren want hij heeft maar 1 poot om op te staan. Daarnaast staat hij niet met beide benen op de grond.
Allah heeft mn leven een test gemaakt door mij bij mijn geboorte mijn voet niet mee te geven. Ram goeie vent ouwhoer.
Noem een ding dat onzin is in de islam.
Geef me bijvoorbeeld iets "onwetenschappelijks" uit de edele Koran.

Dit leven is tijdelijk.
Hecht niet te veel waarde aan het materielen.
Je moet beter dan iedereen begrijpen dan alles tijdelijk is en zo kan veranderen (mischien zijn we er morgen niet meer).
Geef je over aan het leven en accepteer het. Niet haten maar probeer het te begrijpen. Sommige worden blind geboren ziek geboren, rijk geboren arm geboren.
We hebben allemaal problemen.
Iedereen wordt gelijkwaardig getest in dit leven.

Dit leven is tijdelijk.
Hecht niet te veel waarde aan het materielen.
Je moet beter dan iedereen begrijpen dan alles tijdelijk is en zo kan veranderen (mischien zijn we er morgen niet meer).
Geef je over aan het leven en accepteer het. Niet haten maar probeer het te begrijpen. Sommige worden blind geboren ziek geboren, rijk geboren arm geboren.
Imperfectie is een reminder voor ons allen, dat dit leven in principe niks waard is. Als allah (swt) het wilt kan alles veranderen voor ons. (we kunnen arm worden of rijk worden. Dood gaan of blijven leven. We moeten ons gewoon overgeven aan het leven en accepteren. Begrijp jezelf en het leven en je zal in sha allah rust vinden)
Iedereen wordt gelijkwaardig getest in dit leven.