AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo aka?
De persoon die beste de functie kan vervullen volgens kwalificaties is a priori, de meerwaarde voor het bedrijf is a posteriori.

Ik zit bij familie, dus ga me enkel hierop focussen.

Hf ;)

Als je met persoon C meer winst kan maken dan met persoon D, dan ga je voor persoon C. Persoon C heeft de grotere meerwaarde voor het bedrijf. Zeer waarschijnlijk is hij dan dus ook degene die het beste die functie kan vervullen.

Hf ;)

Als je met persoon C meer winst kan maken dan met persoon D, dan ga je voor persoon C. Persoon C heeft de grotere meerwaarde voor het bedrijf. Zeer waarschijnlijk is hij dan dus ook degene die het beste die functie kan vervullen.

godfuckingdamned ik geef morgen een antwoord op mn pc, android zuigt voor multiquote.

Ondertussen bij de Labour Party :roflol:

2uppu9k.jpg

Critics call decision 'sickening' and say party will 'do anything for votes'

no shit

WTF,idiots!

http://www.dumpert.nl/mediabase/665...am_noemt_pim_fortuyn_minderwaardig_mens_.html

1997:
Fortyun: "we zijn hier voorwaarden aan het scheppen voor fundamentalisme bedreigingen"

2015: Diverse aanslagen geweest en immer aanhoudende dreiging van terrorisme uit islamitische hoek Benieuwd welke vooruitziende blik de heer Fortuyn zou hebben als hij nu sprak over de toekomst.

Zijn tegenspreker is er een van het soort die er voor zorgt dat de islam zich in alle vormen en maten heeft kunnen wortelen in Nederland. Dat onvoorwaardelijke wortelen zorgt nu voor een aantal problemen, waaronder de vrije verspreiding van diverse facetten van de islam. De partij die nu een verdere ontwikkeling van problemen wilt tegengaan die ontegenzeggelijk met het verspreiden van islam te doen hebben wordt nog dagelijks afgeschilderd als 'racistisch, populistisch, dicriminerend'.

Marcel van Dam doet in 1997 nog zijn uiterste best maar de illusie is niet meer te houden als de LPF furore maakt en talloze zetels wint in de Kamer. Tegenwoordig proberen types als van Dam de islam de hand boven het hoofd te houden maar ook deze barrière zal gebroken worden met hulp van allah, die niet zal stoppen met expansie in Europa met dank aan types die ervoor zorgen dat deze expansie kan plaatsvinden in plaats van een 'integratie'.

Zelf heb ik niets met religie onze hele familie heeft er niets mee al generaties lang.

Ik respecteer dat mensen geloven alleen is het probleem vaak dat ze mij niet respecteren.
Hoe sommige mensen hun geloof naleven is een bedreiging voor de mensheid.

Hier, ik zal het in grote letters zetten dat je er deze keer niet over kan lezen:

omdat je een tekst quote die jouw visie voorstelt waar letterlijk instaat dat evolutietheorie begonnen is bij Darwin jij gruwelijke klapmongool.

Zie je het nu?

Begrijpend lezen is erg moeilijk.

Ogen open houden Calyptus en goed lezen.

Er staat nergens en er wordt nergens beweerd dat de evolutietheorie bij Darwin begint.

Je bent verblind door emotie en aannames.

Niet dingen voor jezelf gaan invullen svp.

Een atheist is niet onwetend. Hun gedachtegang laat zich leiden door feiten, een toetsing van de realiteit door logica. Jij en ik, meneer TheDeen, zijn allebei spiritueel ingesteld, maar zodra je ook maar 1 spirituele overtuiging hebt, betreed je ook het mijnenveld van de waan. Hoeveel procent van onze spiritualiteit is waan? Misschien 1, misschien 100%. Een traditionele religie is juist achterhaald. Een orthodoxe religie is juist een geavanceerde vorm van onwetendheid en waan.

Hier ben ik het niet mee eens.

In de Islam kennen wij de term religie of religieus niet (idem met het woord geloof en geloven).

Islam is geen religie/geloof het is een manier van leven.

En mijn manier van leven schrijft voor dat ik als moslim altijd alles op bewijs moet baseren en dien te begrijpen. Daarom vraag ik altijd om bewijs.

Ik weet dat er een god is. Vraag maar aan me hoe ik dit weet als het je interesseert.

De atheist daarentegen zegt ik geloof niet in god en of er is geen god.

Mijn vraag is waarom geloof jij niet in een god en/of weet jij dat er geen god is? Wat voor bewijs heb jij nodig om in een god te geloven? Stel jezelf deze vraag.

Kan jij me dit vertellen? Deel je kennis met mij svp.

Kun je ook niet, je hebt al meerdere malen bewezen dat je enkel pseudowetenschap aanhaalt van fundie-websites, of de echte wetenschap compleet uit de context trekt, of de terminologie gewoon verkeerd gebruikt.

Denk jij nu echt dat heel de paleontologie van de mens gebaseerd is op "deze schedel ziet er een beetje anders uit, dus we hebben een nieuwe menssoort gevonden"?

Tuurlijk zijn het mensen. Heb je het woord "Homo" gemist?

Het feit dat "mens" geen soort is maar een geslacht om te beginnen. :roflol:

Welke fundie websites? Welke wetenschap trek ik uit context?

Je ziet dingen die er niet zijn. Je bent verblind in emotie.

Beheers en onderbouw svp. Je praat met leegte.

Leg het me uit als je het beter weet.

Islam heeft geen probleem met de evolutietheorie en/of met een veranderend mens (hoofdvorm lengte etc).

Het probleem ligt bij de claim dat mensen afstammen van "apen". Een claim die niet gebaseerd is op solide bewijs.

wanne loezer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven