Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon naar een goede sportschool gaan, geen angst hebben om bekeken te worden. Midden in de dag zit het in sportscholen vol met vrouwen 50+. Je krijgt er goede begeleiding, zodat je blessures vermijd. Thuis is dat allemaal toch veel minder veilig en dan moet je nog materiaal kopen.pika zei:T voor vrouwen die helmaal geen zin hebben om in een centrum te gaan trainen maar die je toch overtuigd van de noodzaak van KT en bovendien al 50 + zijn hoe zou ik die kunnen laten starten met KT?
heb je tips of titels van boeken ?
veel groetsels Pika

En hier sluit ik mijn eigen geheel bij aan you go MaMa!Dani zei:Onzin dat het artikel niet klopt. Als je de weegschaal nu eens laat voor wat ie is, gewicht zegt nl geen hol. Ik heb in het verleden altijd 55-56kg gewogen. Zie er nu, 10 kg zwaarder, stukken beter uit.
Wel is het idd zo dat de een meer aanleg heeft tot het aanzetten van spiermassa. Maar dan nog zie ik liever een vrouw met spierballen dan met blubberarmen.
Hoezo uitzonderingen? Natuurlijk heb je lichaamstypes en de één heeft van nature meer spiermassa en aanleg om er fysiek zwaarder uit te zien. Er zijn ook vrouwen met iets meer natuurlijke testosteron productie.keepmagic zei:In uitzonderlijke gevallen zoals bij mij, ik ben een vrouw die nu 1,5 jaar aan krachttraining doe daarme ben ik gegroeit van de 45 kilo naar de 56 kilo (1,61 m) spierballen had ik al een beetje nu zijn ze mega voor een vrouw zijn doen. mijn benen waren ook flink gegroeit ik ben nu ermee gestopt om ze te trainen omdat ik in 1,5 jaar tijd van maat 34 naar maat 38 ging ik eet nooit snoep en ik zit altijd rond 1600 +- en een dag in de week heb ik mijn smokkeldag maar daar eet ik meestal gezond op behalve mijn avondeten.
Ik ben nu 2 keer in de week gaan hardlopen 45 min 9 km per uur op 1% + buik 2 oefeningen 3 sets van 12 herhaling en dan elke rep 4 sec vasthouden in 6 weken tijd beginnen mijn blokjes te komen en ben ik 2 kilo afgevallen.
2 keer krachttraining zwaar alleen bovenlichaam
conclusie: Er zijn uitzonderingen niet voor iedereen geld de zelfde regel.![]()
Gewoon de 2 combineren, gezond eten, en je zal er beter gaan uitzien zonder dat je maten plots drastisch veranderen.girlpower zei:Zie je wel heel da artikel klopt al nie![]()
Tegen mij zeggen ze ook moe je mee beginnen da KT gedoe
Nou en ik heb me over laten halen![]()
Dus we zien wel hoe het uitpakt joh. Ik kan er altijd weer mee gaan stoppen![]()
En misschien vind ik het ook wel leuk om te doen , want all1 van cardio word je ook niet altijd vrolijk van haha